BEG airport status
„Airbus“ predstavio „Pop.Up“ – putničku kapsulu za drumski i vazdušni saobraćaj Novi sistem transporta u potpunosti koristi i kopneni i vazdušni prostor / Foto: Italdizajn

„Airbus“ predstavio „Pop.Up“ – putničku kapsulu za drumski i vazdušni saobraćaj

Prvi električni i ekološki koncept modularnog drumskog i vazdušnog transportnog sistema „Pop.Up“ predstavljen je na 87. Internacionalnom sajmu automobila u Ženevi, saopštio je Erbas (Airbus).

-Ovaj koncept rezultat je zajedničkog promišljanja kompanija Italdizajn i Erbas o načinu na koji treba odgovoriti na izazove mobilnosti megalopolisa, koji postaju jedno od najbitnijih pitanja putnika širom sveta. – kažu u kompaniji.

Pop.Up predviđa sistem za „multimodalni prevoz koji u potpunosti koristi i drumski i vazdušni prostor„, a iz kompanije navode da je dizajniran sa ciljem da putnicima uštedi vreme i smanji saobraćajne gužve u megalopolisima.

– Putnici planiraju svoje putovanje i rezervišu ga putem praktične aplikacije. Sistem, u zavisnosti od tajminga, gužve u saobraćaju, troškova, zahteva za deljenu vožnju, automatski predlaže najbolje transportno rešenje i spaja putničku kapsulu na modul za drumski prevoz, modul za vazdušni prevoz ili na drugo transportno sredstvo u skladu sa željama i potrebama putnika. – objašnjavaju u Erbasu.

 

Da li je novi koncept transporta zaista ostvariv? / Foto: Italdizajn

“Kapsula se jednostavno transformiše u gradski automobil spajanjem sa modulom za drumski prevoz koji radi pomoću baterije i koji karakteriše karbonska šasija. Za megalopolise sa velikim gužvama u saobraćaju, kapsula se diskonektuje sa modula za drumski prevoz i spaja sa modulom za vazdušni prevoz. Kada putnici stignu do svog odredišta, moduli i kapsula se samostalno vraćaju do mesta predviđenog za punjenje i čekaju sledećeg korisnika.”

A kako bi taj koncept transporta izgledao detaljnije objašnjavaju upravnik Airbus Urban Air Mobility-a Mathias Thomsen i direktor Italdesign-a Jorg Astalosch u video snimku koji možete pogledati ovde:

Pretplatite se na nedeljni pregled vesti Tango Six portala. Svakog petka u vašem inboxu.

* indicates required






Komentari

d

Pitanje za Banja Luku , kako da kontaktiram Bakija

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Beli na: Ima li smisla avio-linija Peking – Beograd?

Alene, cestitam! Vrlo dobra analiza, kao i uvjek! Ocekuj velike napade i kritike posto si sledece napisao. Nije popularno pisati pozitivno o prmijeru ili vladi: ...Premijer Vučić vrlo uspješno levitira ... ...No, pobijedio je Vučić i ... ...A Vučić to jako dobro koristi. ... ...Svi oni koji kritiziraju Vučića za politizaciju ove linije, zapravo su…

30. May 2017.Pogledaj

Vladimir na: Ovako će izgledati novi hangari dežurne pare na aerodromu Batajnica

Stizu do pred izbore. Odličan propagandni materijal za ljude kratke pameti i još kraćeg vremena upotrebe mozga. Stiza će oni godinama. Ko zna, možda jedan dan i stignu?

30. May 2017.Pogledaj

Beli na: Ovako će izgledati novi hangari dežurne pare na aerodromu Batajnica

@Beduin Nesmes sve razumeti bukvalno. Dosli oni za 60 ili 100 dana, to nije toliko bitno. Nije ih bilo 12 godina a sada vam smeta kada zakasne par meseci pa se sprdate.

30. May 2017.Pogledaj

Haplek na: Ima li smisla avio-linija Peking – Beograd?

Potpuno se slažem i isto čestitam! Pozdrav iz Avstrije

30. May 2017.Pogledaj

SF na: Ovako će izgledati novi hangari dežurne pare na aerodromu Batajnica

Ima tu jedan mali problem tendersku dokumentaciju propisuju "neki" eksperti I svaka stavka mora sadrzati standard za ono sto se trebuje.Kvalitet nije kvantitet, neko mora proveravati proces instalacije, gradnje I kazniti penalima eventualna kasnjenja, nepostovanja propisanog standarda. Ovo za hartije I stampace nazalost ima naprednije resenje, ali treba se pogledati zapadno - elektronska razmena hartija…

30. May 2017.Pogledaj