BEG airport status
Etihad ervejz uvodi A380 na liniji za Pariz A380 ovoga leta na liniji Abu Dabi - Pariz / Foto: Etihad Airways

Etihad ervejz uvodi A380 na liniji za Pariz

Etihad ervejz (Etihad Airways) uvodi A380 na liniji Abu Dabi-Pariz. Ovom letelicom obavljaće se jedan od dva svakodnevna leta u periodu od 1. jula do 28. oktobra, saopštio je Etihad.

Na jednom od dve dnevna leta do Pariza A380 zameniće B 777.

– Let EY31 po redu letenja polazi sa Međunarodnog aerodroma u Abu Dabiju u 2:15 i sleće na Aerodrom Šarl de Gol u 7:50, a povratni let EY32 polazi iz francuske prestonice u 10:40 i sleće u Abu Dabi u 19:30 po lokalnom vremenu. –

Kako navode u Etihad ervejzu, Pariz je postao najnovija A380 destinacija ove avio-kompanije, posle Londona, Sidneja, Njujorka i Melburna.

– Na ovaj način će se pojačati i konekcije iz brojnih gradova širom Azije i Australije, uključujući Brizbejn, Pert, Bangkok, Čengdu, Ho Ši Min, Hong Kong, Džakartu, Manuli, Šangaj, Sejšele, Čenaj, Delhi i Mumbaj, sa destinacijama u Zalivskim zemljama kao što su Bahrein, Doha, Džeda i Muskat. – objašnjavaju u Etihad-u i dodaju:

– Dodatni kapacitet će omogućiti poslovnim putnicima i turistima da isprobaju putovanje u dvospratnom avionu – u kome apartman Etihad Rezidencija ima dnevnu sobu, spavaću sobu i kupatilo, a ekskluzivna ponuda obuhvata i apartmane u prvoj klasi i studija u biznis klasi. Na avionu se nalazi devet apartmana u prvoj klasi. Takođe, tu je i ukupno 70 studija u biznis klasi, kao i Lobi, luksuzni salon koji se nalazi između prve i biznis klase na gornjoj palubi aviona A380. –

Avion A380 raspolaže ukupnim kapacitetom od 496 sedišta – do dva putnika u Etihad Rezidenciji, devet u apartmanima prve klase, 70 u studijima biznis klase i 415 u „Smart Seat“ sedištima ekonomske klase.

Pretplatite se na nedeljni pregled vesti Tango Six portala. Svakog petka u vašem inboxu.

* indicates required






[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

BB

Kud ga nisu registrovali na Air Serbia…

:-)

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Јадар 1914 - Јадар 2024 na: Emanuel Makron najavio posetu Srbiji i finalizaciju vojnih ugovora odgovarajući na pitanje o Rafalima

Па,како је велики вођа поклонио оно за шта су 1914 године преци давали своју крв и животе, можда и потпишу за те Рафале.

19. Jul 2024.Pogledaj

Milos na: [EKSKLUZIVNO] Na istorijskom RV i PVO letu do najvećeg vojnog aero-mitinga na planeti: Srpski C295MW na centralnoj poziciji statike RIAT-a

A kada ce biti medjunarodni aeromiting u Srbiji kao sto je bilo na vojnom aerodromu Batajnica 2009 i 2012 godine da se pokazemo kao domacini i organizatori

19. Jul 2024.Pogledaj

Miloš77 na: [RAT U UKRAJINI] NATO najavljuje značajno pojačanje ukrajinske PVO, prvi borbeni avioni F-16 uskoro iznad Ukrajine, nema mesta za švedske borbene avione

,, Koliko je oboreno tih f-16? I koliko ti imas uopste godina, 16 kapiram?" Onoliko koliko su uspeli na osnovu prilike/taktike/šanse, i odnosu snaga. Kakvo je to pitanje? Mislim da je poenta bila da je SA-6 Kub i SA-2 radar i raketa obarao F-16 slicne sposobnosti jos tada. Sta bi bilo da je PVO veceg…

19. Jul 2024.Pogledaj