BEOGRAD – Najveći evropski general aviation aero-salon Aero Friedrichshafen održaće se ove godine 9. aprila kada će obeležiti i dvadesetdvogodišnjicu od osnivanja.
Još davne 1977. godine sa svega 14 izlagača sajam AERO Friedrichshafen je ucrtan na svetsku mapu izložbi. Taj prvi sajam je prijatno iznenadio organizatore jer je broj posetilaca bio mnogo veći od očekivanog. Već sledeće godine broj posetilaca kao i izlagača se udvostručio. Broj izlagača se povećao zahvaljujući tada brzo-rastućoj industriji ultra-lake avijacije i izložba je tada dobila naziv RMF/AERO. Sredinom 1980-tih premašena su sva očekivanja i AERO je prevazišao RMF. Zbog međunarodnog značaja koji je dobio, AERO je dodat 1985. godine na listu UFI odnosno na listu Globalnog Udruženja Izložbenih industrija, time potvrđujući svoj evropski i svetski status.
Ove godine u odnosu na 1977. godinu očekuje se oko 586 izlagača što je impozantan broj za izložbu ove vrste. Sam program će obuhvatiti i prikaz modernih avionskih motora, helikoptera, i biznis avijacije. Tradicija će biti nastavljena sa dokazanim delovima izložbe kao što su Deo za Motore, Avenija Avionike, i e-flight izložba.
Premijeru će ove godine imati UAS izložba na kojoj biti predstavljene civilne bespilotne letelice. Sastavni delovi ovog sajma će takođe biti različite konferencije kao što je AEROCareer koji predstavlja manji sajam zapošljavanja u ovoj oblasti.
AERO je danas jedan od retkih avio-sajmova koji može u bitnoj meri da pomogne unapređenju industrije ultra-lake avijacije. Zahvaljujući direktnom izlazu na pistu koja je pored izložbenog prostora izlagači mogu da taksiraju od piste kada slete do samih hala pomoću posebno napravljenih staza koje ih tamo vode. Od dvanaest izložbenih hala koje postoje, tri su napravljene sa vratima širine 22m što pruža priličan komfor prilikom ulaska letelica. Tik uz izložbene hale nalazi se i prostor za statičko izlaganje na otvorenom.
Za sve koji planiraju da posete ovogodišnji AERO tu je i mapa rasporeda hala:
Detalji sa prošlogodišnjeg sajma
[youtube id=“8SSJTdyXewQ“ width=“620″ height=“360″]
Najnoviji komentari
Phoenix na: [MEBAA 2024] Srpski „Green Power Turbine Systems“ prvi put izložio na sajmu poslovne avijacije u Dubaiju: Predstavljeni projekti dva nova civilna aviona
Prikazani model jednomotorca je, vrlo ocigledno, projektovan da bude pogonjen klipnim motorom. Stavise, gotovo sam siguran da je ovo neka stara maketa Safat 03. Avion te klase nema nikakvog smisla sa turbo-elisnim pogonom od 260 konja. Avion visih performansi i akro klase za vojnu obuku (kao Grob120TP) da, ali je ovo prikazano sve samo ne…
Darko na: [MEBAA 2024] Srpski „Green Power Turbine Systems“ prvi put izložio na sajmu poslovne avijacije u Dubaiju: Predstavljeni projekti dva nova civilna aviona
i meni je to palo na pamet .Nije loša ideja.
Vojo na: [MEBAA 2024] Srpski „Green Power Turbine Systems“ prvi put izložio na sajmu poslovne avijacije u Dubaiju: Predstavljeni projekti dva nova civilna aviona
Sve je to lijepo ali ni jedan avion ne mogu da naprave bez stranih para.
Tomix na: [MEBAA 2024] Srpski „Green Power Turbine Systems“ prvi put izložio na sajmu poslovne avijacije u Dubaiju: Predstavljeni projekti dva nova civilna aviona
Ovaj dvomotorni moze da puca na mesto bivseg AN-2 aviona. Dok jednomororac moze da zameni stare utve. Srbija je od pamtiveka imala proizvodnju aviona, i trebali bi i sad pokusati osvojiti proizvodnju ovih lakih letelica kako za vojnu tako i za civilnu upotrebu.
Perko na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede
@Branko Mnogo, mnogo je jeftinije. Brodovi se natovare sa desetinama hiljada tona tereta (najveći i sa stotinama hiljada tona) i tvojih 40 tona je ništa, kamičak. Kao da upoređujemo prenos bombone i velikog džaka brašna u rukama. Avion troši ogromnu količinu goriva + ostali troškovi a preveze samo tih 40t, svi troškovi otpadaju na taj…