BEG airport status
Predstavnici „Nikole Tesle“ u poseti banjalučkom aerodromu; Proširivanje saradnje sa tehničkog na komercijalni nivo Očekuje se oko 100.000 putnika sa banjalučkog aerodroma u 2019. godini / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

Predstavnici „Nikole Tesle“ u poseti banjalučkom aerodromu; Proširivanje saradnje sa tehničkog na komercijalni nivo

Predstavici najvišeg menadžmenta Aerodroma Nikola Tesla na čelu sa v.d. generalnim direktorom Sašom Vlaisavljevićem boravili su juče u Banja Luci, gde su se sastali sa ministrom saobraćaja i veza Republike Srpske Neđom Trninićem, nakon čega su obišli banjalučki aerodrom, saopšteno je sa „Tesle“.

Kako navode, cilj posete bio je unapređenje saradnje beogradskog i banjalučkog aerodroma i pomoć prilikom razvoja avio-saobraćaja u regionu.

Sa v.d.generalnim direktorom Aerodroma Banja Luka Duškom Kovačevićem, menadžment „Nikole Tesle“ razgovarao je o mogućnostima proširivanja saradnje sa tehničkog na komercijalni nivo, kažu sa „Tesle“ i dodaju:

– Predstavnici oba aerodroma sastali su se i sa predstavnicima Turističke organizacije Banja Luke i Turističke organizacije Republike Srpske kako bi razgovarali o uvođenju novih avio-linija sa banjalučkog aerodroma, o implementaciji Protokola o saradnji dva aerodroma, turističkim tendencijama u regionu. –

Dosadašnja saradnja zasnivala se na tehničkoj pomoći stručnih službi „Nikole Tesle“ / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

Tim povodom Vlaisavljević je objasnio kako su ta dva aerodroma do sada sarađivala:

– Do sada, naša saradnja zasnivala se na tehničkoj pomoći koju su pružale stručne službe Aerodroma Nikola Tesla svojim banjalučkim kolegama. Naši zaposleni u operativnim službama, uz pomoć mašina i opreme kojom raspolažemo, izvršili su građevinske radove na poletno-sletnoj stazi Aerodroma u Banja Luci.

Donirali smo transportni sistem prtljaga za dolazeće putnike, dok smo njihov stari transportni sistem potpuno remontovali i osavremenili. Osim saradnje na tehničkom planu, naš Centar za stručno osposobljavanje organizovao je nekoliko obuka u oblasti obavljanja poslova u zemaljskom opsluživanju. –

Teži se otvaranju najmanje tri do pet linija u naredne dve godine / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

Takođe, on je istakao i kuda vodi buduća saradnja i kako bi ona mogla biti proširena:

– Sada želimo da obogatimo našu saradnju i u drugim oblastima i da pružimo snažnu podršku rukovodstvu Aerodroma Banja Luka. Namera nam je doniramo metaldetektorska vrata, ali želimo i da počnemo saradnju u oblasti komercijalnog poslovanja odnosno stvaranja mogućnosti za uspostavljanje novih letova iz tog grada.

Nadamo se da će aktivnosti koje planiramo kao što su pomoć prilikom pregovora sa avio-prevoznicima, odlasci na konferencije koje se bave razvojem novih linija, obrada podataka u vezi opslužnog područja, dijaspore, destinacija, kao i saradnja na razvoju plana stimulacija, pomoći da unapredimo avio-saobraćaj u regionu.

Rezultat kojem težimo je otvaranje najmanje tri do pet linija u naredne dve godine, sa minimalno dve frekvencije nedeljno prema Zapadnoj Evropi. Očekujemo okvirno oko 100.000 putnika sa banjalučkog aerodroma u 2019. godini. –

Delegacija u obilasku banjalučkog aerodroma / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

Delegaciju Aerodroma Nikola Tesla činili su i izvršni direktor Raša Ristivojević, direktorka Investicija i razvoja Ana Kaluđerović, direktor Obezbeđivanja Vladimir Mićić, direktor Tehnike Dragan Dimitrijević, kao i direktor Komercijalnog poslovanja i marketinga Miodrag Mirković.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Mi

