BEG airport status
LYBE 1303:30 Z 130°10KT CAVOK 11/05 Q1026 NOSIG=
Montenegro erlajns i operator AirX Charter Ltd potpisali Ugovor o zakupu aviona B737-500 Ukupan broj sedišta u floti doveden na blizu 700 / Foto: Montenegro Airlines

Montenegro erlajns i operator AirX Charter Ltd potpisali Ugovor o zakupu aviona B737-500

Montenegro erlajns i EU operator sa Malte AirX Charter Ltd potpisali su Ugovor o zakupu aviona Boeing B737-500, koji je najveći u floti crnogorskog nacionalnog avio-prevoznika, saopšteno je iz te avio-kompanije. Fotografije i snimak dolaska aviona uz pozdrav vodenim topovima prvi je na svom portalu objavio Tango Six pre dva dana.

Kako navode iz Montenegro erlajnsa, flotu kompanije će od sada činiti ukupno šest aviona, pri čemu je ukupan broj sedišta u floti doveden na blizu 700:

– Avion Boeing B737-500 obavljaće letove na redovnim i čarter linijama ka kojima Montenegro erlajns leti tokom ljetnje sezone. Vazduhoplov je angažovan na bazi tzv. ACMI zakupa, koji podrazumijeva da AirX Charter Ltd obezbijedi avion sa posadom, tehničko  održavanje i osiguranje vazduhoplova. –

Doček novog aviona / Foto: Montenegro Airlines

Tim povodom, izvršni direktor Montenegro erlajnsa Živko Banjević rekao je da kompanija trenutno uspešno realizuje postojeći biznis plan:

– Potpisivanje ovog Ugovora ima veliki značaj za Montenegro erlajns, naše putnike i Crnu Goru. Prošle godine nam je bio cilj da ustabilimo poslovanje Kompanije na operativnom, komercijalnom i finansijskom planu, što smo uz podršku Vlade CG i uspjeli. U 2018. godini se već nalazimo na putu razvoja, kako je to definisano petogodišnjim biznis planom koji je usvojen krajem prošle godine. –

„Ispunjeni najstrožiji uslovi koji se tiču sigurnosti i bezbjednosti letenja“ / Foto: Montenegro Airlines

On je istakao da je prvi korak u tom pravcu optimizacija kapaciteta za ovogodišnju letnju sezonu, što je urađeno kroz ACMI zakup aviona B737-500:

– Radi se o operatoru koji je registrovan u Evropskoj Uniji, što znači da su ispunjeni najstrožiji uslovi koji se tiču sigurnosti i bezbjednosti letenja, kvaliteta usluge, što pokazuje da prevashodno vodimo računa o našim putnicima. AirX Charter Ltd je renomirana, izutetno operativna i profesionalna kompanija, i veliko nam je zadovoljstvo što ćemo sarađivati sa njima. –

Iznajmljeni avion se već nalazi u saobraćaju / Foto: Montenegro Airlines

Prema njegovim rečima, Montenegro erlajns planira da u periodu od juna do kraja septembra preveze oko 360 hiljada putnika.

Kako je rečeno iz te avio-kompanije,  iznajmljeni avion se, u prepoznatljivim bojama i sa znakom Montenegro erlajnsa, već nalazi u saobraćaju i danas radi na linijama Podgorica-Cirih i Podgorica-Beograd.

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

I

Meni ovako tamniji izgleda super.
Inače, Montenegro ima baš dobar i jednostavan dizajn, posebno repa je super. Dejan date i link, nisu morali da ga ni farbaju celog…

Odgovori
D

Da ID složio bih se sa vama da je dizajn repa MA prilično efektan – profil glave orla iz jednog poteza. Što se tiče trupa ovo i jeste retro farbanje koje je bilo u „modi“ tada, a preuzeto je sa poslovnih jet-ova koji su se masovno farbali u tom „valovitom fazonu“. Inače Air X ima još jednu identično farbanu 737-500 letelicu reg 9H-AHA, serijski broj 24647 koja je istog godišta kao i zakupljeni avion. Inače Air X i ima ukupno 3 letelice B737-500. Pozdrav

