BEG airport status
VIBE – novi softver za kontrolu letenja U Madridu predstavljen „Multilevel briefing sistem VIBE“ / Foto: CROCONTROL

VIBE – novi softver za kontrolu letenja

„Multilevel briefing sistem VIBE“ novi je softver za kontrolu letenja, koji će kompanija EDGE Group predstaviti na World ATM kongresu u Madridu.

– Sve učestalije promene u vazduhoplovstvu  zahtevaju i sve efikasnije sisteme za upravljanje čitavim procesom. Potrebno je što sigurnije i brže prilagođavanje ATM sistema i upravljanje ljudskim potencijalima, kako bi korisnici dobili efikasniju uslugu.- kažu u EDGE Group-u.

VIBE omogućava „brzo i transparentno brifiranje osoblja, odnosno pristup operativnim podacima celokupnom operativnom osoblju, kao i kvalitetnije sprovođenje zadataka koje ima menadžment.“

„Manager Home Screen“ novog softvera za kontrolu letenja / Foto: EDGE Group

Taj softver funkcioniše kroz tri modula – Briefing, Competency i Rostering i omogućuje „maksimalnu mobilnost i jednostavnost u radu, kao i preglednost dokumentacije i brzinu pristupa svim podacima.“

– Organizacija sistema zadovoljava piramidalni sistem nadgledanja, a ujedno daje sve potrebne informacije koje bi delatnik trebalo da ima u skladu sa njegovim ovlašćenjima i funkciji koju obavlja. Brifiranje osoblja kroz sistem je brzo i jednostavno, a Comepetency modul kroz digitalne obrasce za školovanje i obrasce provere operativnog osoblja, omogućava adekvatni uvid u te procese. – objašnjavaju u EDGE Group-u.

Ta kompanija će se sa svojom inovacijom u martu predstaviti i na Svetskom ATM kongresu u Madridu, a nakon toga i na sajmu ATC Global u Abu Dabiju u septembru.

Podsetimo, na svetskom kongresu pružalaca usluga u vazdušnom saobraćaju u Madridu, dodeljena je nagrada još jednoj inovaciji – projektu 24-časovnog planiranja i sprovođenja letova iznad četiri zemlje (Srbije, Crne Gore, BiH i Hrvatske). Nagrada je uručena CROCONTROL-u, SMATSA-i i BHANSA-i, a tokom boravka u Madridu planirano je i potpisivanje Memoranduma o proširenju projekta i na Austriju i Sloveniju, 8. marta, navode u Kontroli letenja.

   

Pretplatite se na nedeljni pregled vesti Tango Six portala. Svakog petka u vašem inboxu.

* indicates required





   
   

   

   


[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Goran na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Pravednik, slažem se! S obzirom na oblik i karakter zemlje minimum bi bio upravo taj da se ima dvije eskadrile u dvije baze, jednu na jugu u Zadru, drugu na Plesu. Hrvatskoj je osobito potreban dobar nadzor poprilično velikih morskih prostranstava a tu nastupa baza u Zadru kao idealna lokacija, na kojoj bi čim prije…

03. Dec 2024.Pogledaj

Nenad N. na: Pregled srpske civilne vazduhoplovne industrije u brojkama

I registrovanih hidroaviona vise od Hrvatske, a bez mora :)

03. Dec 2024.Pogledaj

Brutala na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

@milki srbija nije u NATO i ova vrsta policinga se na nju ne odnosi pa ni nema obaveza. prouči malo kako je postavljen AP u okviru NATO i cijeli sustav PZO i tko daje naredbe. kad im dođu prvi rafali srbiji će sigurno ostati 29-ki u aktivnoj službi sa starim pilotima koji neće moći na…

03. Dec 2024.Pogledaj

Nenad N. na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Milki Bilo bi lepo da podelis ako imas neka saznanja o tim Rafalima 2034., jer vidis ugovor kaze do 2030. A garant ugovora je Francuska drzava. Ideja i jeste da se Migovi i Rafali preklope, tako da za Srbiju zasad nema problema u tom smislu. Inace, od 7, a uskoro 8 aviona, dva jednoseda sigurno…

03. Dec 2024.Pogledaj

Goran na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Mislim da se nimalo ne pretjeruje s obukom tim više što u Hrvatsku još uvijek nije stiglo svih 12 aviona nego 7, a za sada nema puno pilota koji su prošli cjelokupnu praktičnu - letnu obuku, a oni koji su ju i odradili u Francuskoj imaju planom predviđenu ulogu instruktora za one koji se tek…

03. Dec 2024.Pogledaj