BEG airport status
Novo produženje roka za neobavezujuće ponude za koncesiju „Nikole Tesle“ 25. maj rok za donošenje odluke o ponuđačima koji ulaze u Fazu 2

Novo produženje roka za neobavezujuće ponude za koncesiju „Nikole Tesle“

Novi rok za davanje neobavezujućih ponuda za koncesiju Aerodroma Nikola Tesla produžen je do 15. maja ove godine. Shodno tome, rok za donošenje odluke o ponuđačima koji ulaze u Fazu 2 je 25. maj.

Kako je prethodne nedelje objavljeno u dnevnom listu „Politika“, rok je prvobitno produžen do 24. aprila, kako bi se učesnicima u Fazi 1 dalo dovoljno vremena da analiziraju konkursnu dokumentaciju i podnesu odgovarajuće neobavezujuće ponude.

 Razlozi za ponovno produženje roka navedeni su u obaveštenju na sajtu Aerodroma:

– Na zahtev velikog broja učesnika i velikog broja pitanja u vezi sa konkursnom dokumentacijom Faze 1, kao i činjenice da je došlo do izmene Instrukcija za ponuđače, Javno telo je odlučilo da se rok za podnošenje neobavezujućih ponuda Faze 1 produžava. U skladu sa navedenim, rokovi Faze 2 se menjaju, iako samo trajanje Faze 2 postupka ostaje nepromenjeno. –

Rok za odlučivanje o ponuđačima koji ulaze u Fazu 2

Prema navodima prošlonedeljne „Politike“ , odlučeno je da se skrati rok za donošenje odluke o ponuđačima kvalifikovanim za učešće u Fazi 2, kao i rok za pregledanje i ocenu obavezujućih ponuda od strane Javnog tela.

– Rok za donošenje odluke o ponuđačima koji su se kvalifikovali za učešće u Fazi 2 ostaje nepromenjen i iznosi 10 kalendarskih dana od dana isteka roka za podnošenje neobavezujućih ponuda. Rok za podnošenje obevezujućih ponuda ostaje nepromenjen i iznosi 75 kalendarskih dana od dana objavljivanja ponuđača koji su se kvalifikovali za učešće u Fazi 2. – stoji u obaveštenju.

Ostali elementi javnog poziva od 10. februara ostaju nepromenjeni.

Podsetimo, prema podacima od 15. marta, 25 kompanija priprema neobavezujuću ponudu za koncesiju „Nikole Tesle“. Mediji su pre toga objavili spisak 27 zainteresovanih kompanija za koncesiju beogradskog aerodroma.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Živojin Banković na: Vijesti: Crna Gora prodaje preostale Super Galebove i Gazele

Branko Србија 6 Хрватска 7 Словенија 1 Црна Гора три од којих се два нуде на продају

08. Feb 2025.Pogledaj

Dejanera na: Srbiji ostalo da se isporuči još 5 lakih višenamenskih helikoptera H145M

Logicno jeste ali je isto tako logicno da se to uradi kada na red dodje neki od vecih remonta. Tehnika napreduje, proizvodjac za dve godine moze da izadje sa D3, pa onda opet sa D4 za nekoliko godina, a mi onda samo da nadogradjujemoo sa jednog na drugi standard svako malo. Pa kad bi onda…

08. Feb 2025.Pogledaj

Branko na: Vijesti: Crna Gora prodaje preostale Super Galebove i Gazele

Od 17 nasledjenih aviona trenutno je u Srbiji 6 aviona, 7 u Hrvatskoj ovoj firmi, 1 je poklonjen Sloveniji za Muyej a 4 preostala su ovi koji se prodaju... I to je sve kada se sabere

07. Feb 2025.Pogledaj

Nenad na: Vijesti: Crna Gora prodaje preostale Super Galebove i Gazele

Možda neki bofors L70 ako imaju i prodaju. Mada sam ja mišljenja da ih mi sami imamo dovoljno. A sve ovo ostalo otpad.

07. Feb 2025.Pogledaj

Dejanera na: Komercijalne operacije „letećim taksijem“ u Srbiji sada i regulatorno definisane: Direktorat civilnog vazduhoplovstva objavio pravila za eVTOL letelice

A ko je lud da izda takav sertifikat i takvu dozvolu a da pre toga tu istu dozvolu ne izdajuFAA, EASA ili bar pojedinacno neka agencija iz zemlje proizvodjaca? I manite se pritisaka! Moze da te pritiska ko god hoce ako treba da potpises nesto to znaci da ces morati i da odgovaras za to…

07. Feb 2025.Pogledaj