BEG airport status
Novo produženje roka za neobavezujuće ponude za koncesiju „Nikole Tesle“ 25. maj rok za donošenje odluke o ponuđačima koji ulaze u Fazu 2

Novo produženje roka za neobavezujuće ponude za koncesiju „Nikole Tesle“

Novi rok za davanje neobavezujućih ponuda za koncesiju Aerodroma Nikola Tesla produžen je do 15. maja ove godine. Shodno tome, rok za donošenje odluke o ponuđačima koji ulaze u Fazu 2 je 25. maj.

Kako je prethodne nedelje objavljeno u dnevnom listu „Politika“, rok je prvobitno produžen do 24. aprila, kako bi se učesnicima u Fazi 1 dalo dovoljno vremena da analiziraju konkursnu dokumentaciju i podnesu odgovarajuće neobavezujuće ponude.

 Razlozi za ponovno produženje roka navedeni su u obaveštenju na sajtu Aerodroma:

– Na zahtev velikog broja učesnika i velikog broja pitanja u vezi sa konkursnom dokumentacijom Faze 1, kao i činjenice da je došlo do izmene Instrukcija za ponuđače, Javno telo je odlučilo da se rok za podnošenje neobavezujućih ponuda Faze 1 produžava. U skladu sa navedenim, rokovi Faze 2 se menjaju, iako samo trajanje Faze 2 postupka ostaje nepromenjeno. –

Rok za odlučivanje o ponuđačima koji ulaze u Fazu 2

Prema navodima prošlonedeljne „Politike“ , odlučeno je da se skrati rok za donošenje odluke o ponuđačima kvalifikovanim za učešće u Fazi 2, kao i rok za pregledanje i ocenu obavezujućih ponuda od strane Javnog tela.

– Rok za donošenje odluke o ponuđačima koji su se kvalifikovali za učešće u Fazi 2 ostaje nepromenjen i iznosi 10 kalendarskih dana od dana isteka roka za podnošenje neobavezujućih ponuda. Rok za podnošenje obevezujućih ponuda ostaje nepromenjen i iznosi 75 kalendarskih dana od dana objavljivanja ponuđača koji su se kvalifikovali za učešće u Fazi 2. – stoji u obaveštenju.

Ostali elementi javnog poziva od 10. februara ostaju nepromenjeni.

Podsetimo, prema podacima od 15. marta, 25 kompanija priprema neobavezujuću ponudu za koncesiju „Nikole Tesle“. Mediji su pre toga objavili spisak 27 zainteresovanih kompanija za koncesiju beogradskog aerodroma.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Vladimir na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Bogami su se natovci ozbiljno naostrili da naprave hipersonicnu raketu, a da se ne raspadne u prvoj trecini putanje. Sve ide ka tome da bi za jedno 15-20 godina mogli da savladaju tu tehnologiju. Sto je i za ocekivati, obzirom da su im "strucnjaci" sa TOP 100 fakulteta u svetu. Samo pozurite, jer su ove…

26. Nov 2024.Pogledaj

Leon na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Francuzi rade vrlo pametno, ali im se i posrećilo kad je krenula fenomenalna prodaja u zadnje vrijeme i po ekstra cijenama. I geopolitička situacija im ide na ruku ! Ekstra profit od prodaje Rafalea i ulaganja drugih partnera uložiti će u razvijanje sustava za FCAS, a sve na živoj i ekstra potentnim platformi i u…

26. Nov 2024.Pogledaj

K na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Ne, obrnuto je. F3 se moze nadograditi na F4.1 (kao sto pise u tekstu), ali F5 ce biti standard koji ce ukljuciti strukturne izmjene na zrakoplovu, zbog kojih nece biti moguce unaprijediti ranije verzije na njegov standard. Osim, ako sam dobro shvatio (a lako moguce da nisam), novoproizvedenih F4.2, koji ce strukturne izmjene ukljuciti, ali…

26. Nov 2024.Pogledaj