BEG airport status
Rok za prijavu potencijalnih koncesionara „Nikole Tesle“ produžen do 10. marta Dato dodatno vreme ponuđačima da sakupe dokumentaciju

Rok za prijavu potencijalnih koncesionara „Nikole Tesle“ produžen do 10. marta

Rok za podnošenje prijava u postupku odabira potencijalnog koncesionara Aerodroma Nikola Tesla produžen je odlukom Vlade do 10. marta. Ostali elementi javnog poziva ostaju nepromenjeni.

Prema javnom pozivu zainteresovanim stranama za koncesiju beogradskog aerodroma u trajanju od 25 godina, ponuđači zainteresovani za učestvovanje u prvoj fazi koncesije (podnošenju neobavezujućih ponuda) imali su rok do 25. februara. Odlukom Vlade, ovaj rok je produžen do 10. marta. 

– Rok za podnošenje prijava je produžen kako bi se što većem broju potencijalnih ponuđača omogućilo da pribave sva neophodna dokumenta i podnesu kompletne prijave. – navedeno je u obrazloženju Vlade Srbije čija je odluka objavljena u Službenom glasniku 22. februara.

Kao što je Tango Six već objavio, nakon podnošenja neobavezujućih ponuda u prvoj fazi useldiće druga faza – dostavljanje obavezujućih ponuda. Otkup tenderske dokumentacije košta 1.000 evra.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Vl

Interesantno, ali jesu.
Izgleda da su se pojavila minimum dva velika igrača na koje nisu računali Mudraci na vlasti, pa je izvršen pritisak da se produži rok. Postaje veoma zanimljiva igra i sve je izvesnije da pokušaj nameštanja Koncesije neće proći. Nimalo prijatno Mudracima.
Sačekajmo i taj 10-i mart.

Odgovori
Le

moguce…al ipak ce Djelicev Lazard naci „najboljeg“

Odgovori
Vl

Već su našli. Hahaha!

Odgovori
Ko

Kada je pre neki mesec ovde neko napisao da postoji zainteresovanost nekoliko ozbiljnih učesnika na tržištu koja će svakako pokušati ostvariti svoje interese skakali ste kao opareni tvrdeći da postoji samo jedan koncesionar, samo jadan mogući izbor itd. Danas ni sami niste sigurni u svoje reči od onda.

Odgovori
Vl

Koncesionar,
Postoji razlika u „postoji zainteresovanost ozbiljnih učesnika“ i „budući Koncesionar piše uslove Koncesije“.
Napisaću još jednom.
Ko god dobije Koncesiju, a da nije unapred namešteno, biće svima dobro. Makar ko.
Ako Koncesiju dobije onaj za koga se ova Koncesija namešta, neće biti dobro.
I još jedna opaska,
Ako je sve bilo transparentno zašto onoliko pitanja i potpitanja na sajtu ANT od strane ozbiljnih Koncesionara, a nijedno od onog Koncesionara koji je pisao Koncesiju?
Kako to da njima nisu jasni uslovi Koncesije? Te na kraju zašto je rok za podnošenje prijava produžen?
Misliti izvan kutije ne škodi.

Odgovori
Ko

Može npr. i bez koncesije uopšte, za potencijalne koncesionare iz UAE. :-)

Pitanja su potpuno uobičajena, štaviše ima ih malo u odnosu na veličinu posla. Tiču se uglavnom roka (jer je poziv dobro napisan, ali ipak niko nije gledao u kalendar) i overavanja dokumenata (to je standardna priča kod svih naših poziva na kojima stranci učestvuju). Ništa neuobičajeno.

Mene raduje što vidim pitanja iz PRC.

Odgovori
Vl

Očito ne razumeš tematiku. Pitanja su neuobičajena. Ko god je stručnjak iz te oblasti kaže isto.
I mene raduju pitanja iz PRC.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj

Dejanera na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

@ Bulatovic Nebojsa Samo malo matematike i poznavanje velicine Srbije reci ce vam sledece: Francuski tanker C-135FR ima protok od oko 1500 litara u minutu. Rafal ima unutrasnje rezervoare od oko 4700 litara. Dakle nekih 3 minuta traje kompletno punjenje. Brzina kojom lete avioni je izmedju 500 i 600 km/h. Matematika kaze sledece: 600 /…

14. Mar 2025.Pogledaj