BEG airport status
Ministarka Mihajlović: Očekuje se još avio-kompanija na banjalučkom aerodromu, spremni smo da pomognemo "Banjalučkim aerodromom ne upravlja grad Banjaluka"

Ministarka Mihajlović: Očekuje se još avio-kompanija na banjalučkom aerodromu, spremni smo da pomognemo

Ministarka Zorana Mihajlović razgovarala je danas sa v. d. direktora Aerodroma Banjaluka Duškom Kovačevićem o planovima za razvoj tog aerodroma i podršci Vlade Srbije, stoji na sajtu Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture.

Tom prilikom Mihajlovićeva je naglasila da je za dalji razvoj banjalučkog aerodroma neophodno nastaviti sa investicijama u njega:

– Pored Er Srbije koja već leti iz Beograda za Banjaluku, verujem da će u narednom periodu biti i drugih kompanija koje će leteti sa ovog aerodroma, a mi smo spremni da pomognemo kako bi ovaj aerodrom postao jak kao i neki drugi aerodromi u okruženju. –

Takođe, Mihajlovićeva je podsetila da banjalučkim aerodromom upravlja preduzeće Aerodromi Republike Srpske, a ne grad Banjaluka.

O značaju dalje saradnje govorio je i Kovačevič:

– Imamo dobru saradnju i s Aerodromom Nikola Tesla i s Aerodromom Konstantin Veliki, kao i sa kompanijom Er Srbija. Veoma nam je stalo da Er Srbija nastavi da leti na liniji Beograd-Banjaluka i ako je moguće da imamo i više linija, a posebno nam je važno što možemo da računamo na dalju pomoć Vlade Republike Srbije. –

 

Komentari

B

Pitam se da li je Kovačević došao redovnom linijom… sigurno nije mogao završiti posjetu za jedan dan…

Ajd sad malo mašte (neobavezujuća osnova za planiranje):
Bilo bi dobro napraviti „srpski leteći autobus“ koji bi povezivao Banjaluku, Beograd, Niš, Trebinje (kad se napravi), Užice…
LET 410 mi se čini da bi mogao otvarati te linije (STOL zbog Trebinja i Ponikvi), na nekima trajno raditi uz PSO a neke prepuštati većim avionima…

Odgovori
B

Laprdanje u nedogled, samo da se „naprdnjaci“ uvale gdje god da mogu, a BL svako nema letova uz ovu bagru koja vodi godinama sve na dnu dna!

Odgovori
D

Banjalucani, nemoj da vas ovi odavde uce kako se vodi aerodrom. Bolje use i u svoje kljuse.

Odgovori
С

Тачно тако, постојећи облик организовања привредног друштва INI и власничка структура су се оптимално показали, наравно уз рад и труд запослених, од врха до нивоа извршилаца.

Уместо да кажу: „Препознали смо ваш труд и резултат, ваше умеће и упорност, изградићемо вам „уметнуту“ писту и помоћи око изградње нове аеродромске зграде….“, они не, него дај то овамо нама, да се доучимо.
ПС – мислио сам на приилазне/рулне стазе, да се аероплани не војску по писти као краве и мотори по Пониквама и Сјеници, Сомбору…Ма имају толико прилика за учење, али авај

Коме дотична, М.Динкић, М.Лабус, Б.Ђелић(пази саветник / заступник интереса концесионара) помажу, пакао му дође као забава.

Odgovori
V

Zato što Aerodromom Banja Luka upravlja Preduzeće Aerodromi Republike Srpske, obim saobraćaja je kao na Hitrou!

Opssss! Pa Nis ima višestruko više linija i putnika od Banja Luke! To nam Ministarka poručuje da je model upravljanja aerodromima najbolji kad se ostavi Gradovima i lokalu da njima rukovodi.

Svaka čast!

Odgovori
B

E, ali je van famoznih 230

B

Ha, hajmo sad sa teorijom zavjere…

Mahovljani – Surčin 236 km (po google earth od piste do piste) :-)

sad mi je laknulo, neće morati da ga uvuku u Aerodrome Srbije ;-)

E

i da je unutar 230, za njega ne vazi…

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

poručnik DATA USS Enteprise na: Lokid Martin isporučio 300-ti F-35

mali jubilej, program je u problemu, jer se menja kompletan sistem razmišljanja u vojskama, čemu ovakav avion, kada je moguće razviti HALE UCAV sisteme stelt karakteristika sa mlaznim motorom , umesto aviona imate udarnu grupu UCAV sistema, po-vezanih veštačkom inteligencijom, koji lete na visi-nama iznad visina dejstva PVO........... vreme je za borbene dronove, a ne…

17. Jun 2018.Pogledaj

Sandam na: Lokid Martin isporučio 300-ti F-35

Za inženjera, sve dok proizvodnja traje posao na razvoju nije završen. Uvijek ima nešto što bi se trebalo dotjerati, ispaviti, prepraviti... To što su Ameri skloni da objave "listu šta bi trebalo popraviti" ne znači odmah da je jedan projekat katastrofa. U tome je snaga njihovog inženjerstva. Timski rad ne trpi prekomjernu tajnovitost jer svako…

17. Jun 2018.Pogledaj

D Czar na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Beograd privlači egzotične linije, ali ne i glavne prijevoznike Europe

Ne znam ako je plan za EU-light moguc, mozda za buduce clanice EU, Srbija, Bosna, Makedonija, Kosovo, Albania, Crna Gora itd... EU nece useti nove clanice prije 2028, tako da je sve moguce to toga. Sto se tice Air Serbije, nisam siguran kako ce ona prezivjeti sad kad Vinci Grupa uzem controlu nad aerodrom Beograd.…

16. Jun 2018.Pogledaj

Perica na: Lokid Martin isporučio 300-ti F-35

Ma ko je morao i kupuje npr. Norveska..svi ostali tehnoloski partneri projekta koji su se nadali da ce biti bitni kooperanti u proizvodnji. Za sada tu se samo Izrael dobro okoristio a ostalima mrvice sa stola. Na kraju krajeva ne mogu da se otmem utisku da su planeri imali na umu da ce protivnici ‘zapadnih…

15. Jun 2018.Pogledaj

Perica na: Lokid Martin isporučio 300-ti F-35

Pa avion je jos uvijek nedovrsen...pa valjda je osnovna stvar da mu rade svi oruzni sistemi...kako se nabodinu tekstu posle skoro 20 godina razvoja njemu ne radi top...Mornarica jos planira da se oslanja na super hornet..a f35c ako bude... Puno softvera, dosta procesora, ‘puno lampica’ pa to dobro radi samo u ‘video igrici’...sto je sistem…

15. Jun 2018.Pogledaj

Send this to a friend