BEG airport status
LYBE 2011:30 Z 340°09KT 300V010 CAVOK 17/03 Q1026 NOSIG=
Sea Air: „Luksuzni B 737“ i linija za Frankfurt – CCAA: Kompanija radi bez operativne licence Bez operativne licence i svojih aviona „Sea Air“ nije avio-kompanija / Foto: Sea Air

Sea Air: „Luksuzni B 737“ i linija za Frankfurt – CCAA: Kompanija radi bez operativne licence

Kompanija „Sea Air“ uvela je u upotrebu „luksuzni Boeing 737“ .

Kako je saopšteno iz ove kompanije, vazduhoplov će biti na aerodromu u Osijeku i moći će da se iznajmljuje za poslovna putovanja i prevoz VIP gostiju na području celog Balkana.

Avion je u vlasništvu kompanije Maleth-Aero, a kako se navodi, do daljnjeg će biti na raspolaganju kompaniji „Sea Air“ koja je sa osiječkog aerodroma, posle višemesečnih odlaganja, prošle nedelje uspostavila liniju za Frankfurt.

Uprkos tome, „Hrvatska agencija za civilno zrakoplovstvo“ (CCAA) je u toku prošle nedelje upozorila da „Sea Air“  nije ovlašćena za komercijalni vazdušni prevoz putnika i tereta jer nema svoj avion niti operativnu licencu za takvu uslugu, piše hrvatski Jutarnji list.

U saopštenju na sajtu CCAA navedeno je da „pisanja u kojima se kompanija „Sea Air“ predstavlja kao avio-kompanija, niskobudžetni avio-prevoznik i slično ne odgovaraju istini jer ta komapnija do danas nije podnela zahtev za izdavanje spomenute dozvole“.

U pisanom odgovoru za Tango Six kompanija „Sea Air“ potvrdila je ovakve navode.

– „Sea Air“ je za sada unajmio zrakoplov kompanije Maleth-Aero što je najnormalnija stvar u avio-prijevoznicima. Sve svoje letove odrađujemo prema predviđenom planu s tim zrakoplovom, a u međuvremenu radimo na tome da u svakom pogledu budemo uistinu zrakoplovna kompanija – navodi se u pisanom odgovoru.

Prema pisanjima Jutarnjeg lista, avioni će novoosnovanoj hrvatskoj kompaniji biti na raspolaganju do kraja septembra.

Njihov kapacitet od 136 mesta nije bio ispunjen prilikom prvog leta za Franfkurt, ali prema navodima iz kompaniji „Sea Air“ su poručili da to nije ni bilo očekivano.

unnamed (3)
Sea Air šest puta odlagao uspostavljanje linije Osijek-Frankfurt / Foto. Sea Air

Letovi kompanije „Sea Air“ bili su neizvesni jer aerodrom u Osijeku nije želeo da razvija poslovnu saradnju sa njima  dokle god se, kako su naveli, „ne utvrde ozbiljne poslovne namere kakve priliče avio-kompanijama“.

Kao odgovor iz kompanije „Sea Air“  stigle su tvrdnje da se ovaj projekat već mesecima kritikuje i koči – iz njima nejasnih razloga.

U odgovoru za Tango Six, „Sea Air“ navodi da, za razliku od ostale tri kompanije („Croatia Airlines“, „Trade Air“ i „Ryanair“) koje sleću na osiječki aerodrom, oni ne primaju nikakvu dodatnu finansijsku pomoć od države i Grada Osijek „što znači da ne snose nikakav rizik“.

Posle uspešno uspostavljene linije za Frankfurt, iz kompanije „Sea Air“ su za naš portal objasnili da je saradnja za aerodromom u Osijeku „u najboljem redu“ i da su čak zajedno pokrenuli i akcije promotivnih cena karata.

Osim toga, „Sea Air“ je, uprkos svim poteškoćama i kritikama upućenim na njihov rad, najavio i nove aktivnosti.

–  Pored leta za Frankfurt uvodimo i novu liniju Sarajevo – Kuwait – Sarajevo koja, iako za sada ne uključuje Osijek, i te kako je zanimljiva zračna konekcija. Na koncu svega smisao i svrha ovih novih linija je upravo opstanak linija za Njemačku – navode iz kompaniji Sea Air.

U toku sledeće nedelje će, prema najavama iz kompanije, biti uvedena i linija Osijek-Mostar.

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Živojin Banković na: MAKS 2019: Detaljno smo pregledali Mi-35M i Mi-35P

Beli 1. Такве су инсталације. 2. Може се поставити било шта а хеликоптер може да лети и само са 8 Атака на десном крилу. 3. Постоји.

20. Sep 2019.Pogledaj

dax na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Dubrovnik najuspješniji aerodrom regije

Alene, lepo ste naveli da je aerodrom Dubrovnik napravljen 1936., i da ima probleme zimi zbog čestih bura itd. I da je ceo taj prostor pretrpan granicama i prirodnim preprekama. Koja je logika praviti od Dubrovnika mega aerodrom? Danas da prave aerodrom on bi bio negde između Dubrovnika i Trebinja. Nikako tamo gde je danas...

20. Sep 2019.Pogledaj

Branko na: [REPORTAŽA] BIAS 2019: Rumunsko remek-delo među aeromitinzima

Svaka cast na reportazi, ali bilo bi lepo i da nas obavestite pre odrzavanja manifestacije. Mozda bi neko od nas i otisao. Pozdrav!

20. Sep 2019.Pogledaj

ix na: Višenamenski borbeni avion Su-30, univerzalni član familije Flankera

Sergej, Al-41F1 je već pomenuo, Turska je godinama pokušavala da kupi Patriot od SAD i nečuveno je kako su ih ovi farbali i zavlačili. Kada je došao trenutak da se peglaju dugovi sa Rusima za oboren Su-24, nije bilo teško zaključiti koju struju će da koristi ta pegla... Što se tiče F-35 Turska uopšte nije…

20. Sep 2019.Pogledaj

Send this to a friend