BEG airport status
Mali o otkazima u Er Srbiji: Otpuštanja deo procesa smanjenja troškova i povećanja profita "O ukidanju direktne linije do Njujorka se u ovom trenutku ne razmišlja" / Foto: Air Serbia

Mali o otkazima u Er Srbiji: Otpuštanja deo procesa smanjenja troškova i povećanja profita

Predsednik Nadzornog odbora Er Srbije Siniša Mali potvrdio je informacije da će biti otpuštanja u toj kompaniji, prenosi Tanjug.

Kako navode, on nije precizirao o kom broju se radi, niti potvrdio medijske spekulacije da je reč o tačno 30 zaposlenih. Takođe, on je objasnio da je razlog za otpušanje određenog broja zaposlenih u skladu sa planom racionalizacije troškova poslovanja i povećanja profita:

– Uvek imate poslovni plan koji prodrazumeva dodatno povećanje profitabilnosti i ponašate se kao svaka tržišna kompanija. Ne znam da li je reč o 30 ljudi, ali neka ste u pravu, verovatno će se smanjiti za 30 ljudi. To je sve deo normalnog procesa da smanjite troškove, a povećate prihode. –

Iako se u medijima postavlja pitanje i uticaja Etihadovog materijalnog gubitka na Er Srbiju, Mali kaže da Er Srbija dobro posluje, a da se gubici koje je saopštila kompanija Etihad odnose uglavnom na poslovanje Alitalije i Er Berlina, i dodaje:

– Avioindustrija je veoma konkurentna delatnost, imate mogućnost svakog dana da neka kompanija dođe na beogradski aerodrom, otvori novu liniju. Stalno morate da budete u pokretu, u ofanzivi, da anticipirate šta će oni uraditi, da smanjujete i kontrolište svoje troškove, uvodite neke nove rute. –

Prema navodima Tanjuga, na pitanje o eventualnom ukidanju direktne linije do Njujorka, Mali je rekao da se u ovom trenutku o tome ne razmišlja, i da se ta linija pokazala kao veoma dobra, ne samo direktno za Er Srbiju, već i indirektno za celu zemlju. Takođe, dodao je da nema informaciju da će tri letelice iz flote Er Srbije biti iznajmljene.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Be

Sad ce ovi sta ne citaju clanke a pisu besmislene komentare opet poceti govoriti: „pocelo je…“ :-)))

Odgovori
Ml

Ma jok, nije… Glavni pokazatelj uspeha i prosperiteta jedne kompanije jeste ukidanje linija i otpustanje radnika.

Be

@Mladen

Pa onda bi sve aviokompanije trebale propasti.

Znaš li ti i jednu kompaniju koja nije ukidala linije i otpuštala nekoliko radnika?

Ml

Oh da, izvinite..sad razumem. Ovo, u stvari, znači da kompanija dramatično napreduje.
Uz dužno poštovanje, možda sa ovim pamfletima da probate na Informeru.

Be

@Mladen

Nisi odgovorio na moje pitanje, da li znaš i jednu kompaniju koja nije ranije ili kasnije zatvarala linije!?

Ne čitam zutu stampu. Ali izgleda da ti to radiš. …samo onu drugu zutu. One prave zute informacije. …i patkice.

Vidi ti se da se raduješ propasti srpskih kompanija samo zato što su te kompanije zasluga sadašnjeg rezima.

Ml

Uzalud tvoji „patriotski“ komentari na svakoj temi, uzalud hvalospevi.. Botovi se prepoznaju na kilometar. Ti si prvi prozvao ljude koji ce da komenterisu drugacije od onoga „kako bi trebalo“.. :) Na srecu, jednoumlje je ostalo davno iza nas.. Ne bih da se vise upustam u polemiku sa nekim ciji je partijski zadatak da ovako pise…ipak, ovaj portal to ne zasluzuje. Pozdrav!

Ne

@beli
Naravno da 30 zaposlenih ne znaci nista na ukupan broj zaposlenih u AS( naravno,zao mi je svakog ko u ovoj zemlji ostane bez posla jer je nezaposlenost stravicno visoka,mnogo visa nego sto se prikazuje). Glupo bi bilo reci da je to pocetak kraja, ali cini mi se da se vise linija ukida nego otvara,odnosno ovo nije pocetak kraja,nego kraj ekspanzije. Takodje, procitajte izjavu “ u ovom trenutku se ne razmizlja o ukidanju“…to ipak nesto govori izmedju redova.

Be

@Mladen

U redu je sve samo me nemoj zvati botom. Više puta sam ovde objašnjavao da zivim u Austriji i da me vaša partijska politika ne interesuje.

Ja odavde samo vidim da se u Srbiji na ekonomskom planu dosta radi i da svi pokazatelji za Srbiju pokazuju ka gore!
Dosta austrijskih kompanija je u zadnjih par godina počelo da proizvodi u Srbiji: Gerlinger, Swarovsky, Zumtobel (tek će), itd.
Ako misliš da je to samo mazanje očiju, dodji kod mene pa ću te upoznati sa Austrijancima koji rade na projektima.
Mozda si ti nekva zrtva tranzicije pa se zato uvek negativno izjašnjavaš.

Dali si ti ili ja u pravu, videće se za godinu dana.

Mislim da si pun predasuda prema jednoj stranci i to ti pravi veliki problem.

BB

Beli, daj promoviši malo i Banjaluku. Dovedi te austrijance, ja ću obezbjediti kontakte za sve što im treba

Ra

Easy Jet dovedite da snime neki film :-)

Be

@BB

:-) Ja sam porijeklom iz BL…. ali u Bosni je komplikovana priča. Neće tamo niko kad mora da plaća neku vrstu reketa.

Upravo tu vidim veliku razliku izmedju Bosne i Srbije. Srbija se u zadnjih 3-4 godine se preokrenila 90 stepeni. Bosna i sa njom naša RS tapka na mjestu od 2002. Ne vide se promjene. Nema napretka kod nas.

Mozda čak Air Serbia utiče na to da iz BL nema letova ka drugim destinacijama sem Beograda.

BB

Beli, kakav reket pominješ? Imaš nešto konkretno? Nemoj da širiš negativnu sliku o zavičaju. Nije problem otići u neki drugi razvijeniji sistem pa govoriti „u nas u Avstriji“, nije to tvoje to he njihovo. Treba svoje razvijati. Ako ima problem treba se sa njima boriti. Istina, RS ne može dati podsticaja po zaposlenom radniku kao Srbija, ali ako firma ima dugoročan interes to se brzo anulira. Opet ponavljam, ukoliko imaš zainteresovanog investitora ( ne mora biti veliki, da se meglomanski ponašamo) možeš mene koristiti kao kontakt da mu obezbijedim prohodne kanale do donosioca odluka i/ili do izvora informacija. Naravno, špekulanti ne dolaze u obzir.

A što se tiče AS na BNX, tu si u pravu… drže pod svojom kapom a to što drže ne pokušavaju da razviju. Jedan let dnevno nije dosta. Ja bih x puta ujutro otišao u Beograd za završim poslove a uveče ae vratio a ovako nisam išao niti jednom, idem autom. Kada hvatamo konekciju, opet idemo autom jer taj let u sredini dana me odgovara u većini slučajeva. Zato mislim da RS mora imati svoju kompaniju (u saradnji sa nekim, možda i sa AS) gdje bi primaran cilj bio izgradnja mreže linija iz i ka BNX. Da se ka pitam, ta kompanija bi imala i liniju do Beča (nemoj mi reći da ne mislim na tebe).

Vl

Interesantno.

Odgovori
So

Postace lou kost kompanija!

Odgovori
12

Izgleda da je tako. LCC kancer se definitivno siri…

Sa

Iz tvojih usta u Bozije usi!! Sto pre im to od srca zelim! … kao i nama, poreskim obveznicima i direktnim finansijerima!

Da li vi ostali koji tako ne mislite znate ko (kakav model kompanije) danas pravi novac u airline industriji?

Nb

Izgleda da ce I air serbia poceti sa crew optimization 900h block po pilotu godisnje

Odgovori
Sa

I to im od srca zelim (pilotima), da posteno rade i zarade novac sa svoj trud, cim pre.

A ako im se to ne svidja, slobodno neka daju otkaz i izadju na otvoreno medjunarodno trziste rada, neka dodju malo u kontakt sa stvarnoscu. Kakvih bre 30-40h mesecno (u proseku), pa full plata u dzep, ko je to jos video, gde to ima ?…

Mi

Koja full plata znas li ti mucenice koliko se prima u inostranstvu, ja znam

Vo

Tridesetak ljudi iz administracije i komercijale, pa ljudi sve vise kupuju karte preko interneta ili turisticke organizacije sve manje idu u poslovnicu pa medju onima koji tamo rade mora da bude viska.

