BEG airport status
LYBE 1304:30 Z 140°12KT CAVOK 11/05 Q1027 NOSIG=
Kompanija Aero-East-Europe traži nove radnike, Raspisan konkurs za 11 radnih mesta Svi zainteresovani mogu da dostave svoje molbe sa propratnim pismom, biografijom i fotografijom / Foto: Aero-East-Europe

Kompanija Aero-East-Europe traži nove radnike, Raspisan konkurs za 11 radnih mesta

Aero-East-Europe raspisao je danas konkurs za nova radna mesta u okviru kompanije, saopšteno je na njihovoj zvaničnoj fejsbuk stranici.

Kako navode, konkurs je raspisan za 11 radnih mesta:

– Avio-inženjer za poslove praćenja usaglašenosti sa vazduhoplovnim pravilima i propisima, kao i obavljanje zadataka u vezi sa sertifikacionim vazduhoplovnim propisima (1 izvršilac). Avio-inženjer za rad na izradi novih i ažuriranju postojećih crteža koristeći sledeće programe: CATIA, AUTOCAD, SOLID WORKS, PRO ENGINEER, INVENTOR (1 izvršilac).

Zatim, računovođa za rad obračunske kalkulacije, ulaz-izlaz materijala, izdavanje računa, obavljanje platnog prometa, sa poznavanjem carinske regulative (1 izvršilac sa iskustvom). Magacioner, koji će biti angažovan na poslovima magacionera u svakodnevnoj saradnji sa racunovođom i proizvodnjom (1 izvršilac sa iskustvom). –

Takođe, kompanija traži i magacionera koji će biti angažovan na poslovima magacionera u svakodnevnoj saradnji sa racunovođom i proizvodnjom (1 izvršilac sa iskustvom), kao i aviomehničare (1 izvršilac sa iskustvom i 2 izvršioca sa ili bez iskustva):

– Konkurs je raspisan i za avio-limara (1 izvršilac sa iskustvom i 2 izvršioca sa ili bez iskustva), plastičara (1 izvršilac sa iskustvom i 1 izvršilac bez iskustva), tapetara (1 izvršilac sa iskustvom i 1 izvršilac bez iskustva), avio-električara (1 izvršilac sa iskustvom i 1 izvršilac sa ili bez iskustva), farbara ( 1 izvršilac sa iskustvom i 1 izvršilac bez iskustva), mašinbravara sa iskustvom za rad na mašinama: freza, glodalica, presa (1 izvršilac), kao i IT stručnjaka sa vrhunskim poznavanjem Excela. –

Prema njihovim rečima, svi zainteresovani mogu da dostave svoje molbe sa propratnim pismom, biografijom i fotografijom lično ili poštom, odnosno e-mailom na adresu kompanije, a poželjno je dostaviti i pisma preporuke bivših poslodavaca, ukoliko ih kandidat poseduje.

    Komentari

    Д

    Туга је што су искусни радници из Краљева остали без посла јер је фирма из ко зна којих разлога пресељена у Јагодину из Краљева. Требаће времена да се све доведе поново у ред и обнови производња.

    Odgovori
    B

    Kad opštinska administracija krene da zateže,tražeći procenat ,na koji po zakonu nema pravo ,kao da oni tebi zapošljavaju stanovništvo a ne ti njima,vrijeme čekanja raznoraznih dozvola se oduži kao kad nekoga pošalješ po smrt.A investitori takve gradove zaobilaze u širokom luku.Takve imam kod kuće,okolo po manjim mjestima se otvaraja radna mjesta a kod nas 25 godina,ni jedna fabrika.Naši putuju da rade po okolnim mjestima.Lopurde opštinske!

    R

    Veoma pristojan pregled kretanja i dogadjaja u Srbiji. Vise teksta o civilnim avionima, kao i o razvoju buduce mreze aerodroma Srbije bilo bi veoma zahvalno. U svakom slucaju vas trud i nastojanja da budete u trendu su dobra u odnosu velicine avio biznisa u Otadzbini Srbiji.
    Svako dobro vasem timu u naporima za boljim.
    Rodney Marinkovic.
    Kings Park, Sydney AUSTRALIA

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    AL-41F1 na: Predsednik Vučić: Kupujemo borbene bespilotne letelice iz Kine, 3 jurišna helikoptera Mi-35; Pričaću sa Makronom o Mistralu

    @Dexter Problem nase PVO je sto pri SEAD dejstvu, nisanski radari ne mogu biti konstatno ukljuceni jer nema sta da ih zastiti od anti-radarskih raketa, a da bi pogodili ista, radar mora biti upaljen celom putanjom rakete. Sa Tor-om najvise bi taj problem bio resen jer on moze da identifikuje takvu vrstu rakete u letu…

    12. Nov 2018.Pogledaj

    Mile Tranzicija na: [REPORTAŽA] “Vek pobednika 1918-2018“: Osmorka MiG-ova 29, siloviti Orlovi, baražna vatra “Ognjeva“ i neobičan završni scenario

    Za zemlju Srbiju bi bilo najbolje da Orao dozivi istu sudbinu kao i njegov Rumunski brat IAR 93. Ovako, nikada nisi siguran dali imas te avione ili nemas. Svaka modernizacija je samo puko bacanje para.

    12. Nov 2018.Pogledaj

    Propeler Zviz na: [REPORTAŽA] “Vek pobednika 1918-2018“: Osmorka MiG-ova 29, siloviti Orlovi, baražna vatra “Ognjeva“ i neobičan završni scenario

    Nagrada za najbolju fotografiju - T6. Nagrada za najbolju reportažu - T6. Nagrada za najbolju scenografiju - VS. Nagrada za najbolje vizuelne efekte - VS. Nagrada za najbolji zvuk i zvučne efekte - RV. Nagrada za najbolji kratki film - RTS (za snimak iza "Ognjeva" tokom dejstvovanja... projektili u perspektivi). Nagrada za najbolju kostimografiju -…

    12. Nov 2018.Pogledaj

    Mile Tranzicija na: [REPORTAŽA] “Vek pobednika 1918-2018“: Osmorka MiG-ova 29, siloviti Orlovi, baražna vatra “Ognjeva“ i neobičan završni scenario

    Lepa smotra orudja i oruzja bivse SFRJ, doduse, neka su u medjuvremenu lafetirana. Jos uz to prigodni govori politicara i predstava je kompletna.

    12. Nov 2018.Pogledaj

    Send this to a friend