BEG airport status
Direktor „Nikole Tesle“: Mediji objavili finansijske rezultate Aerodroma za 2016. koji nisu konačni – očekujemo znatno bolje "Konačne rezultate poslovanja za prošlu godinu objavićemo u aprilu." / Foto: Nemanja Stojanović, Tango Six

Direktor „Nikole Tesle“: Mediji objavili finansijske rezultate Aerodroma za 2016. koji nisu konačni – očekujemo znatno bolje

Reagujući na vest o finansijskim rezultatima „Nikole Tesle“ koju su mediji objavili pozivajući se na podatke brokersko-dilerske kompanije „Wise Broker“, v.d. direktora beogradskog aerodroma, Saša Vlaisavljević, naveo je da oni nisu konačni i da će rezultati poslovanja Aerodroma za prošlu godinu biti objavljeni u aprilu.

Mediji su preneli da poslovni prihod „Nikole Tesle“ u 2016. godini iznosi 8,5 milijardi dinara. Kako je navedeno, to je rast od 5,1% u odnosu na 2015, a nastao je usled povećanog broja putnika i većeg cargo prometa. Piše i da je poslovna dobit preduzeća, delimično usled viših troškova zarada, pala za 4,2% na 3,5 milijardi dinara, dok je neto dobitak bio manji za 10,3% i iznosio je nepune 3 milijarde dinara.

Objavljeno je i da akcije Aerodroma na Beogradskoj berzi od početka godine beleže najveći rast među komponentama indeksa Belex15, kao i da Aerodrom od početka godine beleži rast vrednosti od 15%, dok po poslednjoj ceni od 1.330 dinara tržišna kapitalizacija kompanije iznosi 45,6 milijardi dinara (367,8 miliona evra).

– Povodom informacije o finansijskim rezultatima Aerodroma Nikola Tesla u 2016. godini koji su se pojavili u pojedinim medijima, želim da naglasim da su podaci urađeni za statističke potrebe a da će očekivani konačni finansijski rezultati biti znatno bolji.

Konačne rezultate poslovanja za prošlu godinu objavićemo u aprilu. Rekordni promet putnika i robe u prošloj godini proporcionalno se odražavaju na finansijsko poslovanje jedne od najupešnijih domaćih kompanija među kojima je Aerodrom Nikola Tesla. – izjavio je v.d. direktora beogradskog aerodroma, Saša Vlaisavljević, saopštio je „Nikola Tesla“.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

St

Verujem da je ovo samo resultat visoke profesionalnosti nasih novinara ali me ipak interesuje da li ce NBS ili Komisia za Hartije od vrednosti da reaguje.

NT je kotirano na Belex- u a objavljivanje netacnih ili laznih financiskih resultat je kaznjivo delo.

Takve informacije mogu da uticu na kurs date akcije koja je u toku tendera za konseciju.

Treba proveriti kako su takve informacije procurele u javnost. Ukoliko su neke informacije date za statisticke potrebe, pristupacne javnosti, onda bi trebale da budu jasno naznacene i sa popratnim objasnjenjem.

Za NT-a to moze biti prevredni kriminal.

Ali tako nesto u Srbiji nepostoji. Mi smo pravna drzava, visokog morala pa cisto sumnjam : ) .

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Davor na: [FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

Nakon one sramote sa Kinezima, mislim da će cena Rafala značajno pasti, jer je do sada bio nerealno skup.

13. May 2025.Pogledaj

Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

@Vladimir Su-35 koristi radar N035 Irbis, pasivni elektronaki sa hidraulicnim mehanickim okretanjem antene. Dakle, nesto se fizicki okrece putem hidraulike. To je milion puta sporije od brzine elektrona, koji vrse istu radnju u AESA radaru. Na evropskom kontinentu radar koji ima osobine slicne B-2, F-22, F-35, F-15, F-16, ima samo jedan avion, to je Thales…

13. May 2025.Pogledaj

Kaster na: [FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

Zaista mi nije jasno zasto ne postoji fotografija svih nasih MIG-ova 29 na stajanci uredno poredjanih. Neeverovatno da sve ove godine nisu to uspeli organizovati!

13. May 2025.Pogledaj

Frane na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

@Dragi Yrraf, molin vas lipo, kakve veze ima šta Gripen nosi malo manje oružja kad je brži i duplo ga jeftinije održavat? Pa po toj vašoj logici, J-10C ne bi nikad moga oborit Rafala? A to se ipak dogodilo. @Gosn Mate, ako možete pojasnit odakle vam ta informacija da nijedan F-16 nije sudjelova u sukobu?…

13. May 2025.Pogledaj

Dogma na: [FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

Niti je toliko dobar niti je nevidljiv , ispade kao i sve Fransucko .. jak marketing! Kinezi pokazali svima sta sve mogu i sa cim!

13. May 2025.Pogledaj