BEG airport status
Etihad ervejz uvodi A380 na liniji za Pariz A380 ovoga leta na liniji Abu Dabi - Pariz / Foto: Etihad Airways

Etihad ervejz uvodi A380 na liniji za Pariz

Etihad ervejz (Etihad Airways) uvodi A380 na liniji Abu Dabi-Pariz. Ovom letelicom obavljaće se jedan od dva svakodnevna leta u periodu od 1. jula do 28. oktobra, saopštio je Etihad.

Na jednom od dve dnevna leta do Pariza A380 zameniće B 777.

– Let EY31 po redu letenja polazi sa Međunarodnog aerodroma u Abu Dabiju u 2:15 i sleće na Aerodrom Šarl de Gol u 7:50, a povratni let EY32 polazi iz francuske prestonice u 10:40 i sleće u Abu Dabi u 19:30 po lokalnom vremenu. –

Kako navode u Etihad ervejzu, Pariz je postao najnovija A380 destinacija ove avio-kompanije, posle Londona, Sidneja, Njujorka i Melburna.

– Na ovaj način će se pojačati i konekcije iz brojnih gradova širom Azije i Australije, uključujući Brizbejn, Pert, Bangkok, Čengdu, Ho Ši Min, Hong Kong, Džakartu, Manuli, Šangaj, Sejšele, Čenaj, Delhi i Mumbaj, sa destinacijama u Zalivskim zemljama kao što su Bahrein, Doha, Džeda i Muskat. – objašnjavaju u Etihad-u i dodaju:

– Dodatni kapacitet će omogućiti poslovnim putnicima i turistima da isprobaju putovanje u dvospratnom avionu – u kome apartman Etihad Rezidencija ima dnevnu sobu, spavaću sobu i kupatilo, a ekskluzivna ponuda obuhvata i apartmane u prvoj klasi i studija u biznis klasi. Na avionu se nalazi devet apartmana u prvoj klasi. Takođe, tu je i ukupno 70 studija u biznis klasi, kao i Lobi, luksuzni salon koji se nalazi između prve i biznis klase na gornjoj palubi aviona A380. –

Avion A380 raspolaže ukupnim kapacitetom od 496 sedišta – do dva putnika u Etihad Rezidenciji, devet u apartmanima prve klase, 70 u studijima biznis klase i 415 u „Smart Seat“ sedištima ekonomske klase.

Pretplatite se na nedeljni pregled vesti Tango Six portala. Svakog petka u vašem inboxu.

* indicates required






[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

BB

Kud ga nisu registrovali na Air Serbia…

:-)

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Minmatar na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

@Milenko U kratkotrajnom sukobu između Indije i Pakistana, jedino što se moglo videti je da su Pakistanci ovladali načinom upotrebe borbenih sredstava, taktikom i operativnom sposobnošću. Nije se videlo da je kineska tehnika pobedila zapadnu, rat nije video igrica u kojoj bolji statovi pobeđuju lošije. Ono što je pobedilo je znanje, uvežbanost,lukavstvo i pamet. Ako…

22. May 2025.Pogledaj

Dejan na: „Prince Aviation“ prvi u Evropi uveo „Automated Tool Control Level 5“ sistem kompanije „Snap-on“

Prince Aviation - svi članci na T6 o njima ukazuju da su oni obrazac kako treba da se radi u ovom poslu. Sve čestitke za uvedene inovacije.

22. May 2025.Pogledaj

Markus1463 na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

Čestitke pre svega uvek maestralnom gdinu Bankoviću za izuzetnu analizu! Jedini pravi gubtnik iz ovog, na svu sreću kratkotrajnog sukoba, je Francuska. Pokalo se da im Rafale mogu obarati drugorazredni kineski avioni J 10 (kad kažem drugorazredni mislim u odnosu na ono najbolje što Kinezi imaju) sa kineskim raketama PL 15. Pl 15 se po…

22. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

Hvala na edukativnom tekstu, Živojine! Ako od modernizacije G-4 nema ništa, onda verovatno ne treba izmišljati toplu vodu, nego gledati šta rade druge države. Pri tome bi obratio pažnju na države koje su geografski blizu, a nisu neprijateljski nastrojene prema Srbiji. T6 se, kao što ste rekli, koristi u Grčkoj i Izraelu. Nakon toga se…

22. May 2025.Pogledaj