BEG airport status
U prvih šest meseci neto dobit Emirates Grupe 631 milion američkih dolara Prihod Grupe u prvih šest meseci iznosi 13.5 milijardi američkih dolara / Foto: Emirates

U prvih šest meseci neto dobit Emirates Grupe 631 milion američkih dolara

U prvih šest meseci finansijske 2017-2018. godine Emirates Group ostvarila je neto dobit od 631 milion USD, što je povećanje od 77% u odnosu na isti period prethodne godine, saopšteno je iz Emiratesa.

Kako navode, prihod Grupe u prvih šest meseci iznosi 13.5 milijardi USD, što je 6% više u odnosu na isti period prošle godine (12.7 milijardi USD).

Takođe, iznos novčanih sredstava na računu Grupe 30. septembra ove godine bio je 5.2 milijarde USD, dok je 31. marta taj iznos bio 5.2 milijarde USD, kažu iz Emiratesa i dodaju:

– U poslednjih šest meseci baza zaposlenih Grupe smanjena je za 3% u odnosu na 31. mart 2017. godine, pa je trenutni broj zaposlenih smanjen sa 105.746 na 102.669. To je u velikoj meri rezultat prirodnog osipanja broja zaposlenih, uz usporeni tempo zapošljavanja, s obzirom na to da su različiti delovi poslovanja usvojili nove tehnologije pa su poslovni procesi pojednostavljeni, a resursi razmešteni. –

Gorivo je ostalo najveća komponenta troška kompanije / Foto: Emirates

Kada je reč o avio-kompaniji Emirates, ostvarena neto dobit u prvih šest meseci iznosi 452 miliona USD, što je porast od 111% u odnosu na prošlu godinu, kažu iz te kompanije. Takođe, prihod Emiratesa, uključujući i druge poslovne prihode, iznosi 12.1 milijardu USD što je 6% više u odnosu na ostvareni prihod iz istog perioda prošle godine (11.4 milijardi USD).

– Operativni troškovi Emiratesa porasli su za 4% u odnosu na porast ukupnog kapaciteta od 2%. U proseku su troškovi goriva bili 14% viši u odnosu na isti period prošle godine, što je uglavnom rezultat porasta cena nafte, kao i porasta povećanja količine goriva od 3% zahvaljujući proširenju flote. Gorivo je ostalo najveća komponenta troška kompanije, sa udelom operativnih troškova od 26%. – objašnjavaju iz Emiratesa.

Prema njihovim rečima, Emirates je u periodu od 1. aprila do 30. septembra ove godine prevezao 29.2 miliona putnika, što je povećanje od 4% u odnosu na isti period prethodne godine. Takođe, količina prevezene robe i pošte narasla je na 1.3 miliona tona, što je 5% povećanja, dok je prinos povećan za 8%, kažu iz kompanije i dodaju:

– Ukupni kapacitet tokom prvih šest meseci porastao je 2% na 30.8 milijardi Available Tonne Kilometres (ATKM). Kapacitet izmeren u Available Seat Kilometres (ASKM) porastao je za 3%, dok je promet putnika meren u Revenue Passenger Kilometres (RPKM) porastao za 5% s prosečnim Passenger Seat Factorom koji je porastao na 77.2% u odnosu naprošlogodišnji od 75.3%. –

Dnata beleži stabilan rast u međunarodnom poslovanju koje sad obuhvata 84 države / Foto: Emirates

Kako dalje navode, prihod dnate, njihove firme za ground handling, ketering i prevoz robe i pošte, uključujući ostale poslovne prihode, u prvih šest meseci iznosi 1.7 milijardi USD, što je 7% više u odnosu na 1.6 milijardi USD prošle godine.

– Dnata beleži stabilan rast u međunarodnom poslovanju koje sad obuhvata 84 države. U prvoj polovini finansijske 2017-2018. godine, međunarodno poslovanje dnate činilo je više od 67% ukupnog prihoda. Ukupna dobit dnate porasla je za 20%, na 180 miliona USD. –

Dnatino poslovanje na aerodromima ostalo je najveći izvor prihoda s ukupnih 922 miliona USD, što je povećanje od 9% u odnosu na isti period prošle godine, objašnjavaju iz Emiratesa. Prema njihovim navodima, broj aviona kojima dnata upravlja u svom poslovanju povećao se za 11% na 330.317, a te su letelice ukupno prevezle 1.5 miliona tona tereta, što je povećanje od 25%.

Takođe, dnatin sektor za putovanja ukupnom prihodu doprineo je sa 420 miliona USD, što je 3% više u odnosu na isti period prošle godine, a osnovna neto prodaja tog sektora ostala je stabilna sa 1.5 milijardi USD.

– Dnatin sektor keteringa ukupnom profitu doprineo je sa 298 miliona USD, što je povećanje od 4%. Broj pripremljenih jela pao je za 7% na 31.8 miliona obroka u prvom delu finansijske godine. – navode iz Emiratesa.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

28. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Yoda na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@ Petrovic Dusan "Neistina je da Rusi imaku bilo lalvu prednost.“, sto se i videlo na snimku pada „Lesnikovace “ (oreshek) gde se bojeva glava raspala na vise neravnomernih komada koji padaju raznom brzinom, dok bi trebalo da su jednake i u istim intervalima (objasnjenje fizicara Marka Solomina, ne moje)." Propaganda, radi se o podmuniciji,…

27. Nov 2024.Pogledaj