BEG airport status
LYBE 2001:30 Z 100°08KT 9999 BKN040 02/00 Q1015 NOSIG=
„Nikola Tesla“ očekuje najuspešniju čarter sezonu – do kraja leta 20% više putnika nego prethodne godine Čarter letovi će se obavljati ka ukupno 29 destinacija / Foto: Uroš Mitrović, Tango Six

„Nikola Tesla“ očekuje najuspešniju čarter sezonu – do kraja leta 20% više putnika nego prethodne godine

Aerodrom Nikola Tesla očekuje da do kraja letnje sezone porast broja putnika u čarter saobraćaju bude oko 20% u odnosu na prošlu sezonu, saopšteno je sa beogradskog aerodroma.

Čarter letovi će se obavljati ka ukupno 29 destinacija, a najšira turistička ponuda tradicionalno je za letovališta u Grčkoj, Italiji, Turskoj, Španiji, Egiptu i Tunisu, navode sa „Tesle“ i dodaju:

– Grčka će i ove godine biti najatraktivnija država za naše turiste. Letove su tri avio-kompanije predvidele ka 14 aerodroma, a najvećibroj letova biće obavljen kao strvima Krit, Rodos i Krf. Sve je veći i broj turista koji letuju u Turskoj, a najviše letova planirano je ka Antaliji i Bodrumu, a od ove godine biće obnovljeni i letovi za Dalaman.

Veliki novitet je da će prvi put ove sezone neki avion i avio-kompanija Er Srbija koji obavljaju letove za Antaliju biti korišćeni i za obavljanje povratnog leta Antalija – Banja Luka. I ove godine veliko je interesovanje naših turista za letovanje na turističkim destinacijama u Italiji-

Kako objašnjavaju, čarter letovi (ka destinacijama u Italiji) će se obavljati ka pet aerodroma, a prvi put u ponudi su letovi ka gradu Algeruna Sardiniji.

Ove godine u Srbiji veliki broj inostranih turista / Foto: Uroš Mitrović, Tango Six

Takođe, pored dva redovna nedeljna leta za grad Tunis, avio-kompanija Tunis er ove godine ponovo će obavljati čarter letove za Monastir.

– Interesovanje za letovanje u Egiptu ove godine je znatno veće nego prethodnih. Čarter letovi ka Egiptu će se ove godine obavljati za Hurgadu, ali će letove obavljati tri avio-kompanije sa dupliranim kapacitetima u odnosu na prethodno leto. – kažu sa „Tesle“.

Prema njihovim rečima, u Španiji će se čarter letovi obavljati ka aerodromima u Đironi, Palma de Majorci i Barseloni, uz sezonsku liniju Vueling-a za Barselonu u redovnom avio-saobraćaju.

Nakon košarkaške, na „Nikoli Tsli“ se ovoga leta očekuje i fudbalska “groznica”, ističu sa aerodroma i dodaju da je u najavi veliki broj čartera koji će prevoziti navijače kako bi bodrili našu fudbalsku reprezentaciju na Svetskom fudbalskom prvenstvu u Rusiji.

– Ova godina karakteristična je i po interesovanju inostranih turista da organizovano putuju u Beograd i Srbiju. Izraelske avio-kompanije Israir Airlines i Arkia Airlines i dalje će održati intenzitet letova iz Tel Aviva, a kao i prošle godine, predviđena je i serija čartera iz Izmira, odakle prevozi kompanija SunExpress.

Interesovanje iranskih turista za posetu Srbiji u izuzetnom je porastu nakon ukidanja viza, pa će tokom letnje sezone najverovatnije čak 3 avio-kompanije tokom letnje sezone dovoditi iranske turiste u Srbiju. – objašnjavaju sa beogradskog aerodroma.

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

nikola na: [BEZBEDNOST LETENJA] Fondacija „Dejan Pandurović“: Bili smo jedna od vazduhoplovnih sila sa visokim nivoom bezbednosne kulture

video sam tenk VIHOR 1996 na VTI tada su ga rasklapali mada su Irak Francuska i mislim Indija hteli da ga kupe jer vojska nije imala para da ga pusti u serijsku proizvodnju . Tenk malog odraza tj kupole sa motorom od 1200 KS i mislim 38000kubika isao na tenkodromu betonskom oko 100km na cas

19. Jan 2019.Pogledaj
19. Jan 2019.Pogledaj

Drazen na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

Ne slažem se Alene s tvrdnjom a će putnici apriori bježati od SSJ. Ja na primjer (radim u zrakoplovstvu) ću čim ih Adria dobije pokušati bookirati upravo njihov let. Mene taj avion privlači. Naravno ako ne bude čestih otkaza.

19. Jan 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

Opala. Sada Montreal proizvodi 33 aviona godišnje, planiraju to povećati na 120 godišnje do 2020. Znači li to da kane još više povećati prozvodnju ili je to to? Alabama će imati početni kapacitet od 22 aviona godšnje, što kane povećati na 50 do 2023. To bi značilo 170 aviona godišnje u planu za idućih 5…

19. Jan 2019.Pogledaj

JU240 na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

Alene, Tačno sve. Jedino, nije mi baš najjasniji produžetak interesovanja LH za SSJ, posle preuzimanja C serije od Airbusa. Da li, eventualno, žele da imaju otvorenu mogućnost nabavke jeftinijeg aviona za siromašnija tržišta? Ako se, prosto, ne želi totalna zavisnost od Airbusa, pa, tu su i dalje Boeing i Embraer.

19. Jan 2019.Pogledaj

Send this to a friend