BEG airport status
LYBE 1817:00 Z 040°06KT CAVOK 12/06 Q1019 NOSIG=
Novo produženje roka za neobavezujuće ponude za koncesiju „Nikole Tesle“ 25. maj rok za donošenje odluke o ponuđačima koji ulaze u Fazu 2

Novo produženje roka za neobavezujuće ponude za koncesiju „Nikole Tesle“

Novi rok za davanje neobavezujućih ponuda za koncesiju Aerodroma Nikola Tesla produžen je do 15. maja ove godine. Shodno tome, rok za donošenje odluke o ponuđačima koji ulaze u Fazu 2 je 25. maj.

Kako je prethodne nedelje objavljeno u dnevnom listu „Politika“, rok je prvobitno produžen do 24. aprila, kako bi se učesnicima u Fazi 1 dalo dovoljno vremena da analiziraju konkursnu dokumentaciju i podnesu odgovarajuće neobavezujuće ponude.

 Razlozi za ponovno produženje roka navedeni su u obaveštenju na sajtu Aerodroma:

– Na zahtev velikog broja učesnika i velikog broja pitanja u vezi sa konkursnom dokumentacijom Faze 1, kao i činjenice da je došlo do izmene Instrukcija za ponuđače, Javno telo je odlučilo da se rok za podnošenje neobavezujućih ponuda Faze 1 produžava. U skladu sa navedenim, rokovi Faze 2 se menjaju, iako samo trajanje Faze 2 postupka ostaje nepromenjeno. –

Rok za odlučivanje o ponuđačima koji ulaze u Fazu 2

Prema navodima prošlonedeljne „Politike“ , odlučeno je da se skrati rok za donošenje odluke o ponuđačima kvalifikovanim za učešće u Fazi 2, kao i rok za pregledanje i ocenu obavezujućih ponuda od strane Javnog tela.

– Rok za donošenje odluke o ponuđačima koji su se kvalifikovali za učešće u Fazi 2 ostaje nepromenjen i iznosi 10 kalendarskih dana od dana isteka roka za podnošenje neobavezujućih ponuda. Rok za podnošenje obevezujućih ponuda ostaje nepromenjen i iznosi 75 kalendarskih dana od dana objavljivanja ponuđača koji su se kvalifikovali za učešće u Fazi 2. – stoji u obaveštenju.

Ostali elementi javnog poziva od 10. februara ostaju nepromenjeni.

Podsetimo, prema podacima od 15. marta, 25 kompanija priprema neobavezujuću ponudu za koncesiju „Nikole Tesle“. Mediji su pre toga objavili spisak 27 zainteresovanih kompanija za koncesiju beogradskog aerodroma.

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

AL-41F1 na: Belorusija dobila prva dva višenamenska borbena aviona Su-30SM

Zato sto Belorusiji ne sedi NATO u generalstabu, ni britanski "savetnici" u vladi. Da je srece, sami bi zaradili i kupili sve sto nam treba, samo ne mozes od korupcije i kriminala.

18. Nov 2019.Pogledaj

AL-41F1 na: Vulin obišao vojni aerodrom u Batajnici: plate pilota značajno “unapređene“, obnavlja se infrastruktura

@SP Naravno da su negativni komentari kada ti lik koji je pocinio krivicno delo i ogresio se o instituciju kojoj sada predvodi dodje i kaze "mi ulazemo", a da pride jednog jedinog dinara u svome zivotu nije uplatio u poreski sistem koji to finansira i sve to treba da oprostimo jer se grade 2 hangara…

18. Nov 2019.Pogledaj

peruni na: Ministarstvo odbrane odgovara Aleksandru Radiću i pojašnjava šta će raditi sa Orlovima iz Muzeja vazduhoplovstva

FTC-2000G moze uspesno zameniti istovremeno Orla i Galeba u ulozi trenera i dobiti borbenu platformu sposobnu za dejstva krstarecim raketama i raketama V-V izmedju ostaloga cime time se dobiti jedna unificirana platforma za letenje i pojeftinuje odrzavanje. FTC -2000G je upravljiv na malim brzinama, treba mu kratka PSS a ima maksimalnu brzinu preko 1 mach…

18. Nov 2019.Pogledaj

Markus 1463 na: Belorusija dobila prva dva višenamenska borbena aviona Su-30SM

@ Ikar - Da je ostala bivša zajednička nam država, teško da bi leteli na mnogo više aviona/zrakoplova nego što se danas leti, imajući u vidu tendencije nabavki naoružanja u celoj Evropi. Lepo je Dead 1 primetio da vazduhoplovstva koja su nekada imala po nekoliko stotina aviona danas imaju svega po jednu- dve možda i…

18. Nov 2019.Pogledaj

Zoran Vu na: Vulin obišao vojni aerodrom u Batajnici: plate pilota značajno “unapređene“, obnavlja se infrastruktura

Jasno mi je da se na nabavu novih letelica, PVO sistema mozda i moralo cekati 30ak godina... kazem opet mozda. Ali za nadstresnice za dva aviona koji su ti u 24satnoj dezuri... moji bivsi ministri... uz nesimpatije koje imam prema ovom trenutnom ali da nam je neko pricao da ce u njegovom mandatu biti napravljeno…

18. Nov 2019.Pogledaj

Send this to a friend