BEG airport status
Montenegro erlajns dočekao svog petstohiljaditog putnika u 2018. godini Do kraja godine Montenegro erlajns planira da preveze oko 620 hiljada putnika u sve tri kategorije saobraćaja / Foto: Montenegro Airlines

Montenegro erlajns dočekao svog petstohiljaditog putnika u 2018. godini

Kompanija Montenegro erlajns dočekala je danas petstohiljaditog putnika u 2018. godini, Nemanju Kostića, koji je sa suprugom Milicom doputovao iz Ciriha u Podgoricu letom YM 151, saopštio je crnogorski nacionalni avio-prevoznik.

– Kostići su prije samog leta apgrejdovani iz ekonomske u biznis klasu i ne sumnjajući ništa, ali iznenađeni zbog promjene mjesta, poletjeli su za Podgoricu.

Tokom leta se obratio kapetan Draško Popović, koji je uz standardnu objavu saopštio da baš na tom letu sjedi petstohiljaditi putnik. Prozvavši g. Kostića, kabinsko osoblje je prišlo i čestitalo mu, uz otvaranje i serviranje šampanjca svim putnicima. – kažu iz Montenegro erlajnsa.

Putniku vikend aranžman za dve osobe za destinaciju po želji od ukupno pet iz ponude Montenegro erlajnsa / Foto: Montenegro Airlines

Kako navode iz te kompanije, petstohiljaditog putnika dočekali su izvršni direktor Montenegro erlajnsa Živko Banjević i komercijalni direktor Dragan Popović, a putniku je uručen poklon vaučer, vikend aranžman za dve osobe za destinaciju po želji od ukupno pet iz ponude crnogorskog nacionalnog avio-prevoznika.

– Pola miliona putnika za manje od devet mjeseci u uslovima izražene konkurencije predstvalja veliki uspjeh za Montenegro erlajns i turističku privredu Crne Gore. Današnji svečani događaj ujedno predstavlja i odličan uvod u godinu proslavljanja četvrt vijeka postojanja nacionalne avio-kompanije. – istakao je Banjević.

Tom prilikom, Popović je govorio o rekordnim rezultatima kompanije za proteklih osam meseci i naglasio da je Montenegro erlajns imao učešće preko 25% u ukupnom broju prevezenih putnika na oba crnogorska aerodroma.

Takođe, do kraja godine Montenegro erlajns planira da preveze oko 620 hiljada putnika u sve tri kategorije saobraćaja, kažu iz te kompanije.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Re

Koliko bese duguju, 86 miliona evra? I jes za sampanjac…

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Perko na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

@Nenad N Postoji i puno faktora koji su i bitniji od cene transporta, nije sporno. Ali ako će neko da preveze divizion sa pratećim vozilima odjednom, više se isplati brod.

14. Dec 2024.Pogledaj

Nenad N. na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

Gresite. Za specijalizovane terete kao sto je orudje jeftiniji je avion. Vecina savremenog brodskog saobracaja je kontejnerska. Moraju da se ispostuju gabariti kontejnera sto se sa tih "40 tona" jednostavno ne moze. Ako imate manji broj orudja, a obicno je tako, prevesces avionom. Brod se isplati ako imas veci broj orudja, za par komada se…

14. Dec 2024.Pogledaj

Phoenix na: [MEBAA 2024] Srpski „Green Power Turbine Systems“ prvi put izložio na sajmu poslovne avijacije u Dubaiju: Predstavljeni projekti dva nova civilna aviona

Prikazani model jednomotorca je, vrlo ocigledno, projektovan da bude pogonjen klipnim motorom. Stavise, gotovo sam siguran da je ovo neka stara maketa Safat 03. Avion te klase nema nikakvog smisla sa turbo-elisnim pogonom od 260 konja. Avion visih performansi i akro klase za vojnu obuku (kao Grob120TP) da, ali je ovo prikazano sve samo ne…

13. Dec 2024.Pogledaj