BEG airport status
[NAJAVA] ASCE 2018: Prva konferencija o bezbednosti aerodroma u Beogradu – koji su novi rizici i pretnje? Pored panela i prezentacija, izložbeni prostor sa štandovima sponzora / Foto: Dragan Trifunović, Tango Six

[NAJAVA] ASCE 2018: Prva konferencija o bezbednosti aerodroma u Beogradu – koji su novi rizici i pretnje?

Prva Konferencija o bezbednosti aerodroma (ASCE) u organizaciji Tango Six Eventsa, a pod pokroviteljstvom Aerodroma Nikola Tesla, biće održana 19. i 20. decembra u hotelu Hilton u Beogradu.

Konferencija za cilj ima da okupi regionalne aerodrome, proizvođače i kompanije iz domena bezbednosti aerodroma kako bi predstavili svoje planove, proizvode, razvojne strategije i kako bi se stvorila platforma za diskusiju o ovom bitnom segmentu industrije.

Nju će činiti panel diskusije i prezentacije u kojima će učestvovati rukovodioci najvišeg ranga – predstavnici regionalnih aerodroma, zatim kompanije koje posluju u domenu bezbednosti aerodroma, kao i proizvođači bezbednosnih proizvoda i softvera.

Neke od brojnih tema biće posvećene novim bezbednosim pretnjama i rizicima,  bezbednosnom sistemu na beogradskom aerodromu i dosadašnjim ulaganjima u taj sektor, bezbednosnim izazovima iz ugla regulatora, sajber napadima, bespilotnim letelicama, kao i tehnologiji koja se u te svrhe koristi na aerodromima.

Raspored štandova i izgled prostora / Ilustracija: Dušan Atlagić, Tango Six

Takođe, ispred glavne konferencijske sale biće postavljen i izložbeni prostor sa štandovima sponzora gde će svi zaintresovani biti u prilici da se bliže upoznaju sa njihovim specifičnim delatnostima.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj