BEG airport status
„Nikola Tesla“ dobitnik zlatnog AAA sertifikata za izvrsnost u poslovanju Priznanje dodeljeno na osnovu izuzetnih poslovnih rezultata i analize poslovanja u protekle tri godine / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

„Nikola Tesla“ dobitnik zlatnog AAA sertifikata za izvrsnost u poslovanju

Beogradski aerodrom dobitnik je zlatnog AAA sertifikata bonitetne izvrsnosti za 2017. godinu, saopšteno je sa „Tesle“.

Sertifikat je v.d. generalnom direktoru Aerodroma Nikola Tesla Saši Vlaisavljeviću uručio regionalni direktor agencije Bisnode za južno tržište Milan Dragić.

Aerodromu je priznanje dodeljeno na osnovu izuzetnih poslovnih rezultata i analize poslovanja u protekle tri godine, a već tri godine za redom i najviše ocene bonitetne izvrsnosti u poslovanju – AAA, čime je postao nosilac zlatnog sertifikata bonitetne izvrsnosti i time svrstan među najuspešnija preduzeća u Srbiji i regionu, kažu sa „Tesle“.

Prethodne četiri godine najuspešnije poslovne godine od osnivanja „Nikole Tesle“ / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

– Prethodne četiri godine najuspešnije su poslovne godine od osnivanja Aerodroma Nikola Tesla. Vrednost aerodroma u poslednje 4 godine uvećana je više stotina miliona evra. Ukupni prihodi veći su 42%, broj putnika 51%, broj avio-operacija uvećan je za 31%, promet robe i pošte veći je 2,2 puta, neto dobit veća je 240 puta, a vrednost akcija uvećana je 4 puta.

U ovom periodu u investicije i razvoj uloženo je više od 51 miliona evra iz sopstvenih prihoda. Avio-kompanije povećale su kapacitete na svojim linijama, a u redovnom saobraćaju u ovogodišnjem zimskom redu letenja saobraća 16% više avio-kompanija, ka 31% više destinacija nego pre 4 godine. – rekao je tom prilikom Vlaisavljević.

U prethodne 4 godine u „Teslu“ uloženo više od 51 miliona evra / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

Komentari

m

Pa nudili su ovo i firmi gde ja radim. Platiš 300 eura i dobiješ sertifikat. I to konkretno bonitetna kuća koja je i aerodromu izdala isti. Dakle, ne radi se o priznanju u pravom smislu reči već o naručenom priznanju.

Odgovori
I

Istina je da košta oko 300 eur. Ali netačno da sertifikat „naručiš i on stigne“. Sertifikat mogu da dobiju samo kompanije koje ga zasluže. Bisnode je ozbiljna kompanija koja neće sebi dozvoliti da izdaje sertifikate bilo kome, jer onda gubi na kredibilitetu. Bisnode grupa godišnje ostvari čistog profita oko 20M EUR, tako da 300 eur gore-dole ne znači ništa. A kredibilitet nema cenu.

D

Oh de objasni reč „MONOPOL“ . Možda shvatiš da „Aerodrom Nikola Tesla“ nemože da bude Monopolista !!!
Pogotovo ne u Regionu .
Ako kome možeš tu etiketu da okačiš onda je to LH i njenim trabantima kao što je Croatia Airlines , Austrian , German Wings itd . Nešto ne primećujem da si osudjivao „Star Alians“ iza koga se i krije LUFTHANSA GRUPA !!!!
E TO je Monopolista !!!

Odgovori
i

A kada ce plaketa za najmonopolistickijeg aerodroma u regionu ( i sire) ?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Vladimir na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li A380plus stvorio budućnost za superjumbo?

Ja mislim da je ovo očigledan primer Lost in translation. Pod jedan, nigde nisam napisao da će doći do rekonfiguracije A380. Naprotiv smatram da je A380, ovakav kakav je danas, preživeo svoje. Pod dva, novi motori će omogućiti stvaranje sasvim drugog, novog, aviona, da li Boeing, da li Airbus, svejedno. Taj avion će sa dva…

18. Aug 2018.Pogledaj

Vladimir na: Jet Airways u problemima

Obzirom da je ovo analiza stanja Jet Airwaysa zar nije logično pomenuti više opcija od samo jedne? Ukoliko se ne sagledaju sve moguće opcije, analiza je nepotpuna.

18. Aug 2018.Pogledaj

Mr.D na: Vučić: Nastavićemo da ulažemo u razvoj domaćih bespilotnih letelica; Borbene bespilotne letelice iz Kine

Mozda nikad ni mi ni vi necemo razviti jednog predatora ili reapera ali razvijati, proizvoditi daj boze i izvoziti manje zahtjevne letjelice za nadzor, izviđanje, korekciju paljbe, protupozarnu zastitu, traganje i spasavanje.... Svakako bi bilo dobro od zaposljavanje domace pameti, zaradu i dr. Stoga takve projekte trebalo bi pordzavati i kod nas i kod vas!…

18. Aug 2018.Pogledaj

Mr.D na: Bugarska investira u operativnost trenažnih helikoptera Bell-206

Mislim da su to pripreme za odlazak u berbu Kiowa... Neznam koliko ih je jos ostalo?? Znam da je i Grcka nedavno jos uzela nesto za uporabu nesto za kanibalizaciju!

18. Aug 2018.Pogledaj

Send this to a friend