BEG airport status
Mreža Vansi erports aerodroma u četvrtom kvartalu 2017. godine opslužila više od 30 miliona putnika Tokom protekle godine mreža Vansija opslužila ukupno 156.6 miliona putnika / Foto: Vinci Airports

Mreža Vansi erports aerodroma u četvrtom kvartalu 2017. godine opslužila više od 30 miliona putnika

U četvrtom kvartalu 2017. godine, mreža aerodroma kompanije Vansi erports opslužila je 38.5 miliona putnika, što je porast od 11.9% u odnosu na isti period 2016. godine.

Tokom 2017. godine mreža Vansija opslužila je ukupno 156.6 miliona putnika, od čega je na aerodromima 1. januara zabeleženo 148.9 miliona, a što je ujedno i porast od 12,4% u odnosu na 2016. godinu.

Kada je reč pojedinačno o aerodromima kojima upravlja Vinci, 10 aerodroma u Portugalu zabeležilo je u četvrtom kvartalu porast intenziteta avio-saobraćaja od 12.5% u odnosu na prethodnu godinu, sa 11.7 miliona prevezenih putnika.

Infografik: Vinci Airports

U 2017. godini tih 10 aerodroma prvi put prevazišlo je broj od 50. miliona putnika, opsluživši tako 51.8 miliona putnika za 12 meseci, što je 7 miliona više nego u 2016. godini, a od kojih je samo u Lisabonu 4 miliona.

Aerodromi u Kambodži po prvi put prešli su planiranu godišnju cifru od 8 miliona putnika, pri čemu je opsluženo 8.8 miliona putnika tokom celokupne godine, odnosno 4.2 milona pojedinačno na aerodromima Pnom Pen i Sim Rip.

Takođe, aerodrom Sijanoukvil zabeležio je početkom godine značajan porast intenziteta avio-saobraćaja sa 338,000 prevezenih putnika.

U Francuskoj, intenzitet saobraćaja beleži nagli rast tokom četvrtog kvartala, dok je trend rasta na aerodromu Nant Atlantik kontinuirano nastavljen u tom periodu sa porastom od 18.8%.

Infografik: Vinci Airports

Na Nantu je u četvrtom kvartalu inauguriano četiri nove linije i 12 sezonskih koje su sada operativne tokom čitave godine, pri čemu je od početka godine taj aerodrom opslužio 5.5 miliona putnika, a što je 700.000 više u odnosu na 2016. godinu.

Porast intenziteta saobraćaja zabeležen je i na drugim francuskim aerodromima u mreži Vansija, pri čemu su aerodromi mreže u Francuskoj u 2017. godini ukupno opslužili 18.2 miliona putnika sa porastom od 9.4% u odnosu na 2016. godinu.

Čileanski aerodrom Santjago je u četvrtom kvartalu zabeležio porast intenziteta saobraćaja od 13.3% sa skoro 5.8 usluženih putnika, dok je sa porastom od 11.6% od početka godine opsluženo više od 21 milion putnika.

Infografik: Vinci Airports

U Japanu, aerodrom Kansai zabeležio je u četvrtom kvartalu porast od 10.3% u odnosu na 2016. godinu, pri čemu su od početka godine aerodromi Kansai i Osaka-Itami opslužili skoro 43.6 miliona putnika, što je 8.5% više nego u 2016. godini.

Takođe, šest aerodroma Vansijeve mreže u Dominikanskoj Republici zabeležilo je rast od 0.9% u četvrtom kvartalu, dok su uragani Irma i Marija uticali na smanjenje intenziteta saobraćaja na tim aerodromima za oko 45.000 putnika. Ipak, sa više od 51 milionom opsluženih putnika od početka godine, šest aerodroma u Dominikanskoj Republici na kraju godine zabeležilo je porast intenziteta saobraćaja od 3.7%.

Infografik: Vinci Airports

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Обрни окрени све се врти око 10% што АНТ има и без Ванси.

Таквим темпом 4-5 година могу да не улажу у терминал. Само хоће ли моћи да извуку 50милиона профита годишње?

За 4године скупила би се цифра од 100ск милиона. Што би свакако било довољно за ширење капацитета.

Ја сам приметио да приватизовани аеродроми постају скупљи можда са два три садржаја или продајна места више. Већа је гужва и хабање а асна и није баш нека

Odgovori
Dj

Prle, dobit aerodroma nije garantovana kao i konstantan rast broja putnika. Ali lepo to izgleda kad množiš „sigurnih“ 20 milona eura godišnje pa puta x godina, bog da te vidi! Budimpesta ima prvi put finansijski pozitivnu godinu posle dugog niza godina.
Kada pogledaš strukturu prihoda aerodroma Nikola Tesla, videćeš da je čak 80% prihoda dolazi od taksi! Uspešni aerodromi su na 50%. E u tom grmu leži zec i zarada!

