BEG airport status
„Nikola Tesla“ dobitnik zlatnog AAA sertifikata za izvrsnost u poslovanju Priznanje dodeljeno na osnovu izuzetnih poslovnih rezultata i analize poslovanja u protekle tri godine / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

„Nikola Tesla“ dobitnik zlatnog AAA sertifikata za izvrsnost u poslovanju

Beogradski aerodrom dobitnik je zlatnog AAA sertifikata bonitetne izvrsnosti za 2017. godinu, saopšteno je sa „Tesle“.

Sertifikat je v.d. generalnom direktoru Aerodroma Nikola Tesla Saši Vlaisavljeviću uručio regionalni direktor agencije Bisnode za južno tržište Milan Dragić.

Aerodromu je priznanje dodeljeno na osnovu izuzetnih poslovnih rezultata i analize poslovanja u protekle tri godine, a već tri godine za redom i najviše ocene bonitetne izvrsnosti u poslovanju – AAA, čime je postao nosilac zlatnog sertifikata bonitetne izvrsnosti i time svrstan među najuspešnija preduzeća u Srbiji i regionu, kažu sa „Tesle“.

Prethodne četiri godine najuspešnije poslovne godine od osnivanja „Nikole Tesle“ / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

– Prethodne četiri godine najuspešnije su poslovne godine od osnivanja Aerodroma Nikola Tesla. Vrednost aerodroma u poslednje 4 godine uvećana je više stotina miliona evra. Ukupni prihodi veći su 42%, broj putnika 51%, broj avio-operacija uvećan je za 31%, promet robe i pošte veći je 2,2 puta, neto dobit veća je 240 puta, a vrednost akcija uvećana je 4 puta.

U ovom periodu u investicije i razvoj uloženo je više od 51 miliona evra iz sopstvenih prihoda. Avio-kompanije povećale su kapacitete na svojim linijama, a u redovnom saobraćaju u ovogodišnjem zimskom redu letenja saobraća 16% više avio-kompanija, ka 31% više destinacija nego pre 4 godine. – rekao je tom prilikom Vlaisavljević.

U prethodne 4 godine u „Teslu“ uloženo više od 51 miliona evra / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

Komentari

m

Pa nudili su ovo i firmi gde ja radim. Platiš 300 eura i dobiješ sertifikat. I to konkretno bonitetna kuća koja je i aerodromu izdala isti. Dakle, ne radi se o priznanju u pravom smislu reči već o naručenom priznanju.

Odgovori
I

Istina je da košta oko 300 eur. Ali netačno da sertifikat „naručiš i on stigne“. Sertifikat mogu da dobiju samo kompanije koje ga zasluže. Bisnode je ozbiljna kompanija koja neće sebi dozvoliti da izdaje sertifikate bilo kome, jer onda gubi na kredibilitetu. Bisnode grupa godišnje ostvari čistog profita oko 20M EUR, tako da 300 eur gore-dole ne znači ništa. A kredibilitet nema cenu.

D

Oh de objasni reč „MONOPOL“ . Možda shvatiš da „Aerodrom Nikola Tesla“ nemože da bude Monopolista !!!
Pogotovo ne u Regionu .
Ako kome možeš tu etiketu da okačiš onda je to LH i njenim trabantima kao što je Croatia Airlines , Austrian , German Wings itd . Nešto ne primećujem da si osudjivao „Star Alians“ iza koga se i krije LUFTHANSA GRUPA !!!!
E TO je Monopolista !!!

Odgovori
i

A kada ce plaketa za najmonopolistickijeg aerodroma u regionu ( i sire) ?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Playma (Srbija) na: Vulin za Tanjug: Svih 14 MiG-ova 29 će biti spremno do kraja ove ili početkom sledeće godine; Tango Six: Ne baš

mateus: Mig-29 je 4 generacija,bar ovo što mi imamo,a koliko će se modernizacijom privući i da li će moći dogurati do 4+ to se ne zna sa kojom ćemo hibridnom modernizacijom modernizovati migove,a to da ministar odbrane ne zna šta govori to je donekle tačno,i sramota. A što se tiče Rafala,Eurofightera i Gripena oni su…

22. Jun 2018.Pogledaj

Playma (Srbija) na: Vulin za Tanjug: Svih 14 MiG-ova 29 će biti spremno do kraja ove ili početkom sledeće godine; Tango Six: Ne baš

Aleksa: Bivša Jugoslavija je imala 16 Migova 29 od toga: 14 MiG-29B 9.12B i dva dvoseda Mig-29UB 9.51B...samo dva dvoseda, trenutno mi imamo 10 MiG-ova od toga 3 su dvosedi,i nadam se da će ako bog da,doći sva 4 jednoseda iz Belorusije,ali opet gledano imamo 3 dvoseda a malo jednoseda,biće ih samo 11 MiG-29 u…

22. Jun 2018.Pogledaj
22. Jun 2018.Pogledaj

Playma (Srbija) na: Vulin za Tanjug: Svih 14 MiG-ova 29 će biti spremno do kraja ove ili početkom sledeće godine; Tango Six: Ne baš

KIKAN: Hrvatski F-16 koji još nisu stigli,kojima treba još par godina da dođu,za njih je jasno da su negde između slabe i osrednje 4+ generacije i tu nema više šta da se priča... Mayer: Molim vas manite se Stelth-a,to da li može da ga vidi ili ne to mi nikada nećemo moći da znamo,reklame su…

22. Jun 2018.Pogledaj

Playma (Srbija) na: Vulin za Tanjug: Svih 14 MiG-ova 29 će biti spremno do kraja ove ili početkom sledeće godine; Tango Six: Ne baš

Boki: Nije Mig-29 višenamenski,ali savremena bojišta 21 veka zahtevaju višenamenske avione,kako bi se donekle nadomestio bombarderski segnemt avijacije KOLIKO-TOLIKO...Bar kod nas ide se da se unapredi i mogućnosti intervencije na zemlji...da se Mig-29-ke osposobe i za to,Orao J-22 pokušava da se povrati barem oni avioni koji mogu i da se dodatno unaprede modernizacijom,Galeb G-4 za…

22. Jun 2018.Pogledaj

Send this to a friend