BEG airport status
Avion Viz era prinudno sleteo na zagrebački aerodrom zbog dima u kokpitu Na "Tuđmanu" vanredno 180 putnika / Foto: Wizz Air

Avion Viz era prinudno sleteo na zagrebački aerodrom zbog dima u kokpitu

Erbasov avion A320-200 kompanije Viz Er (registracione oznake HA-LYP) koji je leteo na relaciji Niš-Bazel sleteo je vanredno na zagrebački aerodrom „Franjo Tuđman“ u subotu oko 21 čas, prenose „Novosti“.

Kako pišu, let je preusmeren za Zagreb zbog pojave dima u kokpitu dok se avion nalazio u vazdušnom prostoru Austrije, nakon čega je bez problema sleteo na „Tuđmana“.

 
– Jedan član posade i dvoje putnika zatražilo je pomoć lekara koja im je odmah pružena na licu mesta. Kako se ispostavilo, nagutali su se dima i njihovo zdravstveno stanje je stabilno. Avion je pola sata posle ponoći prazan poleteo za Skoplje gde je sleteo u 1:36 časova.

Putnici su ostali u Zagrebu gde su sačekali drugi avion koji je poslat po njih, a u koji su se ukrcali u nedelju u 7:20 časova. Oni su u Bazel stigli u 8:30 časova. Na ovom letu je bilo 180 putnika. – navode „Novosti“.

Do objavljivanja ovog posta Viz er se nije zvanično oglasio o incidentu.

Komentari

P

Usputni komentar: 180 putnika, popunjenost kabine 100%

Odgovori
D

Ma na simulatoru mi je bila naj duza vezba „Smoke, Fire or Fumes“ a i jos maska na licu , mani ga , nije prijatno ali se ovo dobro zavrsilo.

Odgovori
Z

Nije tema, ali ima veze sa Zagrebom.
Korean je upravo objavio da je u prva dva tjedna linije Seul-Zagreb-Seul imao popunjenost kabine od 99% i da je to trenutno njegova najbolje popunjena linija za Europu.

Odgovori
D

Nisam najbolje upoznat sa procedurama u ovakvim situacijama, ali sa pozicije na kojoj se okretao ima dosta bližih aerodroma od ZAG, a nisam siguran koliko je i sam Basel bio daleko da im se isplatilo vraćati u ZAG. Pretpostavljam da je bitno da se što prije negdje spusti i da putnici mogu što prije izaći.

Odgovori
Z

Upravo su to i uradili. Puno lekcija je naučeno od pada Swissair-ovog aviona kod Peggy Cove-a. Ako pogledate rutu objedinjena zona (sada je ovaj region od Bugarske granice do pola Austrije tehnicki jedna zona sa više centara ) im je dala najoptimalniji aerodrom za visinu i procedure na kojoj su trenutno bili i verovatno straight in approach. Za bliže aerodrome bi možda trebali da lete u krug da izgube visinu i sve to iznad alpa.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Vlad na: [ANALIZA] Šta je urađeno posle godinu dana: Srpski MiG-ovi 29, trenutni status flote

Opet su pojedinci zaluđeni sa f16 počeli da ga dižu u nebesa i da pljuju Mig 29... Budite realni, ispadate smešni... Baš me zanima kako bi prošao F16 u borbi protiv 29-ke bez pomoći Avaksa i ostalih oruđa kojima raspolažu bogate zemlje. Normalno, podrazumeva se ista generacija i isti broj aviona. Isto važi i za…

16. Oct 2018.Pogledaj

Ivan na: [EKSKLUZIVNO] Trade Air kupio još jedan A320

Pa mogu reci da se slazem sa strukom. Hrvatska geografski nije kompaktna kao primjerice Slovenija ili Madjarska, tako da je cak i autom potrebno iz primjerice Osijeka do Splita nekakvih 5 sati, i to ako se vozi vecinu vremena preko ogranicenja. Rijeka i Zagreb su blizi, no s obzirom da se od Zagreba pokusava napraviti…

15. Oct 2018.Pogledaj

Aleksandar na: Novi detalji ugovora sa Erbasom: „Moma Stanojlović“ servisni centar regije za Gazele, uskoro konkurs za zanavljanje kadra

Konkurs je bio raspisan 16.oktobra 2017.godine.U januaru 2018 su bili stručni testovi,a u martu psihološki testovi.Istog meseca su bili razgovori sa konkursnom komisijom i otpočele su bezbednosne provere koje su trajale par meseci.Jula 2018.su tražili da hitno uradimo lekarske preglede mi koji smo prošli sve testove.Posle lekarskih više ni traga ni glasa od Mome ni…

15. Oct 2018.Pogledaj

TB na: [ANALIZA] Kako je Irak obnovio svoje vojno vazduhoplovne snage: Od pepela do ozbiljne borbene avijacije

Imao sam prilike da budem u bazi Al Taji blizu Bagdada i da vidim tu sarolikost i odnos prema njima. Prvo, naglasio bih da je novac presudni faktor... Uostalom, pogledajte sami - https://tradingeconomics.com/iraq/military-expenditure U Taji-ju su su bile uglavnom helikopterske jedinice. Gazele skoro i da nisu letele i nivo odrzavanja im je-jad i beda. Inace,…

15. Oct 2018.Pogledaj

PPC na: SAD donirale Hrvatskoj dva višenamenska helikoptera UH-60M “Black Hawk“

BDP Austrije 478 MLRD $ a Hrvatske 61 MLRD $. Ako komšije žele finansijski da unište sopstvenu zemlju, ko sam ja da se protivim.

15. Oct 2018.Pogledaj

Send this to a friend