BEG airport status
LYBE 1820:11 Z VRB°03KT 9999 TSRA SCT033CB 18/18 Q1017 RETSRA BECMG NSW SCT040=
Rok za prijavu potencijalnih koncesionara „Nikole Tesle“ produžen do 10. marta Dato dodatno vreme ponuđačima da sakupe dokumentaciju

Rok za prijavu potencijalnih koncesionara „Nikole Tesle“ produžen do 10. marta

Rok za podnošenje prijava u postupku odabira potencijalnog koncesionara Aerodroma Nikola Tesla produžen je odlukom Vlade do 10. marta. Ostali elementi javnog poziva ostaju nepromenjeni.

Prema javnom pozivu zainteresovanim stranama za koncesiju beogradskog aerodroma u trajanju od 25 godina, ponuđači zainteresovani za učestvovanje u prvoj fazi koncesije (podnošenju neobavezujućih ponuda) imali su rok do 25. februara. Odlukom Vlade, ovaj rok je produžen do 10. marta. 

– Rok za podnošenje prijava je produžen kako bi se što većem broju potencijalnih ponuđača omogućilo da pribave sva neophodna dokumenta i podnesu kompletne prijave. – navedeno je u obrazloženju Vlade Srbije čija je odluka objavljena u Službenom glasniku 22. februara.

Kao što je Tango Six već objavio, nakon podnošenja neobavezujućih ponuda u prvoj fazi useldiće druga faza – dostavljanje obavezujućih ponuda. Otkup tenderske dokumentacije košta 1.000 evra.

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

V

Interesantno, ali jesu.
Izgleda da su se pojavila minimum dva velika igrača na koje nisu računali Mudraci na vlasti, pa je izvršen pritisak da se produži rok. Postaje veoma zanimljiva igra i sve je izvesnije da pokušaj nameštanja Koncesije neće proći. Nimalo prijatno Mudracima.
Sačekajmo i taj 10-i mart.

Odgovori
L

moguce…al ipak ce Djelicev Lazard naci „najboljeg“

Odgovori
V

Već su našli. Hahaha!

Odgovori
K

Kada je pre neki mesec ovde neko napisao da postoji zainteresovanost nekoliko ozbiljnih učesnika na tržištu koja će svakako pokušati ostvariti svoje interese skakali ste kao opareni tvrdeći da postoji samo jedan koncesionar, samo jadan mogući izbor itd. Danas ni sami niste sigurni u svoje reči od onda.

Odgovori
V

Koncesionar,
Postoji razlika u „postoji zainteresovanost ozbiljnih učesnika“ i „budući Koncesionar piše uslove Koncesije“.
Napisaću još jednom.
Ko god dobije Koncesiju, a da nije unapred namešteno, biće svima dobro. Makar ko.
Ako Koncesiju dobije onaj za koga se ova Koncesija namešta, neće biti dobro.
I još jedna opaska,
Ako je sve bilo transparentno zašto onoliko pitanja i potpitanja na sajtu ANT od strane ozbiljnih Koncesionara, a nijedno od onog Koncesionara koji je pisao Koncesiju?
Kako to da njima nisu jasni uslovi Koncesije? Te na kraju zašto je rok za podnošenje prijava produžen?
Misliti izvan kutije ne škodi.

Odgovori
K

Može npr. i bez koncesije uopšte, za potencijalne koncesionare iz UAE. :-)

Pitanja su potpuno uobičajena, štaviše ima ih malo u odnosu na veličinu posla. Tiču se uglavnom roka (jer je poziv dobro napisan, ali ipak niko nije gledao u kalendar) i overavanja dokumenata (to je standardna priča kod svih naših poziva na kojima stranci učestvuju). Ništa neuobičajeno.

Mene raduje što vidim pitanja iz PRC.

Odgovori
V

Očito ne razumeš tematiku. Pitanja su neuobičajena. Ko god je stručnjak iz te oblasti kaže isto.
I mene raduju pitanja iz PRC.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Aleksandar Bg na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Kako je vlast uništila slovensko zrakoplovstvo

Tačno je sve što ste izneli o poslovanju Adrie u SFRJ, ali treba dodati i to da je JAT jajarisao tako što je iz Beograda leteo u SAD preko Zagreba. Avionima koje je Srbija kupila na kredit i sama isti otplaćivala.

18. Jun 2019.Pogledaj

Mile Tranzicija na: [FOTO REPORTAŽA] Nove fotografije srpskog H145M, šta do sada znamo o novim Erbasovim helikopterima?

Medo s mora Prihvaceno! Sta je danas RAL? Prosiren Nemacki RLM standard iz 2. sv. rata. Rusi danas imaju vrlo interesantne maskirne seme I jako dobar spektar boja za vazduhoplove. Pozdrav.

18. Jun 2019.Pogledaj

Yrraf na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Kako je vlast uništila slovensko zrakoplovstvo

@Miloš Ne biste verovali kako je velika dijaspora u Sloveniji. I to iz Srbije ponajviše baš južna Srbija. Da ne govorimo o Albancima sa Kosova, Makedoncima kojih takođe ima jako puno a koji bez problema mogu koristiti Niš zbog jeftinije karte.

18. Jun 2019.Pogledaj

BB na: [FOTO REPORTAŽA] Burže 2019: Protivpodmornički ATR za Er Srbiju ili nešto brže iz Kanade?

Skoro sam bio našao članak na ruskom gdje priča o tome kako su pod krinkom uvođenja efikasnijih motora je ruska industrija motora namjerno gurnuta u zapećak sa namjerom obustavljanja razvoja ruskih motora. U tekstu se svaljuje drvlje i kamenje na "kukavičje jaje" SSJ100, moram reći prilično argumentovano. Pošto su bili planovi da se i Be200…

18. Jun 2019.Pogledaj

Yrraf na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Kako je vlast uništila slovensko zrakoplovstvo

Alene, pustite besmislene politički obojene komentare. Sama sintagma "neka propala istorijska politička regija" vam govori o nivou poimanja termina regija kod dotičnog. Sve ste rekli kako treba, naravno da države koje imaju 80 godina zajedničke državnosti, vekove kulturološke, ekonomske i geografske povezanosti čine de facto regiju. To što neko zarad svojih ličnih političkih stavova ne…

18. Jun 2019.Pogledaj

Send this to a friend