Odgovori
Be

@Voja

Prvi dobar komentar pod ovim člankom koji ima smisla.
Hvala Vojo što si nas posetio na to. …iskreno

Dr

Kako se štedi. Da li slučajno neko ne razmišlja i o drugim načinima štednje: Na primer izmedju ATR 72 i A 319 nema aviona sa 100 sedišta. Da li bi na takav način mogli da štede. Drugo koliko košta lizing i da li je isplativ aviona prosečne starosti 20 godina. Zašto se avioni kupuju u vlasništvo, tako rade oni koji hoće na duge staze da posluju normalno. Šta to znači da treba da se poveća profit. Kome, ako vlada daje subvencije. Da li plaćaju gorivo na vreme i ostale usluge, da li o tome sme da se progovori. Hajde dajte im jedan kratkoročni kredit pa da vidimo gde će da završre. Prema tome bajka neće dugo trajati, a posebno ona kada su ministri bili na promotivnom letu za USA i šetali se, slikali i davali izjave po NY.

Odgovori
Ra

SJJ 130 NG sa novim motorima P&W pise da je usteda 20% manja i prelaz do MC-21. Nije daleko 2020.

Vl

Kompanija koja zbog prestruktuiranja otpušta ljude daje loš znak o svojoj poslovnoj politici. Posebno što je samo pre nekih dve ili tri godine uložila pare u tu istu oblast poslovanja iz koje danas otpusta radnike. Još jedan dokaz izuzetno lošeg sprovođenja kompanijske politike, koja je već u startu bila loša.

Ono što je najvažnije u ovoj priči, nije otpuštanje samih radnika (mada je i te kako važno,), već loša poslovna i korporativna politika Kompanije. Ovi nesrećni radnici su samo kolateralna šteta diletantskog rukovođenja i planiranja.

Ko se iole u životu bavio poslovnom politikom Firmi i Kompanija zna tačno o čemu se u ovakvom slučaju radi. Ko tvrdi ili veruje da je ovo zarad povećanja profita je kompletan diletant.

Odgovori
Ra

Za 1 godinu istice ugovor za menadzment! ima vise od 2 ili 3 sada je 4 godine.

Vl

Radmila,
Nisu pare odmah uložene u taj sektor. Tako da ne mogu precizno da navedem, ali nije manje od dve godine kako su uložili novac u taj segment kompanije.

Ra

Pre ce doci Easy Jet nego Austiran. Ipak Bec je daleko :-)

Odgovori
Zb

„To je sve deo normalnog procesa da smanjite troškove, a povećate prihode.“

Mene baš interesuje kako se otpuštanjem radnika povećava prihod:-D

Odgovori
pe

Sa malim zakasnjenjem u pisanju ali sa uvek aktuelnim pitanjem na koje predsednik upravnog odbora sigurno nece odgovoriti:
Koliko kosta na mesecnom nivou najam airbus flote????
Siguran sam da tu ima prostora za vecu ustedu nego sto se stedi otkazom 30 radnika.

Odgovori
Dj

Radi se o zatvaranju tri predstavnistva u Užicu, Nišu I Novom Sadu.
Kompanija se fokusira na on line prodaju.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Trap na: Hrvatskoj odobrena nabavka artiljerijskih raketnih sistema HIMARS: Kupovina kojom će doći do pomeranja odnosa snaga na Balkanu

Vidim ovdje neke komentare da se Hrvatskoj neće dozvoliti kupnja ATCMS ili Prsm ili Meteora ili Scalpa ili čega li već ne. Vjerujete li vi da kad bi Hrvatska iskrcala milijarde eura na stol za bilo koje oružje da bi Ameri li Francuzi rekli ne?

07. Sep 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Hrvatskoj odobrena nabavka artiljerijskih raketnih sistema HIMARS: Kupovina kojom će doći do pomeranja odnosa snaga na Balkanu

@Vladimir I Himars i atacms su se sjajno pokazali u Ukrajini, o cemu ima dosta foto i video dokaza. Situacija u Rusiji i jeste sve gora. Raketnih napada na gradove Ukrajine u 2023 je znacajno manje nego u 2022, a u 2024 manje nego u 2023. Front pokazuje sve slabiji polozaj Rusije od marta 2022,…

06. Sep 2024.Pogledaj