Ministarka Zorana Mihajlović razgovarala je danas sa v. d. direktora Aerodroma Banjaluka Duškom Kovačevićem o planovima za razvoj tog aerodroma i podršci Vlade Srbije, stoji na sajtu Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture.
Tom prilikom Mihajlovićeva je naglasila da je za dalji razvoj banjalučkog aerodroma neophodno nastaviti sa investicijama u njega:
– Pored Er Srbije koja već leti iz Beograda za Banjaluku, verujem da će u narednom periodu biti i drugih kompanija koje će leteti sa ovog aerodroma, a mi smo spremni da pomognemo kako bi ovaj aerodrom postao jak kao i neki drugi aerodromi u okruženju. –
Takođe, Mihajlovićeva je podsetila da banjalučkim aerodromom upravlja preduzeće Aerodromi Republike Srpske, a ne grad Banjaluka.
O značaju dalje saradnje govorio je i Kovačevič:
– Imamo dobru saradnju i s Aerodromom Nikola Tesla i s Aerodromom Konstantin Veliki, kao i sa kompanijom Er Srbija. Veoma nam je stalo da Er Srbija nastavi da leti na liniji Beograd-Banjaluka i ako je moguće da imamo i više linija, a posebno nam je važno što možemo da računamo na dalju pomoć Vlade Republike Srbije. –
Vladimir
Zato što Aerodromom Banja Luka upravlja Preduzeće Aerodromi Republike Srpske, obim saobraćaja je kao na Hitrou!
Opssss! Pa Nis ima višestruko više linija i putnika od Banja Luke! To nam Ministarka poručuje da je model upravljanja aerodromima najbolji kad se ostavi Gradovima i lokalu da njima rukovodi.
Svaka čast!
Beduin
E, ali je van famoznih 230
BB
Ha, hajmo sad sa teorijom zavjere…
Mahovljani – Surčin 236 km (po google earth od piste do piste) :-)
sad mi je laknulo, neće morati da ga uvuku u Aerodrome Srbije ;-)
Ed
i da je unutar 230, za njega ne vazi…
Слободан АР
Тачно тако, постојећи облик организовања привредног друштва INI и власничка структура су се оптимално показали, наравно уз рад и труд запослених, од врха до нивоа извршилаца.
Уместо да кажу: „Препознали смо ваш труд и резултат, ваше умеће и упорност, изградићемо вам „уметнуту“ писту и помоћи око изградње нове аеродромске зграде….“, они не, него дај то овамо нама, да се доучимо.
ПС – мислио сам на приилазне/рулне стазе, да се аероплани не војску по писти као краве и мотори по Пониквама и Сјеници, Сомбору…Ма имају толико прилика за учење, али авај
Коме дотична, М.Динкић, М.Лабус, Б.Ђелић(пази саветник / заступник интереса концесионара) помажу, пакао му дође као забава.
Dragan Marinkovic
Banjalucani, nemoj da vas ovi odavde uce kako se vodi aerodrom. Bolje use i u svoje kljuse.
Boki
Laprdanje u nedogled, samo da se „naprdnjaci“ uvale gdje god da mogu, a BL svako nema letova uz ovu bagru koja vodi godinama sve na dnu dna!
BB
Pitam se da li je Kovačević došao redovnom linijom… sigurno nije mogao završiti posjetu za jedan dan…
Ajd sad malo mašte (neobavezujuća osnova za planiranje):
Bilo bi dobro napraviti „srpski leteći autobus“ koji bi povezivao Banjaluku, Beograd, Niš, Trebinje (kad se napravi), Užice…
LET 410 mi se čini da bi mogao otvarati te linije (STOL zbog Trebinja i Ponikvi), na nekima trajno raditi uz PSO a neke prepuštati većim avionima…