JU

Ime ove kompanije možda bismo u Srbiji mogli da pišemo i kao „Vinči“, jer je ime dobila po čika Leonardu.

Odgovori
Le

Francuzi izgovaraju Vansi
da Vinči i Vansi ne liče baš?

Le

Mada ime jeste po da Vinčiju, ja bih pisao po izgovoru – Vansi

si

Francuzi izgovaraju upravo Vinchi bas po cika leonardu(radim sa njima i info je proveren)

Dj

Imamo 25 godina da ih ubedimo da ustvari greše i da ime svoje firme treba da izgovaraju Vinči (sve sa tvrdim „č“ zajedno)

Be

Eh…….ko nemaju č, nemaju pojma sta propustaju 😉

Dj

Čokanjčićem ću te, čokanjčićem ćeš me ;)

Be

Nesto sam drugo imao na umu….
al dobro 😉

Ur

Vlada Srbije ipak je uradila dobar posao na duze vreme.

Odgovori
du

Samo molim te objasni kako si dosao do tog zakljucka kad postoje “ tri“ zvanicne informacije. A o ugovoru da i ne govorim…

iv

Ukazalo mu se kada je pogledao buducnost na sunkici siru pavlaki i hlebu!

vu

Dolazak VANSI-ja je izvrsna stvar, a posebno kada se zna da je to gradjevinski gigant br 1 u svetu, mada nisam strucan, kao pojedinci smatram da ce Aerodrom Beograd eksplodirati u pozitivnom smislu, i da nam se smesi neka vrsta lakog metroa od aerodroma do grada, tu ce glavni biti Alstrom, sto vise francuskih firmi i mi odnosmo napred, a strucnjaci neka traze minuse u njihovom iskustvu

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Realni na: [RAT U UKRAJINI] Rusija na severu Ukrajine otvorila novi front, još jedan uspešan ukrajinski raketni napad na Krim

Ex-Gastos Od Rusa me ništa ne bi čudilo da su ostavili prave avione na izvolte.Koliko su samo ostavili ispravne tehnike na početku rata Ukrima,ispade da su najveći donori Ukro armiji.Očigledno im je komanda kao i JNA 91ve.

19. May 2024.Pogledaj

Trance na: Novi premijer Vučević: „Opremanje novim višenamenskim borbenim avionima u zavisnosti od finansijskih mogućnosti“

"Nije tačno da kongres nebi odobrio" Mislim da imas vise misljenje kongresa nego sam Kongres. Naravno da ce blokirati, pa blokirali su Tursku za F-16V i za F-35, sto mislis da bi rekli Srbiji? Turska deblokada za F-16V samo zato sto je Turska oeobrila Svedsko primanje u NATO!. Taka kako sam rekao imas jako puno…

19. May 2024.Pogledaj

Trance na: Novi premijer Vučević: „Opremanje novim višenamenskim borbenim avionima u zavisnosti od finansijskih mogućnosti“

" Ika paprika12:42, 15. maj. 2024. Za 3 milijarde: – 2 eskadrile lovaca-bombardera iz Kine (zamena za Mig-29 i Orao) – 1 eskadrila trenažnih aviona – dodatni FK-3 ostane kusur " Dali mislis na Kineske J-10C ? 24 Tih aviona su oko €3 miljarde sami. Avioni kostaju oko €60 miljuna svaki, ali to je gola…

19. May 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Novi premijer Vučević: „Opremanje novim višenamenskim borbenim avionima u zavisnosti od finansijskih mogućnosti“

Nije tacno to sto pisete, jer je F-22 ucestvovao u medjunarodnim zajednickim vojnim igrama u okviru NATO i to uvek sa zastrasujucom efikasnoscu. NATIO ima u sebi previse zemalja da bas niko ne bi preneo da "F-22 ne valja". Naprotiv. Ipak, postoji prica da je upravo Raffale uspeo da "pogodi" F-22 u jednoj od takvih…

19. May 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Novi premijer Vučević: „Opremanje novim višenamenskim borbenim avionima u zavisnosti od finansijskih mogućnosti“

@Ех-Гастос Pa taj Japan je pravio Mitsubishi Zero i najvece bojne brodove u istoriji "Yamato" jos 1930-ih. F-15 i F-16 proizvedeni u Japanu bili su jace verzije, i prvi AESA radar u avionu u istoriji je bio bas na japanskoj verziji F-16. Uspeh japanske industrije je potpuno ocekivan i niko se tome nije smejao. Kina…

19. May 2024.Pogledaj