BEG airport status
Direktorat civilnog vazduhoplovstva uručio Vansiju sertifikat aerodromskog operatera za „Nikolu Teslu“ Ukupno ulaganje Vansija u aerodrom biće 1,46 milijardi evra / Foto: Direktorat civilnog vazduhoplovstva

Direktorat civilnog vazduhoplovstva uručio Vansiju sertifikat aerodromskog operatera za „Nikolu Teslu“

Direktorka Direktorata civilnog vazduhoplovstva Mirjana Čizmarov uručila je direktoru preduzeća Vansi erports Srbija Nikolasu Brusu sertifikat aerodromskog operatera za beogradski aerodrom, saopšteno je iz Direktorata.

Kako navode, time se stekao najvažniji uslov da Vansi preuzme koncesiono upravljanje „Nikolom Teslom“ na 25 godina:

– Ukupno ulaganje Vansija u aerodrom biće 1,46 milijardi evra, a tu spadaju jednokratna naknada, minimalne godišnje koncesione naknade i kapitalna ulaganja.

Kompanija Vansi erports se obavezala da će u razvoj infrastrukture uložiti ukupno 732 miliona evra i da će u okviru najvažnijih investicija biti izvršena rekonstrukcija glavne poletno-sletne staze, izgradnja umetnute poletno-sletne staze, izgradnja novih rulnih staza i rekonstrukcija pomoćnih, kao i izgradnja brzih izlaza sa piste, rekonfiguracija terminala i izgradnja novih objekata. –

Prema njihovim rečima, očekuje se da će u narednih 25 godina broj putnika rasti tri puta, odnosno sa 5,3 miliona na 15 miliona a da će se broj avio-operacija biti dupliran, sa 59.000 na 120.000.

Svečanosti su prisustvovali ministar finansija Siniša Mali, ministar za rad i socijalna pitanja Zoran Đorđević, direktor Aerodroma Nikola Tesla Saša Vlasisavljević, kao i otpravnik poslova ambasade Francuske Nikola Faj koji je istakao da će veliko iskustvo Vansija u upravljanju međunarodnim aerodromima u Francuskoj i svetu doprineti i razvoju aerodroma u Beogradu.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Realni na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Čini mi se da je tad uništeno skladište goriva.Baš je bilo gadno,dosta jakih lančanih eksplozija.

17. Mar 2025.Pogledaj

ivan na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Jasno ko dan! Mislim ne znam šta nije jasno ali čovek nije moglo bolje i jednostavnije od ovog da objasni šta se desilo

17. Mar 2025.Pogledaj

Zoran na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Fantastican tekst imenjace! Drago mi je sto se neke zanimljivosti iz tog rada izlaze na videlo, iako tek nakon 26 godina posle tih desavanja. Kao zanimljivost i predlog za neki novi clanak mogu predloziti da pisete o bugarskom radaru mecka na staroj planini, siguran sam da znate o cemu govorim.

17. Mar 2025.Pogledaj

Vladimir na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Da li uz svu sposobost naših posada PVO neko stvarno veruje da bi Amerikanci dozvolili da jedan KC-135, ili B-52 avion od gotovo 50 metara da bude u poziciji da primi pogodak. Brzine na kojima izvode pretakanje su između 250 i 300 čvorova. Minimalno za A-10 ...220 - 230 čvorova. Daleko su oni bili za…

17. Mar 2025.Pogledaj