BEG airport status
Letnji red letenja Montenegro Erlajnsa: pored redovnih linija uvode se i sezonske za London, Kopenhagen, Sankt Peterburg, Dizeldorf i Lion Prvi put ove godine čarter letovi za Tel Aviv i Helsinki / Foto: Montenegro Erlajns

Letnji red letenja Montenegro Erlajnsa: pored redovnih linija uvode se i sezonske za London, Kopenhagen, Sankt Peterburg, Dizeldorf i Lion

Letnji red letenja kompanije Montenegro Erlajns stupa na snagu 26. marta i važiće do 28. oktobra ove godine.

– Ovim redom letenja planirano je povećanje broja letova posebno u periodu visoke turističke sezone, između juna i septembra. – kažu iz te kompanije.

Prema saopštenju kompanije, najveći broj letova biće realizovan na linijama prema Beogradu. Nacionalni prevoznik će iz Podgorice ka Beogradu obavljati 15 rotacija, a iz Tivta 22 rotacije nedeljno. Takođe, ka Moskvi će biti realizovano 16 rotacija, Parizu osam, a Beču, Frankfurtu i Cirihu po pet rotacija nedeljno. Montenegro Erlajns će ka Rimu saobraćati četiri puta, a prema Ljubljani tri puta nedeljno.

Pored redovnih linija za Beograd, Beč, Frankfurt, Cirih, Ljubljanu, Rim, Pariz i Moskvu, biće uvedene i sezonske linije za London, Kopenhagen, Sankt Peterburg, Dizeldorf i Lion.

Prvi ovosezonski let ka Dizeldorfu biće obavljen 08. aprila, a ka ovoj destinaciji će se saobraćati dva puta nedeljno. Takođe, ove letnje sezone let ka Lionu biće realizovan 15. aprila, dok će se ka ovom gradu saobraćati jednom nedeljno. Prema Londonu će  Montenegro Erlajns obavljati tri rotacije nedeljno, a prvi let je planiran 26. aprila. Tri nedeljne rotacije planirane su i ka Kopenhagenu počevši od 6. maja, a do Sankt Peterburga putnici će moći da putuju dva puta nedeljno od 6. juna.

Tokom letnjeg reda letenja Montenegro Erlajns realizovaće značajan broj čarter letova ka Bariju, Napulju, Bratislavi, Nantu, Ajaču, Lincu i Salzburgu. Prvi put ove godine biće omogućeni čarter letovi za Tel Aviv i Helsinki, a letovi će biti realizovani sa flotom od pet aviona – tri aviona tipa Embraer 195 i dva Fokera 100, kažu iz te avio-kompanije.

   

Pretplatite se na nedeljni pregled vesti Tango Six portala. Svakog petka u vašem inboxu.

* indicates required





   
   

   

   


[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Mečka na: Renoviranje manevarskih površina i održavanje piste na aerodromu „Pukovnik-pilot Milenko Pavlović“ u toku

Šta danas 2024-te godine možeš da sakriješ od satelita, dronova, kamera? I naravno sva transparentnost raznih dogovora o naoružanju, međunarodnih posmatrača itd.

11. Apr 2024.Pogledaj

Sunny Boy na: Vučić: Potpisivanje ugovora za Rafale u naredna dva meseca

Sedamdesetih je YU kupila (civilne) avione, placala ih je sunkama. Bas me zanima da li cemo sad na isti nacin platiti avione. Doduse, sunki za izvoz vise nemao, ali moze i municija. Pogotovo sto se prica o nekoj dokapitalizaciji vojne industrije. Ili je mozda ta dokapitalizacija u stvari u vezi pomenutog pogona za naoruzavanja helikoptera,…

11. Apr 2024.Pogledaj

Mislav na: Vučić: Potpisivanje ugovora za Rafale u naredna dva meseca

NikolaD Treba, u Rafaleu je nemalo americkih komponenti.

11. Apr 2024.Pogledaj

Galeb G4 na: Višenamenski borbeni avion Rafal: Od nedostatka porudžbina do navale naručilaca

@Bulatovic Nebojsa Izuzetan avion Rafal, ali nije za male zemlje skromnih vojnih budžeta. Preskupo održavanje, preskup nalet, preskupo naoružanje. Za te novce se realno može modernizovati celokupna Kopnena vojska i PVO, a od toga bi dobar deo novca ostao u zemlji. Za naše potrebe M 346, FA 50, HF 17 ili evntualno J 10 C…

11. Apr 2024.Pogledaj