BEG airport status
EASA i Erbas Helikopters implementirali novo Odobrenje organizacije za proizvodnju, Pojednostavljena razmena između nacionalnih proizvodnih jedinica Implementacija omogućava Erbas Helikoptersu da posluje kao integrisana kompanija / Foto: Airbus Helicopters

EASA i Erbas Helikopters implementirali novo Odobrenje organizacije za proizvodnju, Pojednostavljena razmena između nacionalnih proizvodnih jedinica

Evropska agencija za bezbednost vazdušnog saobraćaja (EASA) i kompanija Erbas Helikopters implementirali su novo Odobrenje organizacije za proizvodnju (POA), saopšteno je iz Erbasa.

Kako navode, na taj način zamenjena su pređašnja nacionalna odobrenja Francuske, Nemačke i Španije novim, jedinstvenim i integrisanim okvirom koji pruža mogućnost pojednostavljene industrijske razmene između proizvodnih jedinica Erbas Helikoptersa.
 

Od juna 2016. godine kompanija posluje pod Odobrenjem organizacije za dizajn / Foto: C. Moirenc

– Implementacija POA omogućava nam da poslujemo kao jedna integrisana kompanija, a da se naše proizvodne jedinice širom Evrope ne posmatraju više kao različiti i zasebni dobavljači iz regulatorne perspektive. – objasnio je izvršni potpredsednik Erbas Helikoptersa Kristijan Kornil (Christian Cornille).

Od juna 2016. godine ta kompanija posluje pod Odobrenjem organizacije za dizajn (DOA) EASA-e, koje je pojednostavilo i uskladilo razvojne procese i pomoglo pri implementaciji sve prisutnijeg transnacionalnog pristupa sertifikaciji, uspostavljajući takođe i jedinstvenu kancelariju za plovidbenost u okviru Erbas Helikoptersa, kažu iz Erbasa.

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Vladimir na: Miroslav Mišković: Na pokušaju Er Maksija izgubio sam 800.000 evra; Hteli smo da kupimo JAT, bez para poreskih obveznika i nazovemo ga Er Srbija

Drago, Upravo je tako bio zamišljen scenario za Er Maxi i JAT. Samo što je ideja osnivanja Er Maxija bila toliko suluda da nije odmakla od nivoa sulude ideje. Ne zaboravimo da je u toj ideji bilo i preuzimanje Aviogeneksa. Duplo sisanje budžeta Države. Kažem, rasprava o Er Maxiju je bespredmetna.

17. Aug 2018.Pogledaj

Vladimir na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li A380plus stvorio budućnost za superjumbo?

Neće se menjati konfiguracija A380. Ogromna je investicija redizajniranje postojoćeg aviona. Pojaviće se sličan novi dizajn sa dva motora. Ekser u kovčeg za A380. Ustvari već postoje idejni projekti za takav avion i kod Beoinga i kod Busa. Samo da cena izrade takvog aviona dođe u prihvatljive okvire.

17. Aug 2018.Pogledaj

Vladimir na: Jet Airways u problemima

Indija je poznata po špekulacijama na berzi. Može biti da je Jet zaista u go***ma do guše, ali može biti i da se veštački obara vrednost deonica da bi neko treći došao do njih za male pare. Pa onda odjednom, nema više problema. Već viđeno do sada, ne samo u Indiji. Simptomatično je da su…

17. Aug 2018.Pogledaj

Petar na: Vučić: Nastavićemo da ulažemo u razvoj domaćih bespilotnih letelica; Borbene bespilotne letelice iz Kine

@Omnia Poštovani, prvo da kažem da mi je drago da smo se razumeli. Velike sile uvek gledaju isključivo svoje interese. Evo vam primera najnovijeg datuma. Ruski gasovod je preko Grčke, Makedonije i Srbije trebao stići do Mađarske i ostatka Evrope. Rusi su sa svima postigli dogovor koji je bio na opšte dobro kad, eto ti…

17. Aug 2018.Pogledaj

Send this to a friend