BEG airport status
VIBE – novi softver za kontrolu letenja U Madridu predstavljen „Multilevel briefing sistem VIBE“ / Foto: CROCONTROL

VIBE – novi softver za kontrolu letenja

„Multilevel briefing sistem VIBE“ novi je softver za kontrolu letenja, koji će kompanija EDGE Group predstaviti na World ATM kongresu u Madridu.

– Sve učestalije promene u vazduhoplovstvu  zahtevaju i sve efikasnije sisteme za upravljanje čitavim procesom. Potrebno je što sigurnije i brže prilagođavanje ATM sistema i upravljanje ljudskim potencijalima, kako bi korisnici dobili efikasniju uslugu.- kažu u EDGE Group-u.

VIBE omogućava „brzo i transparentno brifiranje osoblja, odnosno pristup operativnim podacima celokupnom operativnom osoblju, kao i kvalitetnije sprovođenje zadataka koje ima menadžment.“

„Manager Home Screen“ novog softvera za kontrolu letenja / Foto: EDGE Group

Taj softver funkcioniše kroz tri modula – Briefing, Competency i Rostering i omogućuje „maksimalnu mobilnost i jednostavnost u radu, kao i preglednost dokumentacije i brzinu pristupa svim podacima.“

– Organizacija sistema zadovoljava piramidalni sistem nadgledanja, a ujedno daje sve potrebne informacije koje bi delatnik trebalo da ima u skladu sa njegovim ovlašćenjima i funkciji koju obavlja. Brifiranje osoblja kroz sistem je brzo i jednostavno, a Comepetency modul kroz digitalne obrasce za školovanje i obrasce provere operativnog osoblja, omogućava adekvatni uvid u te procese. – objašnjavaju u EDGE Group-u.

Ta kompanija će se sa svojom inovacijom u martu predstaviti i na Svetskom ATM kongresu u Madridu, a nakon toga i na sajmu ATC Global u Abu Dabiju u septembru.

Podsetimo, na svetskom kongresu pružalaca usluga u vazdušnom saobraćaju u Madridu, dodeljena je nagrada još jednoj inovaciji – projektu 24-časovnog planiranja i sprovođenja letova iznad četiri zemlje (Srbije, Crne Gore, BiH i Hrvatske). Nagrada je uručena CROCONTROL-u, SMATSA-i i BHANSA-i, a tokom boravka u Madridu planirano je i potpisivanje Memoranduma o proširenju projekta i na Austriju i Sloveniju, 8. marta, navode u Kontroli letenja.

   

Pretplatite se na nedeljni pregled vesti Tango Six portala. Svakog petka u vašem inboxu.

* indicates required





   
   

   

   


[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Prolaznik na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Lopatice turbine motora znatno utiču na RCS zbog svoje rotirajuće prirode! One izazivaju periodičnom rasejanje elektromgnetskih talasa (electromagnetic scattering characteristics), koje se da specificno identifikovati čineći motor prepoznatljivim za radar (nekooperativna identifikacija cilja).

29. Apr 2025.Pogledaj

Miloš1977 na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Mislim da S-duct ima smisla kao smanjenje frontalnog radarskog odraza samo za avione koji imaju unutrasnje spremnike za oruzije, i lete u stealth modu bez spoljnih nosaca. Ali S-duct prednost postaje neznatna kada se pod krila okace bombe i rezervoari za goriva.

29. Apr 2025.Pogledaj

Prolaznik na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Smanjen u odnosu na vece vazduhoplove bez S usisnika vazduha, vidljivih lopatica turbina koje signifikantno doprinose radarskom odrazu i cak omogucavaju uspesnu nekooperativnu identifikaciju istoga. f-16 svakako ima manji radarski odraz jer je mali jednomotorac. Generalno vazi da je dizajn koji ukljucuje mali vazduhoplov, jednomotorac, sa dva kosa vertikalna stabilizatora, S inletom i bez rezervoara…

29. Apr 2025.Pogledaj

XYZZ na: [POSLEDNJA VEST] Hrvatskoj isporučen poslednji Rafal, kompletirana eskadrila sa 12 aviona

Ako hrvatski rafali budu trajali 25 godina, što se očekuje, onda će idući avion za potrebe Hrvatske biti avion 6. generacije pošto će peta generacija biti prestara a sedma još neće biti aktualna. Isto tako sam mišljenja da pošto vi svoje još niste dobili i zato što ste ih skupo platili ćete željeti da vam…

29. Apr 2025.Pogledaj