BEG airport status
[NAJAVA] Sajam poslova i stručnih praksi „Transport and Traffic Business Days“ na Saobraćajnom fakultetu Na sajmu će svoje delatnosti predstaviti kompanije iz oblasti saobraćaja, transporta, logistike i telekomunikacija / Foto: Transport and Traffic Business Days

[NAJAVA] Sajam poslova i stručnih praksi „Transport and Traffic Business Days“ na Saobraćajnom fakultetu

Sajam poslova i stručnih praksi „Transport and Traffic Business Days“, održaće se 21. i 22. marta na Saobraćajnom fakultetu u Beogradu.

– Sajam predstavlja tradicionalno okupljanje studenata saobraćajnih fakulteta i viših saobraćajnih škola sa ciljem da se posetiocima predstave mogućnosti zaposlenja i razvoja profesionalnih karijera u kompanijama iz oblasti saobraćaja, transporta, logistike i telekomunikacija koje posluju u Srbiji, kao i da povežu studente i renomirane kompanije iz ovih oblasti. – objašnjavaju organizatori iz Saveza studenata Saobraćajnog fakulteta.

Prvi dan sajma rezervisan je za prezentacije i tribine na kojima će kompanije učesnice prezentovati svoju delatnost, politiku zapošljavanja, reference, iskustvo u poslovanju, kao i prodiskutovati sa studentima o aktivnostima koje ih očekuju drugog dana.

Drugi dan sajma posvećen je studijama slučaja, koje podrazumevaju analizu realne poslovne situacije sa konkretnim zadatkom i problemom zadatim od strane kompanije, kao i razgovorima za posao, na kojima će studenti imati mogućnost da se predstave kompanijama i potencijalno obezbede sebi praksu ili posao u nekoj od njih, kažu organizatori.

Kompanije koje će prezentovati svoje delatnosti su SKY Partner, Aerodrom Konstantin Veliki Niš, Agent Plus, BOSCH, Crony, Delhaize Serbia, D Express, DHL International, Delta Transportni Sistem, GEFCO, Infrastruktura železnice Srbije, Infocar, Jugoslovensko rečno brodarstvo, KBV Datacom, MadNet, Milšped, Model 5, Orion Telekom, Roaming Networks, Telekom Srbija i VIP mobile.

Više informacija može se naći na zvaničnom sajtu sajma: http://ttbd.sfstudent.rs/

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Pedja na: Pozitivne i negativne strane novog terminala Zračne luke Zagreb

Alene, Pre svega cestitke na tekstu i na novo izgradjenom terminalu. Ocigledno je da je sa estetske strane novi terminal veliki korak napred ali dok sam citao vas tekst ja sam stekao utisak da sto se funkcionalnosti tice taj korak i nije toliko veliki, cak sta vise mozda je negde i korak unazad. Napravili ste…

29. Mar 2017.Pogledaj

Zeljko na: Pozitivne i negativne strane novog terminala Zračne luke Zagreb

Zašto Air Serbia A330 jučer na novoj zgradi ZAG nije pristao na avio most?

29. Mar 2017.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: Pozitivne i negativne strane novog terminala Zračne luke Zagreb

Ma to sa migovima je puno pretjerana priča: 1. Sve je to stvar procedura koje dogovaraju MORH i ZAIC. Nije Zagreb jedini aerodrom koji ima ratno zrakoplovstvo paralelno na istim pistama. Ako to može Frankfurt, sa velikim brojem ratnih aviona, onda to svakako može i Zagreb sa tih par migova. 2. To se neće dešavati…

29. Mar 2017.Pogledaj

Gomi na: [POSLEDNJA VEST] Ministarstvo odbrane „99% odlučilo“ da će Orao biti modernizovan pre G-4

@SF ja postujem sta gospodin Peruni pise u svojim komentarima o avionu JL9, zato sam dosta procitao o istom aparatu i mogu reci da mi se svidja kad je u pitanju avion/cena, ali nisam siguran da postoji volja za nabavku istog i ja to postujem. Jednostavno nisam strucan da donosim ovako kompleksne odluke, bogu hvala,…

29. Mar 2017.Pogledaj

Maxim na: Pozitivne i negativne strane novog terminala Zračne luke Zagreb

Trebalo bi biti brže ako MIG-ovi ne presjeku put busevima :-) Slažem se da je malo prerano za neke ozbiljnije analize, ali ce biti zanimljivo pratiti razvoj aerodroma i CA. Naime siguran sam da koncesionar ima velika ocekivanja, a pitanje je da li ce CA moci pratiti te ambicije ili ce biti lagano istiskivana. U…

29. Mar 2017.Pogledaj