D

Avion je 1991 godište znači star 27 godina, serijski broj mu je 24724. Imao je radove na obnovi kabine letelice 2015 godine. Inače ova nijansa plave boja nije boja Montenegro Airlinesa (MA) jer je njihova nijansa plave znatno svetlija. Na avionu je samo prefarban rep – urađen sa logom MA i na bokovima urađeni natpisi MA a zašto je to tako urađeno biće vam jasno kada pogledate sliku na linku kako je avion izgledao dok je leteo za Air X
https://aviapages.com/aircraft/9h-ome/
Inače valjalo bi pojasniti i čitaocima (onim koji nisu toliko upućeni u skraćenice u vazduhoplovstvu) da ACMI – Aircraft, Crew, Maintenance, Insurance je ustvari drugi naziv za Wet Lease.

Odgovori
K

i? Avion leti, ispravan je, izgleda kao bomba i ovdje i na tvom linku. zaradjivace pare, uposlice Crnogorce, dovesce turiste? A posto je star, iznajmljen je za spic sezone, nije kuplje. Logicno. Koji je tvoj problem tacno?

D

@Kerherven
Ne vidim nikakav problem u tome što sam naveo osnovne podatke o iznajmljenoj letelici koji nisu navedeni u članku, te upoznao sa njima posetioce portala. Administrator T6 je odobrio post, znači ni on nije video problem da se posetioci portala upoznaju sa istim. Vidiš li ti nekakav problem sa ovim podacima, i kakav ja to problem imam sa istima??

V

Hvala Dejane, meni su ovi vasi podaci interesantni i zajedno sa tekstom daju kompletnu sliku o ovoj letelici.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

AL-41F1 na: Predsednik Vučić: Kupujemo borbene bespilotne letelice iz Kine, 3 jurišna helikoptera Mi-35; Pričaću sa Makronom o Mistralu

@Dexter Problem nase PVO je sto pri SEAD dejstvu, nisanski radari ne mogu biti konstatno ukljuceni jer nema sta da ih zastiti od anti-radarskih raketa, a da bi pogodili ista, radar mora biti upaljen celom putanjom rakete. Sa Tor-om najvise bi taj problem bio resen jer on moze da identifikuje takvu vrstu rakete u letu…

12. Nov 2018.Pogledaj

Mile Tranzicija na: [REPORTAŽA] “Vek pobednika 1918-2018“: Osmorka MiG-ova 29, siloviti Orlovi, baražna vatra “Ognjeva“ i neobičan završni scenario

Za zemlju Srbiju bi bilo najbolje da Orao dozivi istu sudbinu kao i njegov Rumunski brat IAR 93. Ovako, nikada nisi siguran dali imas te avione ili nemas. Svaka modernizacija je samo puko bacanje para.

12. Nov 2018.Pogledaj

Propeler Zviz na: [REPORTAŽA] “Vek pobednika 1918-2018“: Osmorka MiG-ova 29, siloviti Orlovi, baražna vatra “Ognjeva“ i neobičan završni scenario

Nagrada za najbolju fotografiju - T6. Nagrada za najbolju reportažu - T6. Nagrada za najbolju scenografiju - VS. Nagrada za najbolje vizuelne efekte - VS. Nagrada za najbolji zvuk i zvučne efekte - RV. Nagrada za najbolji kratki film - RTS (za snimak iza "Ognjeva" tokom dejstvovanja... projektili u perspektivi). Nagrada za najbolju kostimografiju -…

12. Nov 2018.Pogledaj

Mile Tranzicija na: [REPORTAŽA] “Vek pobednika 1918-2018“: Osmorka MiG-ova 29, siloviti Orlovi, baražna vatra “Ognjeva“ i neobičan završni scenario

Lepa smotra orudja i oruzja bivse SFRJ, doduse, neka su u medjuvremenu lafetirana. Jos uz to prigodni govori politicara i predstava je kompletna.

12. Nov 2018.Pogledaj

Send this to a friend