BEG airport status
„Airbus“ predstavio „Pop.Up“ – putničku kapsulu za drumski i vazdušni saobraćaj Novi sistem transporta u potpunosti koristi i kopneni i vazdušni prostor / Foto: Italdizajn

„Airbus“ predstavio „Pop.Up“ – putničku kapsulu za drumski i vazdušni saobraćaj

Prvi električni i ekološki koncept modularnog drumskog i vazdušnog transportnog sistema „Pop.Up“ predstavljen je na 87. Internacionalnom sajmu automobila u Ženevi, saopštio je Erbas (Airbus).

-Ovaj koncept rezultat je zajedničkog promišljanja kompanija Italdizajn i Erbas o načinu na koji treba odgovoriti na izazove mobilnosti megalopolisa, koji postaju jedno od najbitnijih pitanja putnika širom sveta. – kažu u kompaniji.

Pop.Up predviđa sistem za „multimodalni prevoz koji u potpunosti koristi i drumski i vazdušni prostor„, a iz kompanije navode da je dizajniran sa ciljem da putnicima uštedi vreme i smanji saobraćajne gužve u megalopolisima.

– Putnici planiraju svoje putovanje i rezervišu ga putem praktične aplikacije. Sistem, u zavisnosti od tajminga, gužve u saobraćaju, troškova, zahteva za deljenu vožnju, automatski predlaže najbolje transportno rešenje i spaja putničku kapsulu na modul za drumski prevoz, modul za vazdušni prevoz ili na drugo transportno sredstvo u skladu sa željama i potrebama putnika. – objašnjavaju u Erbasu.

 

Da li je novi koncept transporta zaista ostvariv? / Foto: Italdizajn

“Kapsula se jednostavno transformiše u gradski automobil spajanjem sa modulom za drumski prevoz koji radi pomoću baterije i koji karakteriše karbonska šasija. Za megalopolise sa velikim gužvama u saobraćaju, kapsula se diskonektuje sa modula za drumski prevoz i spaja sa modulom za vazdušni prevoz. Kada putnici stignu do svog odredišta, moduli i kapsula se samostalno vraćaju do mesta predviđenog za punjenje i čekaju sledećeg korisnika.”

A kako bi taj koncept transporta izgledao detaljnije objašnjavaju upravnik Airbus Urban Air Mobility-a Mathias Thomsen i direktor Italdesign-a Jorg Astalosch u video snimku koji možete pogledati ovde:

Pretplatite se na nedeljni pregled vesti Tango Six portala. Svakog petka u vašem inboxu.

* indicates required






Komentari

d

Pitanje za Banja Luku , kako da kontaktiram Bakija

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Pedja na: Pozitivne i negativne strane novog terminala Zračne luke Zagreb

Alene, Pre svega cestitke na tekstu i na novo izgradjenom terminalu. Ocigledno je da je sa estetske strane novi terminal veliki korak napred ali dok sam citao vas tekst ja sam stekao utisak da sto se funkcionalnosti tice taj korak i nije toliko veliki, cak sta vise mozda je negde i korak unazad. Napravili ste…

29. Mar 2017.Pogledaj

Zeljko na: Pozitivne i negativne strane novog terminala Zračne luke Zagreb

Zašto Air Serbia A330 jučer na novoj zgradi ZAG nije pristao na avio most?

29. Mar 2017.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: Pozitivne i negativne strane novog terminala Zračne luke Zagreb

Ma to sa migovima je puno pretjerana priča: 1. Sve je to stvar procedura koje dogovaraju MORH i ZAIC. Nije Zagreb jedini aerodrom koji ima ratno zrakoplovstvo paralelno na istim pistama. Ako to može Frankfurt, sa velikim brojem ratnih aviona, onda to svakako može i Zagreb sa tih par migova. 2. To se neće dešavati…

29. Mar 2017.Pogledaj

Gomi na: [POSLEDNJA VEST] Ministarstvo odbrane „99% odlučilo“ da će Orao biti modernizovan pre G-4

@SF ja postujem sta gospodin Peruni pise u svojim komentarima o avionu JL9, zato sam dosta procitao o istom aparatu i mogu reci da mi se svidja kad je u pitanju avion/cena, ali nisam siguran da postoji volja za nabavku istog i ja to postujem. Jednostavno nisam strucan da donosim ovako kompleksne odluke, bogu hvala,…

29. Mar 2017.Pogledaj

Maxim na: Pozitivne i negativne strane novog terminala Zračne luke Zagreb

Trebalo bi biti brže ako MIG-ovi ne presjeku put busevima :-) Slažem se da je malo prerano za neke ozbiljnije analize, ali ce biti zanimljivo pratiti razvoj aerodroma i CA. Naime siguran sam da koncesionar ima velika ocekivanja, a pitanje je da li ce CA moci pratiti te ambicije ili ce biti lagano istiskivana. U…

29. Mar 2017.Pogledaj