BEG airport status
Aeroflot kupuje još 20 domaćih aviona Sukhoi Superjet 100

Aeroflot kupuje još 20 domaćih aviona Sukhoi Superjet 100

BEOGRAD – U novembru prošle godine ruska aviokompanija Aeroflot je potpisala ugovor o nabavci još 20 aviona iz domaće fabrike Suhoj (Sukhoi). U pitanju je već poznati Suhoj Superdžet 100 (Sukhoi Superjet 100), kojih je do sada iz ove kompanije poručeno 30, pa će tako od 2017. Aeroflot imati 50 aviona ovog tipa u svojoj floti.

 
 
Aeroflot_Sukhoi_Superjet_100-95B
 
 
Ruska nacionalna aviokompanija Aeroflot i Suhoj, odnosno SCAC (Sukhoi Civil Aviation Company) potpisali su ugovor o isporuci 20 aviona Suhoj Superdžet 100 (SSJ100). Pismo o namerama potpisali su u novembru prošle godine generalni direktor Aeroflota Vitalij Saveliev i šef borda direktora SCAC-a  Mihail Pogosjan. Većina poručenih Superdžetova će biti isporučena u “ full“ konfiguraciji sa 87 putničkih sedišta, raspoređenih u dve klase: 12 u biznis i 75 u ekonomskoj, navodi se u saopštenju proizvođača.

Od početka ove godine,  Aeroflot u svojoj floti ima 16 novih aviona tipa SSJ 100, a nastavak isporuke novih letelica iz domaće fabrike, samo će doprineti očuvanju prošlogodišnje pozicije kompanije kao prevoznika sa „najmlađom“ flotom na svetu u konkurenciji velikih kompanija sa preko 100 aviona, piše u saopštenju koje stiže iz Suhoja.

Ovaj sporazum označava početak potpuno nove faze saradnje između Aeroflota i UAC (United Aviation Company), čiji je SCAC deo. Dve kompanije će koordinirati svoje dugoročne strateške planove razvoja pružajući snažan podsticaj razvoja ruske industrije aviona.

Ovo je osma godina od kako je avion ušao u komercijalnu upotrebu, a do sada je napravljeno preko 80 Superdžetova čija je jedinična cena nešto preko 35 miliona dolara, odnosno još milion više za „long range“ verziju.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

    27. Nov 2024.Pogledaj

    ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Aleksa, nema problema. Ako je trpanje ako se nešto prokomentariše jednom u šest meseci, ili godinu dana, neću raditi ni to. Gospodina mehaničara sam znao lično, porodice su nam bile kućni prijatelji, na žalost je pokojni, nije umeo ništa da uradi ni na svom, ni na bilo kom drugom autu, osim na par kamiona za…

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Ne ometa se to lako a i Francuzi imaju sopstvenih interesa po tom svetu pa su i ovaj mir dogovorili sa Libanom kojeg koliko toliko štite. Nije sve to crno belo.

    27. Nov 2024.Pogledaj

    алекса na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    ikim - "vojnog mehaničara, koji je umeo da odradi generalku na motoru TAM-150, ali je morao da zove svog kolegu da mu rešava mehaničke probleme na Zastavi 101 (pričam o 80-tim godinama prošlog veka). Jebeš takvog mehanničara" Са овим си рекао све о свом знању. Ништа не знаш, а волиш да се трпаш. Свака ти…

    27. Nov 2024.Pogledaj

    max na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Jako ovisno što smatrate pod "hipersonična rakete". Mnoge balističke rakete lete hipsersonično još od 1950tih, slično kao današnje ruske kojim se toliko hvale a zapravo ima samo brzinu. Ali još nitko nije uspio napraviti "pravu" hipersoničnu raketu, koja bi osim brzine >mach5 trebala biti potpuno upravljiva, postići visinu, koristiti hipsersonični motor (tipa scramjet), preciznost, stealth…

    27. Nov 2024.Pogledaj