BEG airport status
[NAJAVA] Sajam poslova i stručnih praksi „Transport and Traffic Business Days“ na Saobraćajnom fakultetu Na sajmu će svoje delatnosti predstaviti kompanije iz oblasti saobraćaja, transporta, logistike i telekomunikacija / Foto: Transport and Traffic Business Days

[NAJAVA] Sajam poslova i stručnih praksi „Transport and Traffic Business Days“ na Saobraćajnom fakultetu

Sajam poslova i stručnih praksi „Transport and Traffic Business Days“, održaće se 21. i 22. marta na Saobraćajnom fakultetu u Beogradu.

– Sajam predstavlja tradicionalno okupljanje studenata saobraćajnih fakulteta i viših saobraćajnih škola sa ciljem da se posetiocima predstave mogućnosti zaposlenja i razvoja profesionalnih karijera u kompanijama iz oblasti saobraćaja, transporta, logistike i telekomunikacija koje posluju u Srbiji, kao i da povežu studente i renomirane kompanije iz ovih oblasti. – objašnjavaju organizatori iz Saveza studenata Saobraćajnog fakulteta.

Prvi dan sajma rezervisan je za prezentacije i tribine na kojima će kompanije učesnice prezentovati svoju delatnost, politiku zapošljavanja, reference, iskustvo u poslovanju, kao i prodiskutovati sa studentima o aktivnostima koje ih očekuju drugog dana.

Drugi dan sajma posvećen je studijama slučaja, koje podrazumevaju analizu realne poslovne situacije sa konkretnim zadatkom i problemom zadatim od strane kompanije, kao i razgovorima za posao, na kojima će studenti imati mogućnost da se predstave kompanijama i potencijalno obezbede sebi praksu ili posao u nekoj od njih, kažu organizatori.

Kompanije koje će prezentovati svoje delatnosti su SKY Partner, Aerodrom Konstantin Veliki Niš, Agent Plus, BOSCH, Crony, Delhaize Serbia, D Express, DHL International, Delta Transportni Sistem, GEFCO, Infrastruktura železnice Srbije, Infocar, Jugoslovensko rečno brodarstvo, KBV Datacom, MadNet, Milšped, Model 5, Orion Telekom, Roaming Networks, Telekom Srbija i VIP mobile.

Više informacija može se naći na zvaničnom sajtu sajma: http://ttbd.sfstudent.rs/

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

ix na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Imaju li aerodromi regije LCC, cargo ili business alternativu?

Ako će ti aerodromi da poguraju regionalne ekonomije (a hoće) onda profitabilnost stvarno ne bi trebalo da nam bude zvezda vodilja. Mali regionalni aerodromi treba da predstavljaju neku vrstu državne pomoći svojim regionima a ne tobož mašine za pravljenje novca. U tome je sva mudrost. Jedini aerodrom u Srbiji koji ima smisla pominjati u kontekstu…

26. Sep 2017.Pogledaj

vesko na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Imaju li aerodromi regije LCC, cargo ili business alternativu?

Alene ocito ti nije jasno jer je recimo Insbruck u Austirji koji vazi za izuzetno tezak aerodorm tkz C kategorije za koji je u pripremi letjenja potrebno da se prodje vjezba na simulatoru na znacajno manjoj nadmorskoj visini od aerodroma Ponikve.Imas li ti dana radnog staza u civilnom vazduhoplovstvu covjece ?Zasto stalno pises kao da…

26. Sep 2017.Pogledaj

Petar na: Postavljen simulator letenja Boinga 737-800 u putničkoj zgradi Aerodroma Nikola Tesla

Umesto da ušrafe daske na wc šoljama i oribaju te iste toalete, te bolje označe signalizaciju za kretanje i upućivanje po aerodromu, oni se igraju. Jer eto time se stavlja na "mapu evrope". Žalosno.

26. Sep 2017.Pogledaj

Djape na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Imaju li aerodromi regije LCC, cargo ili business alternativu?

Super, ajd da ulozimo jos koji milon eura u Kraljevo pa da napravimo konkurenciju Nisu, koji nije profitabilan sa 300.000 putnika, koji je na 150km od Kraljeva pa da imamo dva neprofitabilna aerodroma.

26. Sep 2017.Pogledaj

Petar Čelik na: Etihad ervejz uveo plaćanje avio-karata na rate od 3 do 60 meseci za region Bliskog Istoka

niska cena nafte i odmah stisla kriza i na bliskom istoku. sledeće je plaćanje preko administrativne zabrane. šalu nastranu, bilo bi interesantno kada bi neka kompanija uvela plaćanje u kriptovalutama, npr bitkoinu i ethereumu, za početak.

26. Sep 2017.Pogledaj