BEG airport status
Novo produženje roka za neobavezujuće ponude za koncesiju „Nikole Tesle“ 25. maj rok za donošenje odluke o ponuđačima koji ulaze u Fazu 2

Novo produženje roka za neobavezujuće ponude za koncesiju „Nikole Tesle“

Novi rok za davanje neobavezujućih ponuda za koncesiju Aerodroma Nikola Tesla produžen je do 15. maja ove godine. Shodno tome, rok za donošenje odluke o ponuđačima koji ulaze u Fazu 2 je 25. maj.

Kako je prethodne nedelje objavljeno u dnevnom listu „Politika“, rok je prvobitno produžen do 24. aprila, kako bi se učesnicima u Fazi 1 dalo dovoljno vremena da analiziraju konkursnu dokumentaciju i podnesu odgovarajuće neobavezujuće ponude.

 Razlozi za ponovno produženje roka navedeni su u obaveštenju na sajtu Aerodroma:

– Na zahtev velikog broja učesnika i velikog broja pitanja u vezi sa konkursnom dokumentacijom Faze 1, kao i činjenice da je došlo do izmene Instrukcija za ponuđače, Javno telo je odlučilo da se rok za podnošenje neobavezujućih ponuda Faze 1 produžava. U skladu sa navedenim, rokovi Faze 2 se menjaju, iako samo trajanje Faze 2 postupka ostaje nepromenjeno. –

Rok za odlučivanje o ponuđačima koji ulaze u Fazu 2

Prema navodima prošlonedeljne „Politike“ , odlučeno je da se skrati rok za donošenje odluke o ponuđačima kvalifikovanim za učešće u Fazi 2, kao i rok za pregledanje i ocenu obavezujućih ponuda od strane Javnog tela.

– Rok za donošenje odluke o ponuđačima koji su se kvalifikovali za učešće u Fazi 2 ostaje nepromenjen i iznosi 10 kalendarskih dana od dana isteka roka za podnošenje neobavezujućih ponuda. Rok za podnošenje obevezujućih ponuda ostaje nepromenjen i iznosi 75 kalendarskih dana od dana objavljivanja ponuđača koji su se kvalifikovali za učešće u Fazi 2. – stoji u obaveštenju.

Ostali elementi javnog poziva od 10. februara ostaju nepromenjeni.

Podsetimo, prema podacima od 15. marta, 25 kompanija priprema neobavezujuću ponudu za koncesiju „Nikole Tesle“. Mediji su pre toga objavili spisak 27 zainteresovanih kompanija za koncesiju beogradskog aerodroma.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Prolaznik na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

Rafale je izvesno gadjan u trenutku lansiranja da li krstarecih raketa ili cak sa one strane granice prilikom izbacivanja AASM Hammer bombi. Toj je klasicna operacija koja bi, ako se ide na VZ sa 4. generacijom, zahtevalia temeljnu SEAD/DEAD akciju + postizanje prevlasti u VAP-u, ukoliko se zahtevaju zanemarljivi ili nikakvi gubitci - sto bi…

15. May 2025.Pogledaj

Prolaznik na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

F-35 jeste takav kakav je, dakle debeo i sta ti ja znam, ruzan, da bi se izbegli eksterni rezervoari za gorivo i razne bombe, rakete, kontejneri itd koji vise na sve strane i degradijraju aerodinamicke karakteristike i nevidljivost. Suhoj 27 familija ima problem sto je velicine manjeg putnickog aviona a lopatice ususnika turbina (x2) full…

15. May 2025.Pogledaj

Nikola P. na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

Ne ulazeci sta se desilo...samo mogu da konstatujem da je neki avion kineske proizvodnje sa kineskom raketom oborio najmanje jedan Rafal. Taj kineski avion i raketa su najmanje tri puta jeftiniji od francuskog aviona i raketa. Mi smo potpisali ugovor o nabavci Rafala, bez ubojnih sredstava, za 3,3 milijarde EUR, sa naoruzanjem kostace nas preko…

15. May 2025.Pogledaj

Miloš77 na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

@Rafal Moze Rafal da ponese dosta raketa (4 Meteor+2 Mice) i bombe uz ta tri rezervoara. Medjutim postaje daleko tromija i sporija velika meta na radaru. Isto je i sa vecinom aviona 4 / 4+ generacije kao sto su F-16 ili F-18. Su-30/34/35 bez spoljnih rezervoara imaju taj domet i istu brzinu i sposobnost manevrisanja…

15. May 2025.Pogledaj