BEG airport status
Avion Viz era prinudno sleteo na zagrebački aerodrom zbog dima u kokpitu Na "Tuđmanu" vanredno 180 putnika / Foto: Wizz Air

Avion Viz era prinudno sleteo na zagrebački aerodrom zbog dima u kokpitu

Erbasov avion A320-200 kompanije Viz Er (registracione oznake HA-LYP) koji je leteo na relaciji Niš-Bazel sleteo je vanredno na zagrebački aerodrom „Franjo Tuđman“ u subotu oko 21 čas, prenose „Novosti“.

Kako pišu, let je preusmeren za Zagreb zbog pojave dima u kokpitu dok se avion nalazio u vazdušnom prostoru Austrije, nakon čega je bez problema sleteo na „Tuđmana“.

 
– Jedan član posade i dvoje putnika zatražilo je pomoć lekara koja im je odmah pružena na licu mesta. Kako se ispostavilo, nagutali su se dima i njihovo zdravstveno stanje je stabilno. Avion je pola sata posle ponoći prazan poleteo za Skoplje gde je sleteo u 1:36 časova.

Putnici su ostali u Zagrebu gde su sačekali drugi avion koji je poslat po njih, a u koji su se ukrcali u nedelju u 7:20 časova. Oni su u Bazel stigli u 8:30 časova. Na ovom letu je bilo 180 putnika. – navode „Novosti“.

Do objavljivanja ovog posta Viz er se nije zvanično oglasio o incidentu.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Du

Nisam najbolje upoznat sa procedurama u ovakvim situacijama, ali sa pozicije na kojoj se okretao ima dosta bližih aerodroma od ZAG, a nisam siguran koliko je i sam Basel bio daleko da im se isplatilo vraćati u ZAG. Pretpostavljam da je bitno da se što prije negdje spusti i da putnici mogu što prije izaći.

Odgovori
ZZ

Upravo su to i uradili. Puno lekcija je naučeno od pada Swissair-ovog aviona kod Peggy Cove-a. Ako pogledate rutu objedinjena zona (sada je ovaj region od Bugarske granice do pola Austrije tehnicki jedna zona sa više centara ) im je dala najoptimalniji aerodrom za visinu i procedure na kojoj su trenutno bili i verovatno straight in approach. Za bliže aerodrome bi možda trebali da lete u krug da izgube visinu i sve to iznad alpa.

Zo

Nije tema, ali ima veze sa Zagrebom.
Korean je upravo objavio da je u prva dva tjedna linije Seul-Zagreb-Seul imao popunjenost kabine od 99% i da je to trenutno njegova najbolje popunjena linija za Europu.

Odgovori
Dr

Ma na simulatoru mi je bila naj duza vezba „Smoke, Fire or Fumes“ a i jos maska na licu , mani ga , nije prijatno ali se ovo dobro zavrsilo.

Odgovori
Pe

Usputni komentar: 180 putnika, popunjenost kabine 100%

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Misko na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

Hvala za tekst. Svi nas briju da budemo navijaci , rijetko ko da mislimo sire i sistemski.

12. Feb 2025.Pogledaj

Дарвин na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

Odličan tekst, nadam se da ga je pročito i neko iz SMATSA. Pozdrav za Isu, za koga znam, ali ga nisam nikada upoznao.

11. Feb 2025.Pogledaj

max na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

Bilo bi super vidjeti i mali osvrt na budućnost ATC-a, npr SESAR. Ima li kakvih konkretnih rezultata ili je to još sve teorija?

11. Feb 2025.Pogledaj

Željko Tucaković na: Prikazan prvi Rafal za Ujedinjene Arapske Emirate, Bugarskoj predat prvi F-16 Blok 70

Pa nemaju ni svi Francuski avioni taj IRST, ilit OSF, imaju samo neki noviji primerci od 2014-te pa na ovamo, srpski će imati

11. Feb 2025.Pogledaj