BEG airport status
„Nikola Tesla“ dobitnik zlatnog AAA sertifikata za izvrsnost u poslovanju Priznanje dodeljeno na osnovu izuzetnih poslovnih rezultata i analize poslovanja u protekle tri godine / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

„Nikola Tesla“ dobitnik zlatnog AAA sertifikata za izvrsnost u poslovanju

Beogradski aerodrom dobitnik je zlatnog AAA sertifikata bonitetne izvrsnosti za 2017. godinu, saopšteno je sa „Tesle“.

Sertifikat je v.d. generalnom direktoru Aerodroma Nikola Tesla Saši Vlaisavljeviću uručio regionalni direktor agencije Bisnode za južno tržište Milan Dragić.

Aerodromu je priznanje dodeljeno na osnovu izuzetnih poslovnih rezultata i analize poslovanja u protekle tri godine, a već tri godine za redom i najviše ocene bonitetne izvrsnosti u poslovanju – AAA, čime je postao nosilac zlatnog sertifikata bonitetne izvrsnosti i time svrstan među najuspešnija preduzeća u Srbiji i regionu, kažu sa „Tesle“.

Prethodne četiri godine najuspešnije poslovne godine od osnivanja „Nikole Tesle“ / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

– Prethodne četiri godine najuspešnije su poslovne godine od osnivanja Aerodroma Nikola Tesla. Vrednost aerodroma u poslednje 4 godine uvećana je više stotina miliona evra. Ukupni prihodi veći su 42%, broj putnika 51%, broj avio-operacija uvećan je za 31%, promet robe i pošte veći je 2,2 puta, neto dobit veća je 240 puta, a vrednost akcija uvećana je 4 puta.

U ovom periodu u investicije i razvoj uloženo je više od 51 miliona evra iz sopstvenih prihoda. Avio-kompanije povećale su kapacitete na svojim linijama, a u redovnom saobraćaju u ovogodišnjem zimskom redu letenja saobraća 16% više avio-kompanija, ka 31% više destinacija nego pre 4 godine. – rekao je tom prilikom Vlaisavljević.

U prethodne 4 godine u „Teslu“ uloženo više od 51 miliona evra / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

iv

A kada ce plaketa za najmonopolistickijeg aerodroma u regionu ( i sire) ?

Odgovori
Dr

Oh de objasni reč „MONOPOL“ . Možda shvatiš da „Aerodrom Nikola Tesla“ nemože da bude Monopolista !!!
Pogotovo ne u Regionu .
Ako kome možeš tu etiketu da okačiš onda je to LH i njenim trabantima kao što je Croatia Airlines , Austrian , German Wings itd . Nešto ne primećujem da si osudjivao „Star Alians“ iza koga se i krije LUFTHANSA GRUPA !!!!
E TO je Monopolista !!!

Odgovori
ma

Pa nudili su ovo i firmi gde ja radim. Platiš 300 eura i dobiješ sertifikat. I to konkretno bonitetna kuća koja je i aerodromu izdala isti. Dakle, ne radi se o priznanju u pravom smislu reči već o naručenom priznanju.

Odgovori
Iv

Istina je da košta oko 300 eur. Ali netačno da sertifikat „naručiš i on stigne“. Sertifikat mogu da dobiju samo kompanije koje ga zasluže. Bisnode je ozbiljna kompanija koja neće sebi dozvoliti da izdaje sertifikate bilo kome, jer onda gubi na kredibilitetu. Bisnode grupa godišnje ostvari čistog profita oko 20M EUR, tako da 300 eur gore-dole ne znači ništa. A kredibilitet nema cenu.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Prolaznik na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Lopatice turbine motora znatno utiču na RCS zbog svoje rotirajuće prirode! One izazivaju periodičnom rasejanje elektromgnetskih talasa (electromagnetic scattering characteristics), koje se da specificno identifikovati čineći motor prepoznatljivim za radar (nekooperativna identifikacija cilja).

29. Apr 2025.Pogledaj

Miloš1977 na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Mislim da S-duct ima smisla kao smanjenje frontalnog radarskog odraza samo za avione koji imaju unutrasnje spremnike za oruzije, i lete u stealth modu bez spoljnih nosaca. Ali S-duct prednost postaje neznatna kada se pod krila okace bombe i rezervoari za goriva.

29. Apr 2025.Pogledaj

Prolaznik na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Smanjen u odnosu na vece vazduhoplove bez S usisnika vazduha, vidljivih lopatica turbina koje signifikantno doprinose radarskom odrazu i cak omogucavaju uspesnu nekooperativnu identifikaciju istoga. f-16 svakako ima manji radarski odraz jer je mali jednomotorac. Generalno vazi da je dizajn koji ukljucuje mali vazduhoplov, jednomotorac, sa dva kosa vertikalna stabilizatora, S inletom i bez rezervoara…

29. Apr 2025.Pogledaj

XYZZ na: [POSLEDNJA VEST] Hrvatskoj isporučen poslednji Rafal, kompletirana eskadrila sa 12 aviona

Ako hrvatski rafali budu trajali 25 godina, što se očekuje, onda će idući avion za potrebe Hrvatske biti avion 6. generacije pošto će peta generacija biti prestara a sedma još neće biti aktualna. Isto tako sam mišljenja da pošto vi svoje još niste dobili i zato što ste ih skupo platili ćete željeti da vam…

29. Apr 2025.Pogledaj