BEG airport status
Montenegro erlajns od 28. oktobra prelazi na zimski red letenja U periodu oko novogodišnjih i božićnih praznika biće uvedeni i dodatni letovi / Foto: Montenegro Airlines

Montenegro erlajns od 28. oktobra prelazi na zimski red letenja

Kompanija Montenegro erlajns prelazi na zimski red letenja od 28. oktobra ove godine do 30. marta 2019. godine, saopštio je crnogorski nacionalni avio-prevoznik.

Kako navode, tokom zimske sezone Montenegro erlajns ima direktne letove do Beograda, Ljubljane, Beča, Frankfurta, Ciriha, Rima, Pariza i Moskve, a u periodu oko novogodišnjih i božićnih praznika biće uvedeni i dodatni letovi:

– Tako će se letovi iz Podgorice za Beograd obavljati dva puta dnevno svim danima, a zbog povećanog interesovanja putnika petkom i  tri puta dnevno. Iz Tivta za Beograd avioni Montenegro erlajnsa će saobraćati jednom dnevno svim danima, a ponedjeljkom, četvrtkom i subotom dva puta dnevno.

Tokom zime avioni nacionalne avio-kompanije će  saobraćati četiri puta sedmično za Ljubljanu iz Podgorice i to: utorkom, srijedom, petkom i nedjeljom. –

Takođe, avioni Montenegro erlajnsa će leteti do Beča ponedeljkom, sredom i subotom, dok će svim danima osim sredom i subotom saobraćati avioni Austrian erlajnsa, navodi crnogorski nacionalni avio-prevoznik i dodaje:

– Što se tiče ostalih destinacija avioni Montenegro Airlinesa će letjeti dva puta sedmično za Frankfurt: srijedom i nedjeljom, dok treću nedjeljnu rotaciju kompanija uvodi petkom u periodu od 14. decembra 2018. do 11. januara 2019. godine. Ka Cirihu će letovi biti tri puta sedmično: srijedom, petkom i nedjeljom.

Kada je u pitanju Rim avioni Montenegro Airlinesa će saobraćati utorkom, petkom i nedjeljom, dok će se ka ovoj destinaciji letovi srijedom, četvrtkom i subotom obavljati u saradnji sa italijanskom avio-kompanijom Alitalia. Po zimskom redu letjenja ka Parizu će se saobraćati dva puta sedmično iz Podgorice: utorkom i subotom, a treću nedjeljnu rotaciju kompanija će uvesti četvrtkom u periodu od 13. decembra 2018. do 10. januara 2019. godine. –

Prema njihovim rečima, Montenegro erlajns će ka Moskvi leteti dva puta nedeljno iz Tivta i to sredom i nedeljom, uz dodatne letove oko novogodišnjih i božićnih praznika.

Tokom zimske sezone Montenegro erlajns će obavljati i ugovorene serije čarter letova, pri čemu će, osim ka destinacijama u Italiji (Bari i Napulj), tokom novembra imati i letove za Helsinki i Oslo, ističu iz te avio-kompanije.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Taraba na: Hrvatska želi „modernizaciju“ i „nadogradnju“ svojih Rafala, sledeći paket naoružanja i dalje tajna

Počeo čitati ovaj portal koji je odličan ali mi nije jasno zašto postoji rasprava oko rafala RH I budućih srpskih. A najinteresantnije je oko naoružanja istih. Da budemo jasni, RH je dio NATO i ne postoji prepreka hrvatskoj nabavka (famoznoj meteori ili scalpa) te ostalih piz...... To su samo rasprave na srpsko-hrvatskim (ili obratnim redoslijedom)…

27. Mar 2025.Pogledaj

Thomas na: Hrvatski ministar odbrane u poseti proizvođaču Rafala: „Predložili smo Dasou investiranje u Hrvatsku“

Dobar poslovni potez Franzusa. Znaju oni balkanski mentalität. Uspjet nekomen prodat goli avion. Vjerovatno im je zao da nisu vise trazili.

27. Mar 2025.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Sveobuhvatna lista NATO gubitaka iznad SR Jugoslavije i regiona tokom rata 1999. godine

B-2 je spadao u START sporazum Rusije i Amerike o kontroli broja strateskih bombardera Inspekcijski nadzor Rusije i Amerike utvrdjivao je tacan broj aviona na stanju sve do 2022. Rusi nikad nisu navodili da "nedostaje" B-2, iako su ih redovno brojali. Pricao "obaranju B-2" je sramna izmisljotina, ne vise.

27. Mar 2025.Pogledaj