Aerodrom Nikola tesla pomaze Banjalucki aerodrom, a nece Kraljevacko/Cacanski aerodrom Morava!_

Sramota bre, dokle da se odlivaju novci iz Srbije, valjda treba da se ide redosledom, da se pomognu aerodrom Morava, Ponikve, Vrsac, pa Banjaluka…
…red je BRE

Odgovori
BB

Kako se budi palanački duh…
Zavisi koju logiku primijeniš: ulaganje u Moravu (sa aspekta aerodroma) znači ulaganje u konkurenciju a ulaganje u Banjaluku znači ulaganje u feeding aerodrom. Mada efekti te pomoći će biti mršavi dok god (u zmskom periodu) imamo 2 leta sedmično i to u loš termin. I onda pominju „prirodni marketing“ kako nema „kulture putovanja avionom“ sa Banjaluke… pa sa čim da putujem? I šta da radim u 4 sata u Beogradu?

Lj

Ja se izvinjavam , ja sam neki kao pilot . I živim poted Vršca. Zovem se Ljubiša. Sa ekonomske strane aerodomi Morava ,Ponikve a pogotovo Vršac, nemaju potrebe za putničkim saobraćajem jer su suviše blizu Beogradu i Nišu , a do Beograda se vema brzo stiže kolima a autobusa isto ima na svakih pola sata možda i čeće.I isto tako brzo dolaze . To je razlog zašto nema putnika ni potrbe za avio prevozom. Dok je Banjaluka savim nešto drugo , dalje je , Srpska je , i tendencija da se pokupe potnici iz cele Bosne Hrvatske i Slovenije i Airsrbijine letove, jer tek sad se otvaraju mogućnosti letenja na srebnje i duge destinacije preko Beograda. I ljubav ali više račun je u pitanju.

Odgovori
2+

Na dobrom si putu bio, al ga zabrljavi na kraju.
Daj mi jedan dobar razlog zasto bi ja npr.iz Rijeke potegao do BL pa preko BG gdje god, pa i u ‘meriku, kad to sve jednostavnije i brze obavim preko ZG?
Zasto bi netko iz Dalmacije potegao do BL pa dalje preko BG, kad sve to mogu iz svog dvorista?
Cijena bi bila jedini imperativ.
No ona mora biti ispod svakog logicnog minimuma kako bi opravdala gubitak od bar 8 sati po pravcu.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miki na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

Da li je Alžir dobio verziju sa novim motorom, ili još koriste onaj starije generacije?

16. Feb 2025.Pogledaj

Branko na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

Ne mogu svi da kupe F-35, cak i da hoce, ne mogu se napraviti bas toliko. Neko mora da kupi ruske, kineske i neke druge avione

16. Feb 2025.Pogledaj

Dekanter na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

@Petar R ja se ne slazem sa vama DP je izneo dosta dobrih analuza, to sto se ne slazu sa srbskim protuskim misljenjem, tj. emocijama, sta da radimo.

16. Feb 2025.Pogledaj

Pajo na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

@Milos77, čudno kako spominjete samo UA gubitke. Prema pro ukrajinskom Warspottingu i pro ruskom LostArmouru gubici rusa su daleko veći. Samo u oklopu broji se nekih 11000/4000, a od tog broja na tenkova se odnosin 1900/800 pri čemu je prva brojka RU/UA. Procjene su da je RU svela svoje strateske rezerve na nekih 40-50% prijeratne…

16. Feb 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

@Casualobserver Javno dostuple oficijalne cifre se ne slazu sa vama. Evo samo iz USA: Imate i za druge zemlje: https://www.state.gov/bureau-of-political-military-affairs/releases/2025/01/u-s-security-cooperation-with-ukraine#:~:text=To%20date%2C%20we%20have%20provided,invasion%20of%20Ukraine%20in%202014. Ponavljam, postoji veoma dobar razlog zasto se Abramsi vise ne šalju.

15. Feb 2025.Pogledaj