BEG airport status
LYBE 2312:00 Z 330°04KT 1500 R12/1600N R30/1400N BR BKN004 OVC010 01/00 Q1000 R12/2///95 NOSIG=
EASA i Erbas Helikopters implementirali novo Odobrenje organizacije za proizvodnju, Pojednostavljena razmena između nacionalnih proizvodnih jedinica Implementacija omogućava Erbas Helikoptersu da posluje kao integrisana kompanija / Foto: Airbus Helicopters

EASA i Erbas Helikopters implementirali novo Odobrenje organizacije za proizvodnju, Pojednostavljena razmena između nacionalnih proizvodnih jedinica

Evropska agencija za bezbednost vazdušnog saobraćaja (EASA) i kompanija Erbas Helikopters implementirali su novo Odobrenje organizacije za proizvodnju (POA), saopšteno je iz Erbasa.

Kako navode, na taj način zamenjena su pređašnja nacionalna odobrenja Francuske, Nemačke i Španije novim, jedinstvenim i integrisanim okvirom koji pruža mogućnost pojednostavljene industrijske razmene između proizvodnih jedinica Erbas Helikoptersa.
 

Od juna 2016. godine kompanija posluje pod Odobrenjem organizacije za dizajn / Foto: C. Moirenc

– Implementacija POA omogućava nam da poslujemo kao jedna integrisana kompanija, a da se naše proizvodne jedinice širom Evrope ne posmatraju više kao različiti i zasebni dobavljači iz regulatorne perspektive. – objasnio je izvršni potpredsednik Erbas Helikoptersa Kristijan Kornil (Christian Cornille).

Od juna 2016. godine ta kompanija posluje pod Odobrenjem organizacije za dizajn (DOA) EASA-e, koje je pojednostavilo i uskladilo razvojne procese i pomoglo pri implementaciji sve prisutnijeg transnacionalnog pristupa sertifikaciji, uspostavljajući takođe i jedinstvenu kancelariju za plovidbenost u okviru Erbas Helikoptersa, kažu iz Erbasa.

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

glup, ali po malo cita na: Izrael dejstvovao po ciljevima u Siriji, mete bile i položaji PVO, uništeni i artiljerijsko-raketni sistemi Pancir

poskidali bih izraelci kao kruske, to rade od 6-to dnev-nog rata, nekad na Mirazima, kasnije sa F-15/F-16 uz verovatno najobucenije pilote, a sukob 29-ke sa F-35 kao da SBB Vukovi igraju americki fudbal protiv Patriota i da su optimisti

23. Jan 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Kako kompanije mogu uprihoditi na dodatnim uslugama?

Apsolutno ste u pravu. Osim kod Emiratesa, Qatara, Singaporea i Turkisha.

23. Jan 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Kako kompanije mogu uprihoditi na dodatnim uslugama?

Hahahaha, hvala na komplimentima, istinski mi laskaju. No, ipak malo pretjerujete, ni izbliza nije na nivou visokoškolskih udženika. Ne bojte se, uprave naših kompanija čitaju moje članke redovno. Ali nemate straha da će ovo uporabiti. Neće. Iz dva razloga, jer "tko će se sa time zaj*bavati" i za to treba imati i nešto elementarnog znanja.

23. Jan 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Kako kompanije mogu uprihoditi na dodatnim uslugama?

Letio sam sa Emiratesom prije par tjedana za Shanghai. Istinski nevjerojatna kompanija, dvije klase iznad ostalih. Lufthansa, KLM, Air France, čak i Cathay Pacific se mogu sakriti. Ni do koljena im nisu. Letio sam i sa Qatarom isto više nego fasciniran. I da, sve je uračunato i puno toga više nego kod ostalih. Slažem se…

23. Jan 2019.Pogledaj

Dejo BL na: Nova linija: Od aprila moguć let Banjaluka-Moskva, vode se pregovori sa jednom „privatnom kompanijom“ iz Rusije

Pa ima let za Njemacku, od marta ce biti i drugi. Druga stvar ne pita se samo aerodroma Banja Luka gdje oni zele da imaju liniju, vec avio prevoznik o tome odlucuje, a uz pristanak i dobijanje slota i sa druge strane tj krajnje destinacije.

23. Jan 2019.Pogledaj

Send this to a friend