BEG airport status
[INTERVJU] Potpredsednik Wizza: Nismo srećni zbog povećanja troškova u Beogradu, ali to nema nikakve veze sa Air Serbia

[INTERVJU] Potpredsednik Wizza: Nismo srećni zbog povećanja troškova u Beogradu, ali to nema nikakve veze sa Air Serbia

BEOGRAD – Izvršni potpredsednik kompanije Wizz Air, Džordž Stivenson, u ekskluzivnom intervjuu za Tango Six govori o planovima kompanije i situaciji na tržištu u Srbiji iz njihove perspektive.

 
 
screenshot
 
 
– Air Serbia nam predstavlja zdravu konkurenciju. Situacija na beogradskom aerodromu nema nikakve veze sa njima. Ne dopada nam se povećanje troškova, ali i to se ponekada dešava, rekao nam je Džordž Stivenson, izvršni potpredsednik kompanije Wizz Air na kraju današnje konferencije za medije povodom početka letova iz Niša.

U kratkom razgovoru dotakli smo se tema vezanih za trenutno poslovanje kompanije i poslovno okruženje, kako u Srbiji, tako i u regionu kao i o planovima kompanije u našoj zemlji.

Stivenson je najavio da Wizz Air ne planira da smanjuje obim svojih operacija na Aerodromu Nikola Tesla i da neće u skorijem periodu vraćati drugu letelicu u tu bazu. Kratko je zaključio da im se povećanje cena aerodromskih usluga na Nikoli Tesli nije dopalo, ali da su zadovoljni trenutnom saradnjom sa beogradskim aerodromom.

Takođe, naveo je da ne misli da povećanje cena njihovih troškova u Beogradu ima bilo kakve veze sa kompanijom Air Serbia i da im oni predstavljaju zdravu konkurenciju:

– Dobro je videti ih u novom ruhu, sa svežim kapitalom, dobro je da se generiše rast putnika na beogradskom aerodromu – rekao je između ostalog Stivenson.
 
 

 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Vl

    Brave face.

    Iz celog izlaganja, iz govora tela se vidi nezadovoljstvo Wizzaira. Naravno da takav covek, na tom polozaju nece dopustiti da ga uvuku u rat recima sa bilo kojim konkurentom na trzistu.
    Takodje je bitna izjava da Wizz ne napusta BG. Otvoreno se suprotstavlja drzavnoj ideji o Low Cost pravac Nis. Bice ovde jos varnica i sukoba. Ovo je za sve nas izvanredna prilika da na delu vidimo nacine borbe za trziste, profit i primat na kulturan nacin.

    Odgovori
    Si

    Pa dosad mu je direktor beg aerodroma,omogucavao neverovatne povlastice,a sad kad toga vise nema…

    Odgovori
    Vl

    Nije vazno za ovu priču ko je kome i sta omogucavao.
    Za ovu priču je vazno da politika Države koja se sprovodi u civilnom vazdusnom saobracaju ne uspeva da stimuliše avioprevoznike da bi cela Srbija imala koristi.
    Sada ce nastati, skriveni ili otvoreni, rat oko pozicija na BG aerodormu. Znaci, umesto sjedinjavanja resursa i boljih uslova za rad, dobicemo sve kontra od toga.
    Pa zar treba da spadnemo samo na jednog Low Cost prevoznika? Zašto ih ne bi bilo vise? Zašto ne omogucimo svakome ko želi da dođje i doprinese razvoju trzista?
    Cak ni medijski ova vest nije dobila publicitet, kao sto se ocekivalo. I tu su omanuli.

    Pe

    Vlado, lepo sto Wizz krece da leti iz Nisa, ali… sa ovim cenama usluga, aerodrom je u minusu. Aerodrom je spreman na dodatne popuste za otvaranje vise linija. Ko ce to da plati?
    Znam, od necega se moralo poceti ali ako ne dodje do dolaska drugih kompanija (a koliko je to realno?) pitanje je koliko je sve ovo odrzivo.
    Evo pregleda cena usluga Aerodroma Konstantin Veliki od 01.01.2015.:
    Landing – 0,75 EUR/ po putniku
    Handling – 1,25 EUR/ po putniku
    Passenger Servis – 1eur/ po putniku

    Po sadasnjem cenovniku sletanje A319 sa 100 putnika donosi 2.681eur, a po novom cenovniku samo 300 evra odnosno devet puta manje!
    Po ovim cenama, ne mogu zaraditi ni za plate.

    Odgovori
    In

    A ko ce da plati plate od NULA sletanja?

    Pe

    Trenutna situacija je blago receno tuzna. Radnici su pred izborom da potpisu anex ugovora o radu i prihate minimalac ili da odu iz preduzeca. Ako potisu anex cak ce im i tri zaostale plate biti na nivou minimalca. A gde je jul sledece godine? A onda nada ali kakva. Radis, opet pravis gubitak i dokle tako? Kreni od sebe, kako bi ti bilo, da si zaposlen na aerodrome po sistemu „ne lipsi magarce do zelene trave“. Daj boze da dodjemo do tuzlanskih 8 letova ali u ovom momentu to izgleda dosta dàleko.

    Vl

    Neće biti osam letova kao u Tuzli. Wizz nema nameru da razvija Nis. Oni letove iz Nisa vide kao ustupak Srbiji da bi im Država dopustila letove iz Beograda pod starim uslovima ili pod boljim od trenutnih uslova. Zato i jesu naveli da ce nakon probnog perioda odluciti sta dalje sa Nisom.
    U ovom trenutku Nis je predmet trgovine izmedju Wizz-a i Države Srbije.
    Koliko ja znam mnogi od radnika ne žele dobrovoljno da predju iz Aerodroma u druge opcije koje im se nude, a neki cak otvoreno odbijaju da napuste Aerodrom i pristaju da ostanu u Aerodromu Nis na minimalcu. No, videcemo.

    Ix

    Ali ako linija bude uspešna onda nema razloga da ne uvedu još neku, zar ne?

    Sa druge strane, ako se stvarno nadaju nekakvim novim povlasticama na BEG u zamenu za ovo onda nisu normalni. Sve dok se Etihad za nešto pita oni će na BEG plaćati punu cenu i to je to.

    Ne vidim razlog da se ne proba nešto sa INI pod ovako povoljnim uslovima.

    Pe

    Naravno da to nisu nikakvi kompromisi. Wizz je trzisna kompanija. Najavili su tri linije, partimo..

    Vl

    Oni su najavili jednu liniju, Bazel i to od 05 Jula 2015. A za ostale linije su rekli da ce odluciti nakon probnog perioda.
    Praticemo, gledaćemo, cekacemo.

    Dz

    Ne znam koliko je isplatljivo da viz ima 4 cvorista u krugu od samo 200km. Bg, Nis, Skoplje, Sofija. Videcemo kako ce se pokazati ovo ,,zamorce'' za Bazel. Mada iskreno, nama sa juga se najvise i isplati da letimo iz Nisa, manje troskova do Beograda, manje takse na ,,Konstantinu'''…

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

    Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

    27. Nov 2024.Pogledaj