BEG airport status
Ponovo uspostavljeni letovi između Turske i SAD-a – „Turkish Airlines“ poleteo jutros za Njujork FAA povukla zabranu

Ponovo uspostavljeni letovi između Turske i SAD-a – „Turkish Airlines“ poleteo jutros za Njujork

FAA koja je nakon neuspelog puča u Turskoj zabranila sve letove iz ove zemlje za SAD i obrnuto, ukinula je zabranu.

Prvobitna odluka najviše je pogodila kompaniju „Turkish Airlines“ koja svakodnevno leti za Los Anđeles, Njujork, Atlantu, Hauston, San Francisko, Vašington i Čikago.

Nakon uklanjanja zabrane u ovoj kompaniji kažu da će svi letovi za SAD biti „ponovo uspostavljeni prema ranije planiranom redu letenja, počevši od ovog jutra, 19. jula, letom Istanbul-Njujork, u 06:45.“

– Nisam video razlog za ovu zabranu obzirom da su bile preduzete sve mere predostrožnosti uz poštovanje svih normi. U skladu sa našim izveštajima i mnogobrojnim sastancima, FAA je ukinula zabranu, kao što se i očekivalo – izjavio je Ilker Ajdži, predsednik odbora i Izvršnog komiteta kompanije „Turkish Airlines“.

Pre samo tri dana ambasada SAD-a u Ankari saopštila je da je „značajno smanjena bezbednost na aerodromu Ataturk“ i pozvala svoje građane da se smeste na sigurno mesto i suzdrže se od putovanja koja nisu neophodna.

U noći između 15. i 16. jula, kada se u Turskoj dogodio neuspeli puč, domaći mediji izveštavali su da se putnicima na „Ataturku“ niko iz kompanija nije obraćao niti organizovao eventualnu evakuaciju sa aerodroma na kome je ponašanje demonstranata izazivalo paniku kod ljudi.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Nikola P. na: Nakon 17 meseci rekonstrukcije glavna pista aerodroma „Nikola Tesla“ ponovo u funkciji

Dobro je da napokon umetnuta pista ide u istoriju. Umetnuta pista osim što će biti najskuplja rulna staza na svetu, podseća će nas na ogromnu propuštenu priliku da Beogradski aerodrom dobije pravu - drugu pistu kao i novi putnički i cargo terminal koji bi mogli stvarno da nas pozicioniraju kao ozbiljan regionalni hub u narednim…

29. Nov 2024.Pogledaj

Samo kazem na: Nakon 17 meseci rekonstrukcije glavna pista aerodroma „Nikola Tesla“ ponovo u funkciji

bravo za novu pistu, Ali, nakon toliko para I vremena mogli su I travnjak uz pistu urediti

29. Nov 2024.Pogledaj

Feline na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Od toga imaju neposredne koristi ne samo lisice, nego i vukovi, divlje mačke i ostale životinje. Treba tako organizovati i prihranjivanje životinja kojima se staništa neprekidno smanjuju, bilo bi još više mogućnosti za razvoj komercijalne avijacije.

29. Nov 2024.Pogledaj
28. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Nikola i Yoda Samo neko ko je opsednut omalozavanjem ruskog oruzija moze da napise da se Orešnik nije dokazao kako treba, i u danasnje vreme moze da nadje podrsku na internetu za makarkakve ideje. 36 hipersoničnih preciznih udara na jedan/ dva bloka u jednim lansiranjem. To se jedino moze zaustaviti u svemiru pre razdvajanja.

28. Nov 2024.Pogledaj