BEG airport status
„Red Bull Air Race“ otvara novu sezonu u februaru – prva trka u Abu Dabiju Abu Dabi 10-11. februar/ Foto: Red Bull Air Race

„Red Bull Air Race“ otvara novu sezonu u februaru – prva trka u Abu Dabiju

Novi „Red Bull Air Race“ šampionat počinje u februaru u Abu Dabiju, saopštio je organizator označivši buduće takmičenje prekretnicom.

Početak desete sezone obeležiće trka u Abu Dabiju 10-11. februara koja će ujedno biti 75. po redu od početka organizovanja ovog šampionata. Prošlogodišnji pobednik, Nemac Matias Dolderer, odmah na startu označen je kao favorit.

– On je prvi pilot koji je praktično osvojio titulu pre kraja takmičenja u prošloj sezoni. Svi će želeti da ga pobede. – navode organizatori.

Ističu da će u trci biti i Australijanac Met Hol koji je dve godine zaredom bio drugoplasirani u generalnom plasmanu.

Trka u Abu Dabiju otvaraće ovaj šampionat naredne četiri godine. U organizaciji kažu da ovaj bliskoistočni grad prepoznaje potrebe ovakvih sportova, kao i da je dosadašnja desetogodišnja saradnja jedna od najvažnijih partnerstava u portfoliju „Red Bull Air Race“ šampionata.

Trke će i u predstojećoj sezoni obuhvatati „Master“ i „Challenger“ klasu, a karte su već u prodaji. Raspored takmičenja za celu sezonu biće objavljen tokom januara, saopštio je organizator.

Tango Six je imao priliku da prisustvuje otvaranju „Red Bull Air Race“ sezone u Abu Dabiju prošle godine, kada su loši vremenski uslovi, pre svega velika oluja, zahvatili Emirate.

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Pedja na: Pozitivne i negativne strane novog terminala Zračne luke Zagreb

Alene, Pre svega cestitke na tekstu i na novo izgradjenom terminalu. Ocigledno je da je sa estetske strane novi terminal veliki korak napred ali dok sam citao vas tekst ja sam stekao utisak da sto se funkcionalnosti tice taj korak i nije toliko veliki, cak sta vise mozda je negde i korak unazad. Napravili ste…

29. Mar 2017.Pogledaj

Zeljko na: Pozitivne i negativne strane novog terminala Zračne luke Zagreb

Zašto Air Serbia A330 jučer na novoj zgradi ZAG nije pristao na avio most?

29. Mar 2017.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: Pozitivne i negativne strane novog terminala Zračne luke Zagreb

Ma to sa migovima je puno pretjerana priča: 1. Sve je to stvar procedura koje dogovaraju MORH i ZAIC. Nije Zagreb jedini aerodrom koji ima ratno zrakoplovstvo paralelno na istim pistama. Ako to može Frankfurt, sa velikim brojem ratnih aviona, onda to svakako može i Zagreb sa tih par migova. 2. To se neće dešavati…

29. Mar 2017.Pogledaj

Gomi na: [POSLEDNJA VEST] Ministarstvo odbrane „99% odlučilo“ da će Orao biti modernizovan pre G-4

@SF ja postujem sta gospodin Peruni pise u svojim komentarima o avionu JL9, zato sam dosta procitao o istom aparatu i mogu reci da mi se svidja kad je u pitanju avion/cena, ali nisam siguran da postoji volja za nabavku istog i ja to postujem. Jednostavno nisam strucan da donosim ovako kompleksne odluke, bogu hvala,…

29. Mar 2017.Pogledaj

Maxim na: Pozitivne i negativne strane novog terminala Zračne luke Zagreb

Trebalo bi biti brže ako MIG-ovi ne presjeku put busevima :-) Slažem se da je malo prerano za neke ozbiljnije analize, ali ce biti zanimljivo pratiti razvoj aerodroma i CA. Naime siguran sam da koncesionar ima velika ocekivanja, a pitanje je da li ce CA moci pratiti te ambicije ili ce biti lagano istiskivana. U…

29. Mar 2017.Pogledaj