BEG airport status
Sea Air: „Luksuzni B 737“ i linija za Frankfurt – CCAA: Kompanija radi bez operativne licence Bez operativne licence i svojih aviona „Sea Air“ nije avio-kompanija / Foto: Sea Air

Sea Air: „Luksuzni B 737“ i linija za Frankfurt – CCAA: Kompanija radi bez operativne licence

Kompanija „Sea Air“ uvela je u upotrebu „luksuzni Boeing 737“ .

Kako je saopšteno iz ove kompanije, vazduhoplov će biti na aerodromu u Osijeku i moći će da se iznajmljuje za poslovna putovanja i prevoz VIP gostiju na području celog Balkana.

Avion je u vlasništvu kompanije Maleth-Aero, a kako se navodi, do daljnjeg će biti na raspolaganju kompaniji „Sea Air“ koja je sa osiječkog aerodroma, posle višemesečnih odlaganja, prošle nedelje uspostavila liniju za Frankfurt.

Uprkos tome, „Hrvatska agencija za civilno zrakoplovstvo“ (CCAA) je u toku prošle nedelje upozorila da „Sea Air“  nije ovlašćena za komercijalni vazdušni prevoz putnika i tereta jer nema svoj avion niti operativnu licencu za takvu uslugu, piše hrvatski Jutarnji list.

U saopštenju na sajtu CCAA navedeno je da „pisanja u kojima se kompanija „Sea Air“ predstavlja kao avio-kompanija, niskobudžetni avio-prevoznik i slično ne odgovaraju istini jer ta komapnija do danas nije podnela zahtev za izdavanje spomenute dozvole“.

U pisanom odgovoru za Tango Six kompanija „Sea Air“ potvrdila je ovakve navode.

– „Sea Air“ je za sada unajmio zrakoplov kompanije Maleth-Aero što je najnormalnija stvar u avio-prijevoznicima. Sve svoje letove odrađujemo prema predviđenom planu s tim zrakoplovom, a u međuvremenu radimo na tome da u svakom pogledu budemo uistinu zrakoplovna kompanija – navodi se u pisanom odgovoru.

Prema pisanjima Jutarnjeg lista, avioni će novoosnovanoj hrvatskoj kompaniji biti na raspolaganju do kraja septembra.

Njihov kapacitet od 136 mesta nije bio ispunjen prilikom prvog leta za Franfkurt, ali prema navodima iz kompaniji „Sea Air“ su poručili da to nije ni bilo očekivano.

unnamed (3)
Sea Air šest puta odlagao uspostavljanje linije Osijek-Frankfurt / Foto. Sea Air

Letovi kompanije „Sea Air“ bili su neizvesni jer aerodrom u Osijeku nije želeo da razvija poslovnu saradnju sa njima  dokle god se, kako su naveli, „ne utvrde ozbiljne poslovne namere kakve priliče avio-kompanijama“.

Kao odgovor iz kompanije „Sea Air“  stigle su tvrdnje da se ovaj projekat već mesecima kritikuje i koči – iz njima nejasnih razloga.

U odgovoru za Tango Six, „Sea Air“ navodi da, za razliku od ostale tri kompanije („Croatia Airlines“, „Trade Air“ i „Ryanair“) koje sleću na osiječki aerodrom, oni ne primaju nikakvu dodatnu finansijsku pomoć od države i Grada Osijek „što znači da ne snose nikakav rizik“.

Posle uspešno uspostavljene linije za Frankfurt, iz kompanije „Sea Air“ su za naš portal objasnili da je saradnja za aerodromom u Osijeku „u najboljem redu“ i da su čak zajedno pokrenuli i akcije promotivnih cena karata.

Osim toga, „Sea Air“ je, uprkos svim poteškoćama i kritikama upućenim na njihov rad, najavio i nove aktivnosti.

–  Pored leta za Frankfurt uvodimo i novu liniju Sarajevo – Kuwait – Sarajevo koja, iako za sada ne uključuje Osijek, i te kako je zanimljiva zračna konekcija. Na koncu svega smisao i svrha ovih novih linija je upravo opstanak linija za Njemačku – navode iz kompaniji Sea Air.

U toku sledeće nedelje će, prema najavama iz kompanije, biti uvedena i linija Osijek-Mostar.

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Sputnjik: Srbiji isporučene kineske izviđačko-borbene bespilotne letelice

@ Aleksa Radojičić Ta naša raketa je dosta manjeg dometa (za klasu manje kako rekoše) tako da ja stvarno ne znam čemu će to da služi osim kao prototip neke buduće veće rakete. Ova kineska FT-8C ima maks domet od 4.5km do 9km (zavisi koga pitaš i verovatno u kojoj situaciji) Nama treba raketa solidnog…

05. Jul 2020.Pogledaj

AL-41F1 na: Pogranična kriza sa Kinom: Indija iz Rusije nabavlja 21 MiG-29 i 12 Su-30

@Drina Da ako postoji odgovornost, napredak, smisao i postepeno uvodjenje konkurencije, kako domace tako i strane. Ako vam poginu ljudi, civili i vojnici, a vi stitite i dalje proizvodjaca i terate vojsku da kupuje taj proizvod sa kojim nisu zadovoljni, gde to vodi?

05. Jul 2020.Pogledaj

Drina na: [VIDEO] Na Batajnici prikazane kineske izviđačko-borbene bespilotne letelice CH-92A, kupljeno 6 letelica sa 18 raketa

@AL-41F1 Ne sporim da je kvalitet vozila na visokom nivou, ali sva ta oklopna vozila su i dalje lak zalogaj i za stare sisteme kamoli za novije. Ako su u Iraku uspevali da uniste Abramse RPG-om, a Patria naspram Abramsa izgleda kao igracka, cemu da se nadaju oklopna vozila. To sto je jedno ili par…

05. Jul 2020.Pogledaj

Drina na: Pogranična kriza sa Kinom: Indija iz Rusije nabavlja 21 MiG-29 i 12 Su-30

@AL-41F1 Forsiranje domace vojne industrije uvek je bila i uvek ce biti prednost. Ako podbace na jednom projektu ne znaci da ce ostali projekti zavrsiti fijaskom. Najbolji primer za to je Izrael i njihov Galil, kopija ruskog Kalasnjikova, nisu digli ruke od njega iako nije bio bog zna sta.

05. Jul 2020.Pogledaj

AL-41F1 na: Pogranična kriza sa Kinom: Indija iz Rusije nabavlja 21 MiG-29 i 12 Su-30

@Drina Nije, jer su ih pravili masovno, forsirali uvodjenje u naoruzanje i na kraju posle serija tragikomicnih problema sa pouzdanoscu, samo su odustali. Jeste nelogicno, ali tako je. Oni imaju tu neku "Jugoslavija" filozifija forsiranja domaceg proizvoda po svaku cenu, samo na jos gorem nivou jer je kod nas i postojao neki bezbednosti standard i…

05. Jul 2020.Pogledaj

Send this to a friend