BEG airport status
Ministarka Mihajlović: Očekuje se još avio-kompanija na banjalučkom aerodromu, spremni smo da pomognemo "Banjalučkim aerodromom ne upravlja grad Banjaluka"

Ministarka Mihajlović: Očekuje se još avio-kompanija na banjalučkom aerodromu, spremni smo da pomognemo

Ministarka Zorana Mihajlović razgovarala je danas sa v. d. direktora Aerodroma Banjaluka Duškom Kovačevićem o planovima za razvoj tog aerodroma i podršci Vlade Srbije, stoji na sajtu Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture.

Tom prilikom Mihajlovićeva je naglasila da je za dalji razvoj banjalučkog aerodroma neophodno nastaviti sa investicijama u njega:

– Pored Er Srbije koja već leti iz Beograda za Banjaluku, verujem da će u narednom periodu biti i drugih kompanija koje će leteti sa ovog aerodroma, a mi smo spremni da pomognemo kako bi ovaj aerodrom postao jak kao i neki drugi aerodromi u okruženju. –

Takođe, Mihajlovićeva je podsetila da banjalučkim aerodromom upravlja preduzeće Aerodromi Republike Srpske, a ne grad Banjaluka.

O značaju dalje saradnje govorio je i Kovačevič:

– Imamo dobru saradnju i s Aerodromom Nikola Tesla i s Aerodromom Konstantin Veliki, kao i sa kompanijom Er Srbija. Veoma nam je stalo da Er Srbija nastavi da leti na liniji Beograd-Banjaluka i ako je moguće da imamo i više linija, a posebno nam je važno što možemo da računamo na dalju pomoć Vlade Republike Srbije. –

 

Komentari

B

Pitam se da li je Kovačević došao redovnom linijom… sigurno nije mogao završiti posjetu za jedan dan…

Ajd sad malo mašte (neobavezujuća osnova za planiranje):
Bilo bi dobro napraviti „srpski leteći autobus“ koji bi povezivao Banjaluku, Beograd, Niš, Trebinje (kad se napravi), Užice…
LET 410 mi se čini da bi mogao otvarati te linije (STOL zbog Trebinja i Ponikvi), na nekima trajno raditi uz PSO a neke prepuštati većim avionima…

Odgovori
B

Laprdanje u nedogled, samo da se „naprdnjaci“ uvale gdje god da mogu, a BL svako nema letova uz ovu bagru koja vodi godinama sve na dnu dna!

Odgovori
D

Banjalucani, nemoj da vas ovi odavde uce kako se vodi aerodrom. Bolje use i u svoje kljuse.

Odgovori
С

Тачно тако, постојећи облик организовања привредног друштва INI и власничка структура су се оптимално показали, наравно уз рад и труд запослених, од врха до нивоа извршилаца.

Уместо да кажу: „Препознали смо ваш труд и резултат, ваше умеће и упорност, изградићемо вам „уметнуту“ писту и помоћи око изградње нове аеродромске зграде….“, они не, него дај то овамо нама, да се доучимо.
ПС – мислио сам на приилазне/рулне стазе, да се аероплани не војску по писти као краве и мотори по Пониквама и Сјеници, Сомбору…Ма имају толико прилика за учење, али авај

Коме дотична, М.Динкић, М.Лабус, Б.Ђелић(пази саветник / заступник интереса концесионара) помажу, пакао му дође као забава.

Odgovori
V

Zato što Aerodromom Banja Luka upravlja Preduzeće Aerodromi Republike Srpske, obim saobraćaja je kao na Hitrou!

Opssss! Pa Nis ima višestruko više linija i putnika od Banja Luke! To nam Ministarka poručuje da je model upravljanja aerodromima najbolji kad se ostavi Gradovima i lokalu da njima rukovodi.

Svaka čast!

Odgovori
B

E, ali je van famoznih 230

B

Ha, hajmo sad sa teorijom zavjere…

Mahovljani – Surčin 236 km (po google earth od piste do piste) :-)

sad mi je laknulo, neće morati da ga uvuku u Aerodrome Srbije ;-)

E

i da je unutar 230, za njega ne vazi…

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Vladimir na: Miroslav Mišković: Na pokušaju Er Maksija izgubio sam 800.000 evra; Hteli smo da kupimo JAT, bez para poreskih obveznika i nazovemo ga Er Srbija

Drago, Upravo je tako bio zamišljen scenario za Er Maxi i JAT. Samo što je ideja osnivanja Er Maxija bila toliko suluda da nije odmakla od nivoa sulude ideje. Ne zaboravimo da je u toj ideji bilo i preuzimanje Aviogeneksa. Duplo sisanje budžeta Države. Kažem, rasprava o Er Maxiju je bespredmetna.

17. Aug 2018.Pogledaj

Vladimir na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li A380plus stvorio budućnost za superjumbo?

Neće se menjati konfiguracija A380. Ogromna je investicija redizajniranje postojoćeg aviona. Pojaviće se sličan novi dizajn sa dva motora. Ekser u kovčeg za A380. Ustvari već postoje idejni projekti za takav avion i kod Beoinga i kod Busa. Samo da cena izrade takvog aviona dođe u prihvatljive okvire.

17. Aug 2018.Pogledaj

Vladimir na: Jet Airways u problemima

Indija je poznata po špekulacijama na berzi. Može biti da je Jet zaista u go***ma do guše, ali može biti i da se veštački obara vrednost deonica da bi neko treći došao do njih za male pare. Pa onda odjednom, nema više problema. Već viđeno do sada, ne samo u Indiji. Simptomatično je da su…

17. Aug 2018.Pogledaj

Petar na: Vučić: Nastavićemo da ulažemo u razvoj domaćih bespilotnih letelica; Borbene bespilotne letelice iz Kine

@Omnia Poštovani, prvo da kažem da mi je drago da smo se razumeli. Velike sile uvek gledaju isključivo svoje interese. Evo vam primera najnovijeg datuma. Ruski gasovod je preko Grčke, Makedonije i Srbije trebao stići do Mađarske i ostatka Evrope. Rusi su sa svima postigli dogovor koji je bio na opšte dobro kad, eto ti…

17. Aug 2018.Pogledaj

Send this to a friend