BEG airport status
Sea Air: „Luksuzni B 737“ i linija za Frankfurt – CCAA: Kompanija radi bez operativne licence Bez operativne licence i svojih aviona „Sea Air“ nije avio-kompanija / Foto: Sea Air

Sea Air: „Luksuzni B 737“ i linija za Frankfurt – CCAA: Kompanija radi bez operativne licence

Kompanija „Sea Air“ uvela je u upotrebu „luksuzni Boeing 737“ .

Kako je saopšteno iz ove kompanije, vazduhoplov će biti na aerodromu u Osijeku i moći će da se iznajmljuje za poslovna putovanja i prevoz VIP gostiju na području celog Balkana.

Avion je u vlasništvu kompanije Maleth-Aero, a kako se navodi, do daljnjeg će biti na raspolaganju kompaniji „Sea Air“ koja je sa osiječkog aerodroma, posle višemesečnih odlaganja, prošle nedelje uspostavila liniju za Frankfurt.

Uprkos tome, „Hrvatska agencija za civilno zrakoplovstvo“ (CCAA) je u toku prošle nedelje upozorila da „Sea Air“  nije ovlašćena za komercijalni vazdušni prevoz putnika i tereta jer nema svoj avion niti operativnu licencu za takvu uslugu, piše hrvatski Jutarnji list.

U saopštenju na sajtu CCAA navedeno je da „pisanja u kojima se kompanija „Sea Air“ predstavlja kao avio-kompanija, niskobudžetni avio-prevoznik i slično ne odgovaraju istini jer ta komapnija do danas nije podnela zahtev za izdavanje spomenute dozvole“.

U pisanom odgovoru za Tango Six kompanija „Sea Air“ potvrdila je ovakve navode.

– „Sea Air“ je za sada unajmio zrakoplov kompanije Maleth-Aero što je najnormalnija stvar u avio-prijevoznicima. Sve svoje letove odrađujemo prema predviđenom planu s tim zrakoplovom, a u međuvremenu radimo na tome da u svakom pogledu budemo uistinu zrakoplovna kompanija – navodi se u pisanom odgovoru.

Prema pisanjima Jutarnjeg lista, avioni će novoosnovanoj hrvatskoj kompaniji biti na raspolaganju do kraja septembra.

Njihov kapacitet od 136 mesta nije bio ispunjen prilikom prvog leta za Franfkurt, ali prema navodima iz kompaniji „Sea Air“ su poručili da to nije ni bilo očekivano.

unnamed (3)
Sea Air šest puta odlagao uspostavljanje linije Osijek-Frankfurt / Foto. Sea Air

Letovi kompanije „Sea Air“ bili su neizvesni jer aerodrom u Osijeku nije želeo da razvija poslovnu saradnju sa njima  dokle god se, kako su naveli, „ne utvrde ozbiljne poslovne namere kakve priliče avio-kompanijama“.

Kao odgovor iz kompanije „Sea Air“  stigle su tvrdnje da se ovaj projekat već mesecima kritikuje i koči – iz njima nejasnih razloga.

U odgovoru za Tango Six, „Sea Air“ navodi da, za razliku od ostale tri kompanije („Croatia Airlines“, „Trade Air“ i „Ryanair“) koje sleću na osiječki aerodrom, oni ne primaju nikakvu dodatnu finansijsku pomoć od države i Grada Osijek „što znači da ne snose nikakav rizik“.

Posle uspešno uspostavljene linije za Frankfurt, iz kompanije „Sea Air“ su za naš portal objasnili da je saradnja za aerodromom u Osijeku „u najboljem redu“ i da su čak zajedno pokrenuli i akcije promotivnih cena karata.

Osim toga, „Sea Air“ je, uprkos svim poteškoćama i kritikama upućenim na njihov rad, najavio i nove aktivnosti.

–  Pored leta za Frankfurt uvodimo i novu liniju Sarajevo – Kuwait – Sarajevo koja, iako za sada ne uključuje Osijek, i te kako je zanimljiva zračna konekcija. Na koncu svega smisao i svrha ovih novih linija je upravo opstanak linija za Njemačku – navode iz kompaniji Sea Air.

U toku sledeće nedelje će, prema najavama iz kompanije, biti uvedena i linija Osijek-Mostar.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Perko na: Besposadni kargo helikopteri kao smisleniji koncepti od eVTOL-ova: Proizvođač iz Kine novi igrač na tržištu

Bravo. Odavno pričam i da su PR DC i drugi morali da razvijaju komercijalne kargo dronove. Treba i vojsci i civilima a tržište mastodontsko. Gde je roba tu su čiste pare.

06. Nov 2025.Pogledaj

Perki na: Rumuniji zbog rata u Ukrajini kasni modernizacija aviona IAR-99, izraelski Elbit za sada obustavio podršku projektu

@Stojko Vade iz depoa i drugi... Ameri vadili B-52, "voze" ih unuci prvih pilota... I jos ga ne povlace. Ali sve predlozene modernizacije G4 su sve bile razumne i G4M i G4MD pa i neka kasnije predlozena laka modernizacija. Greota za taj avion. Posebno sto su i sve modernizacije bile dovedene skoro do kraja. G4M…

05. Nov 2025.Pogledaj

Stojko na: Rumuniji zbog rata u Ukrajini kasni modernizacija aviona IAR-99, izraelski Elbit za sada obustavio podršku projektu

Pala je na pamet modernizacija Orla, to mu dodje na isto. Ali nikome sem Srba nije pala na pamet modernizacija Orla iz muzejskog depoa.

05. Nov 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Rumuniji zbog rata u Ukrajini kasni modernizacija aviona IAR-99, izraelski Elbit za sada obustavio podršku projektu

Hocu da kazem da U.S (Tramp) nece nista platiti. Platice Evropljani jer je naoruzavanje Ukrajnae razlog za „force majeure clause“

05. Nov 2025.Pogledaj