BEG airport status
Erbas rebrendirao Bombardieove CS100 i CS300 – predstavljena nova porodica aviona A220 Porodica A220 ima konfiguraciju od 100 do 150 sedišta / Foto: Airbus

Erbas rebrendirao Bombardieove CS100 i CS300 – predstavljena nova porodica aviona A220

Kompanija Erbas predstavila je juče svoju novu A220 porodicu na ceremoniji u Henri-Ziegler centru za isporuku aviona u blizini Tuluza, saopšteno je iz te kompanije.

Kako navode, porodica A220 obuhvata dva tipa aviona, A220-100 i A220-300, koji predstavljaju rebrendiranu Bombardie C Seriju – CS100 i CS300.

– Avion A220-300 sleteo je u Henri-Ziegler Delivery centar u 12 časova i 25 minuta, odmah nakon farbanja, noseći svoje nove Erbas boje i novi naziv.

Letelice A220 porodice imaju konfiguraciju između 100 do 150 sedišta i idealno dopunjuju Erbasovu postojeću uskotrupnu A320neo porodicu. – kažu iz te kompanije.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

ZZ

Prvi Airbus klijent kome je isporucen A220 je Korean Air MSN 55066.

Prvi ugovor oglasen je juce.
JetBlue je narucio 60 aviona + 60 opcija u cilju zamene E190 flote

https://www.bloomberg.com/news/articles/2018-07-10/jetblue-welcomes-newest-airbus-jetliner-with-5-4-billion-order

Odgovori
LA

Koliko bi bilo dobro kada bi ASL, konvertovala porudzbinu A320NEO aviona za A220 ili ti CS100, i da se okrene point to point letovima.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj