BEG airport status
Promene: Etihad eviejšn grupa najavila novu organizacionu strukturu i operativni model Grupa će se reorganizovati u sedam poslovnih sektora / Foto: Etihad Airways

Promene: Etihad eviejšn grupa najavila novu organizacionu strukturu i operativni model

Etihad eviejšn grupa (Etihad Aviation Group – EAG) najavila je novu organizacionu strukturu i operativni model (odmah aktivan) kako bi sprovela svoj mandat dok započinje sledeća faza transformacije, saopšteno je iz ove kompanije.

Prema novoj strukturi, Grupa će se reorganizovati u sedam poslovnih sektora – Operacije, Komercijala, Održavanje, Popravke i remont (MRO), Ljudski resursi, Finansije, Usluge podrške i Transformacija, na čelu sa novim izvršnim rukovodećim timom koji će odgovarati generalnom direktoru grupacije Toniju Daglasu (Tony Douglas), koji preuzima odgovornost i za Etihad ervejz, ističu iz Etihada i dodaju:

– Peter Baumgartner će sada biti Viši strateški savetnik Tonija Daglasa u sastavu izvršnog rukovodećeg tima. Nakon što je od 2016. godine kao generalni direktor upravljao Etihad ervejzom, Baumgartner će biti savetnik na nivou grupe o globalnim partnerstvima i inovacijama.

Izvršni potpredsednik za komercijalne poslove Etihad ervejza Mohamad al Buluki (Mohammad Al Bulooki), unapređen je u izvršnog direktora za saobraćaj i biće odgovoran za ključna područja uključujući poslovanje mreže, letačke i tehničke poslove, flotnu tehniku, bezbednost i sigurnost vazdušnog saobraćaja, kao i Etihad erport servisiz (Etihad Airport Services) koji upravlja teretnim saobraćajem i zemaljskim opsluživanjem i keteringom. On je takođe odgovoran za pilotsko i kabinsko osoblje avio-kompanije. –

U toku jedna o faza transformacije / Foto: Etihad Airways

Takođe, Robin Kamark je imenovan je za komercijalnog direktora. Kamark se pridružio Grupi u aprilu 2017. godine i predvodiće sprovođenje celokupne komercijalne strategije aviokompanije, uključujući teretni saobraćaj, prodaju i marketing, upravljanje prihodima, uslugama za kupce, planiranje u mreži i alijansama. Zadužen je i za upravljanje ogrankom Etihad ervejza pod imenom Hala.

Kako navode iz Etihada, Rej Gamel (Ray Gammell) će preuzeti odgovornost za partnere u kojima avio-kompanija ima vlasničke udele, dok je Ibrahim Nasir (Nassir) imenovan za direktora za ljudske resurse i organizacioni razvoj i odgovoran je za širok spektar funkcija uključujući, između ostalog, obuke, organizacioni razvoj, medicinske usluge, prikupljanje talenata, nagrađivanje, usluge za ljudstvo i pitanja imigracije. Nasir će takođe voditi program Grupe nazvan Emiratizacija.

– Novom organizacionom strukturom grupe predviđeno je i da Abdul Kalik Saida (Abdul Khalik Saeeda) postane direktor tehnike (MRO); direktor finansija Mark Pauers (Mark Powers), direktor službe za podršku Mana al Mula (Mana Al Mulla) i direktor za pitanja transformacije Akram Alami.

Generalni savetnik i sekretar kompanije Hening cur Hausen (Henning zur Hausen); viši potpredsednik za poslove sa vladom i međunarodne poslove, Ahmed al Kubaisi (Ahmed Al Qubaisi); i potpredsednik korporativnih poslova Amina Taher, ostaju na svojim trenutnim pozicijama i takođe odgovaraju generalnom direktoru grupacije za svoj rad. – objašnjavaju iz Etihada.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miki na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

Da li je Alžir dobio verziju sa novim motorom, ili još koriste onaj starije generacije?

16. Feb 2025.Pogledaj

Branko na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

Ne mogu svi da kupe F-35, cak i da hoce, ne mogu se napraviti bas toliko. Neko mora da kupi ruske, kineske i neke druge avione

16. Feb 2025.Pogledaj

Dekanter na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

@Petar R ja se ne slazem sa vama DP je izneo dosta dobrih analuza, to sto se ne slazu sa srbskim protuskim misljenjem, tj. emocijama, sta da radimo.

16. Feb 2025.Pogledaj

Pajo na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

@Milos77, čudno kako spominjete samo UA gubitke. Prema pro ukrajinskom Warspottingu i pro ruskom LostArmouru gubici rusa su daleko veći. Samo u oklopu broji se nekih 11000/4000, a od tog broja na tenkova se odnosin 1900/800 pri čemu je prva brojka RU/UA. Procjene su da je RU svela svoje strateske rezerve na nekih 40-50% prijeratne…

16. Feb 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

@Casualobserver Javno dostuple oficijalne cifre se ne slazu sa vama. Evo samo iz USA: Imate i za druge zemlje: https://www.state.gov/bureau-of-political-military-affairs/releases/2025/01/u-s-security-cooperation-with-ukraine#:~:text=To%20date%2C%20we%20have%20provided,invasion%20of%20Ukraine%20in%202014. Ponavljam, postoji veoma dobar razlog zasto se Abramsi vise ne šalju.

15. Feb 2025.Pogledaj