BEG airport status
Objavljene dve završne evropske lokacije ovogodišnjeg „Red Bull Air Race“ svetskog šampionata Dve evropske lokacije kao dodatak Red Bull-ovom ovogodišnjem kalendaru / Foto: Red Bull

Objavljene dve završne evropske lokacije ovogodišnjeg „Red Bull Air Race“ svetskog šampionata

Nakon nekoliko nedelja iščekivanja, objavljene su dve ključne lokacije koje će zaokružiti „Red Bull Air Race“ svetski šampionat- Porto i Lausitzring. Trkački avioni će sa prve lokacije poleteti, prvi put nakon osam godina, 2. i 3. septembra. Zatim se očekuje povratak u „motorsport hub“ u Lausitzring-u, gde će se trke održati 16. i 17. septembra.

-Lokacija u Portu nosilac je poslednje trke iznad vode ove sezone, a sama trajektorija iznad reke Douro predstavlja veliki izazov.- objašnjavaju u Red Bull-u.

Iako su piloti Kirby Chambliss (SAD) i Matt Hall (Australija) zauzeli mesto na podijumu u Portu 2008. i 2009. godine, ni oni, ni preostali ovogodišnji takmičari do sada nisu ostvarili konačnu pobedu u tom gradu.

Drugu sezonu za redom, obračun od 370km/h u Lausitzring-u biće poslednji na evropskom nebu  pre završnice šampionata u Sjedinjenim Američkim Državama.

Podsetimo, ovogodišnja „Red Bull Air Race“ svoju početnu destinaciju našla je u Abu Dabiju 10. i 11. februara, gde je češki pilot Martin Šonka zaradio svoju prvu pobedu i obezbedio početno vođstvo na tabeli.

Pretplatite se na nedeljni pregled vesti Tango Six portala. Svakog petka u vašem inboxu.

* indicates required






[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miki na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

Da li je Alžir dobio verziju sa novim motorom, ili još koriste onaj starije generacije?

16. Feb 2025.Pogledaj

Branko na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

Ne mogu svi da kupe F-35, cak i da hoce, ne mogu se napraviti bas toliko. Neko mora da kupi ruske, kineske i neke druge avione

16. Feb 2025.Pogledaj

Dekanter na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

@Petar R ja se ne slazem sa vama DP je izneo dosta dobrih analuza, to sto se ne slazu sa srbskim protuskim misljenjem, tj. emocijama, sta da radimo.

16. Feb 2025.Pogledaj

Pajo na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

@Milos77, čudno kako spominjete samo UA gubitke. Prema pro ukrajinskom Warspottingu i pro ruskom LostArmouru gubici rusa su daleko veći. Samo u oklopu broji se nekih 11000/4000, a od tog broja na tenkova se odnosin 1900/800 pri čemu je prva brojka RU/UA. Procjene su da je RU svela svoje strateske rezerve na nekih 40-50% prijeratne…

16. Feb 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

@Casualobserver Javno dostuple oficijalne cifre se ne slazu sa vama. Evo samo iz USA: Imate i za druge zemlje: https://www.state.gov/bureau-of-political-military-affairs/releases/2025/01/u-s-security-cooperation-with-ukraine#:~:text=To%20date%2C%20we%20have%20provided,invasion%20of%20Ukraine%20in%202014. Ponavljam, postoji veoma dobar razlog zasto se Abramsi vise ne šalju.

15. Feb 2025.Pogledaj