BEG airport status
EASA i Erbas Helikopters implementirali novo Odobrenje organizacije za proizvodnju, Pojednostavljena razmena između nacionalnih proizvodnih jedinica Implementacija omogućava Erbas Helikoptersu da posluje kao integrisana kompanija / Foto: Airbus Helicopters

EASA i Erbas Helikopters implementirali novo Odobrenje organizacije za proizvodnju, Pojednostavljena razmena između nacionalnih proizvodnih jedinica

Evropska agencija za bezbednost vazdušnog saobraćaja (EASA) i kompanija Erbas Helikopters implementirali su novo Odobrenje organizacije za proizvodnju (POA), saopšteno je iz Erbasa.

Kako navode, na taj način zamenjena su pređašnja nacionalna odobrenja Francuske, Nemačke i Španije novim, jedinstvenim i integrisanim okvirom koji pruža mogućnost pojednostavljene industrijske razmene između proizvodnih jedinica Erbas Helikoptersa.
 

Od juna 2016. godine kompanija posluje pod Odobrenjem organizacije za dizajn / Foto: C. Moirenc

– Implementacija POA omogućava nam da poslujemo kao jedna integrisana kompanija, a da se naše proizvodne jedinice širom Evrope ne posmatraju više kao različiti i zasebni dobavljači iz regulatorne perspektive. – objasnio je izvršni potpredsednik Erbas Helikoptersa Kristijan Kornil (Christian Cornille).

Od juna 2016. godine ta kompanija posluje pod Odobrenjem organizacije za dizajn (DOA) EASA-e, koje je pojednostavilo i uskladilo razvojne procese i pomoglo pri implementaciji sve prisutnijeg transnacionalnog pristupa sertifikaciji, uspostavljajući takođe i jedinstvenu kancelariju za plovidbenost u okviru Erbas Helikoptersa, kažu iz Erbasa.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Branko na: Vijesti: Crna Gora prodaje preostale Super Galebove i Gazele

Od 17 nasledjenih aviona trenutno je u Srbiji 6 aviona, 7 u Hrvatskoj ovoj firmi, 1 je poklonjen Sloveniji za Muyej a 4 preostala su ovi koji se prodaju... I to je sve kada se sabere

07. Feb 2025.Pogledaj

Nenad na: Vijesti: Crna Gora prodaje preostale Super Galebove i Gazele

Možda neki bofors L70 ako imaju i prodaju. Mada sam ja mišljenja da ih mi sami imamo dovoljno. A sve ovo ostalo otpad.

07. Feb 2025.Pogledaj

Dejanera na: Komercijalne operacije „letećim taksijem“ u Srbiji sada i regulatorno definisane: Direktorat civilnog vazduhoplovstva objavio pravila za eVTOL letelice

A ko je lud da izda takav sertifikat i takvu dozvolu a da pre toga tu istu dozvolu ne izdajuFAA, EASA ili bar pojedinacno neka agencija iz zemlje proizvodjaca? I manite se pritisaka! Moze da te pritiska ko god hoce ako treba da potpises nesto to znaci da ces morati i da odgovaras za to…

07. Feb 2025.Pogledaj

Miki na: Komercijalne operacije „letećim taksijem“ u Srbiji sada i regulatorno definisane: Direktorat civilnog vazduhoplovstva objavio pravila za eVTOL letelice

Dakle, za početak, nema autnomnog letenja. Ok! Smislili su pojam vertiporta. Dalje, sad bas nije jasno, ni jedna takva letelica do danas nema FAA ili EASA sertifikat. Ako ih i ne bude do 2027, da li DCV može izdati neki sertifikat, pa da ipak lete, samo kod nas? (...ali u tako nešto ja ne bih…

07. Feb 2025.Pogledaj

Milan na: Srbiji ostalo da se isporuči još 5 lakih višenamenskih helikoptera H145M

Nama trebaju veci a ne komarci,od helikoptera..Mi28,je za nas. ok ne moze sad ali takav,heliš,on je toliko bolji od MI24-35,jel 1986SSSR,je napustio projekat MI24I Presli na MI28,I uradili dobar helih..naravno uz KA52,2najjj. u Ruskoj vojsci. Hrvati su 1992jos imali 10 MI 24,dobili od jbg,od brace,Rusa. ali takva vremena bila!!

07. Feb 2025.Pogledaj