BEG airport status
Direktorat civilnog vazduhoplovstva održao seminar o bezbednosti u vazduhoplovstvu u Jagodini Ove godine izmene u oblasti vojnih zona / Foto: Direktorat civilnog vazduhoplovstva

Direktorat civilnog vazduhoplovstva održao seminar o bezbednosti u vazduhoplovstvu u Jagodini

Krajem prethodne nedelje Direktorat civilnog vazduhoplovstva održao je u Jagodini drugi po redu seminar posvećen bezbednosti u vazduhoplovstvu od početka ove godine, čemu je prethodio tematski identičan seminar u Subotici.

Kako objašnjavaju iz Direktorata, cilj seminara jeste da se vazduhoplovna zajednica informiše o regulatornom uređenju, da se približe nova saznanja, izvrši osveženje postojećih znanja, razmene mišljenja i iskustva, čuju pitanja vazduhoplovaca, ali i ukaže na greške koje se najčešće dešavaju u letenju.

Tim povodom, Tango Six je pozvan da prisustvuje seminaru u Jagodini i sazna koje su ovogodišnje izmene, šta je neophodno korisnicima malih aerodroma da znaju i kako izleda razmena iskustava između njih i regulatora.

Upoznavanje sa važećim propisima / Foto: Direktorat civilnog vazduhoplovstva

O tome je za Tango Six govorio načelnik odeljenja za upravljanje vazdušnim saobraćajem u Direktoratu Žarko Katančević:

– Bilo je dosta izmena. Pre svega izmene novih vojnih zona, zatim vojnih vazduhoplova i civilni korisnici su u obavezi kako bi što bolje i bezbednije planirali svoje letenje da budu upoznati sa svim važećim propisima. Pre dva dana je bila organizovana radionica u Subotici, danas smo u Jagodini. Veliki je broj učesnika iz centralne Srbije – korisnika malih aerodroma. –

Kako je protekao seminar u Jagodini pogledajte na sledećem video snimku:

 

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Beduin na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Kreće li Turkish u otvaranje kompanija u regiji?

Turska nije polusvijet. Turska je svijet, i to onaj visokotehnoloski.

21. Jul 2018.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Kreće li Turkish u otvaranje kompanija u regiji?

Hvala na preciznim informacijama. ULS Cargo svakako nije Turkish cargo. Ne znam jel oni imaju kakav globalni deal ili im uletavaju ad hoc. Stoga je vrlo vjerojatno da taj ponedjljak nije Turkisheva cargo linija. Ili?

21. Jul 2018.Pogledaj

Juco na: Rumunija od Portugala kupuje još 5 borbenih aviona F-16

Nitko ne spori bolje manevarske sposobnosti Ruskih lovaca u uvjetima bliske borbe,ali do takvih situacija u realnim uvjetima rata teško da će doći jer Ameri baziraju vojnu doktrinu na sasvim drugom principu. 1. Jasno je da sa narudžbom od 12 SU57 projekt nije održiv. Ako netko već ima naručeno preko 2000 komada, ti sa 12…

21. Jul 2018.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Kreće li Turkish u otvaranje kompanija u regiji?

Turska ima strategiju razvoja zracnog prometa koju je postavila 2003. I pokazalase uspjesna. Istanbul je od malog seoskog aerodromcica dosao u svjetski vrh, jedan je od najvaznijih sjecista u svijetu. Doslovce je bio mali, nebitan seoski aerodromcic. Isto tako Turkish je od kompanije iz kohe su se svi isprdavali pistao ozbiljan prijevoznik. Na tome im…

21. Jul 2018.Pogledaj

Send this to a friend