BEG airport status
Viz er ukida doplatu za ručni prtljag; Uvećanje profita u drugom tromesečju; Imenovan novi menadžment Doplata se ukida od 29. oktobra / Foto: Wizz Air

Viz er ukida doplatu za ručni prtljag; Uvećanje profita u drugom tromesečju; Imenovan novi menadžment

Doplata za unošenje većeg komada ručnog prtljaga u putničku kabinu ukida se na svim letovima Viz era (Wizz Air) od 29. oktobra, saopšteno je iz te avio-kompanije.

Kako navode, putnici će moći da unesu u putničku kabinu jedan komad ručnog prtljaga maksimalnih dimenzija 55x40x23cm, pri ćemu će taj prtljag biti uključen u cenu karte.

– Ova odluka predstavlja povećanje limita besplatnog ručnog prtljaga za 50% u odnosu na trenutno važeće pravilo. Putnicima koji su već ranije kupili karte, sa doplatama za veći ručni prtljag, a putuju od 29. oktobra, biće vraćen novac u iznosu plaćene doplate uvećane za 20% u vidu kredita u okviru njihovog WIZZ naloga. – objašnjavaju iz kompanije.

Viz er objavio je i novu, dodatnu uslugu za putnike „WIZZ Priority“ koja podrazumeva prioritetno ukrcavanje, mogućnost da putnici u ručni prtljag unesu i jednu dodatnu, malu torbu (maksimalnih dimenzija 40x30x18 cm), kao i zagarantovano unošenje ručnog prtljaga u putničku kabinu, počev od 29. oktobra, kažu iz kompanije.

Rezultati rada Viz era

Kako prenosi „Financial Times“, ukupni prihodi Viz era porasli su za 28,6% što iznosi 469,3 miliona evra, dok su profiti pre oporezivanja porasli za 16% na 60,5 miliona evra u periodu od tri meseca do 30. juna. Neto profit u prvom kvartalu ove godine veći je za 50,4% u odnosu na isti period prehodne godine i iznosi 58,1 miliona evra.

Takođe, avio-kompanija kaže da od sada očekuje uvećanje godišnjeg profita do gornjih planiranih granica u rasponu između 250 i 270 miliona evra.

Prema navodima tog medija, ukupan broj putnika porastao je za više od četvrtine što iznosi 7,2 miliona putnika, s obzirom na to da je kompanija dodala 10 novih ruta, uključujući i nove aerodrome u Rusiji, Kazahstanu i Maroku.

Novi članovi višeg menadžerskog tima

Na mestu izvršnog potpredsednika i zamenika generalnog direktora od sada će biti Stephan Jones koji će preuzeti dužnost kasnije tokom ove godine, saopšteno je iz Viz era.

– Kao izvršni potpredsednik i zamenik generalnog direktora Jones će biti odgovoran za organizaciju rada Viz erovih komercijalnih, marketinških i informacionih odeljenja zajedno sa komercijalnih direktorom, direktorom marketinga i šefom odeljenja informacionih tehnologija, koji će mu biti direktno podređeni, i sa kojima će uzeti važno učešće u svim planovima upravnog odbora. – kažu iz te kompanije.

Takođe, Viz er je objavio i promovisanje dva člana uprave u svoj izvršni tim. U finansijskog direktora promovisan je Iain Weherall, koji će od 1. avgusta na toj poziciji biti zadužen za knjigovodstvo i poresku politiku, finansijsko planiranje i kontrolu, kao i preuzimanje novih aviona i korporativne finansije i dobavljače. 

Na mesto tehničkog direktora postavljen je Heiko Holm brinuti o plovidbenosti flote i koordiniraće rad svih 145 tehničkih službi za održavanje aviona, navode iz Viz era.

Komentari

M

gosn Alene, neko izgleda cita Vase blogove!

Jedina mana svega ovoga je sto ce sad opet biti pakao naci mesto za torbu u avionu… Trenutno je to super i ukrcavanje dosta brze ide!

Odgovori
V

Ovaj clanak nije pisao Alen

B

Ovo su doslovce prepisali Ryanair za obe usluge. Odlicno.. konkurencija.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Da li je Vinci dobar izbor za Beograd?

Hvala puno, gospodine AirBeg (drug bio nikad nisam, pa čak ni u ono vrijeme SFRJ, ali neka ako Vas to veseli). :-) Pa gledali nisu, pitali nisu, ni oni, ni javnost, čak ni arhitekti čiji je projekt ne ogoljen, nego iskasapljen. A to Vam je tako kada se gledati i pitati ne želi. Isti kurs…

18. Jan 2018.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Da li je Vinci dobar izbor za Beograd?

Hvala puno na pohvalama. Doprijela je ona do samog vrha, vjerujte mi. Konkretne podatke o zaposlenima prije i nakon koncesije drugih aerodroma nemam i vrlo teško je tako nešto naći. No, ovaj podataka o 17% radne snage u usporedbi sa 3,7% prometa je vrlo indikativan, zar ne?

18. Jan 2018.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Da li je Vinci dobar izbor za Beograd?

Bojim se da je Beduin u pravu. Branko, za sada imamo samo jednu vrlo nespretnu izjavu predsjednika sa kojom se očito izletio. I još je stavio u kontekst "štete koju je Niški razvoj napravio Beogradu". Moram priznati vrlo neuobičajna izjava za presjednika jedne države.

18. Jan 2018.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Da li je Vinci dobar izbor za Beograd?

Hvala Vladimire na pohvalama. To je ipak stvar Srbije, pregovora i odnosa između države i malih dioničara. Djape: Što je po vama dobit? Ovih 501 milijun koji nisu upitni ili koncesijska naknada?

18. Jan 2018.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Da li je Vinci dobar izbor za Beograd?

Ova rečenica govori sve: "Em su imbecili retardirani, em bi rođenu majku prodali za 10% provizije."

18. Jan 2018.Pogledaj