BEG airport status
Direktorat civilnog vazduhoplovstva uručio Vansiju sertifikat aerodromskog operatera za „Nikolu Teslu“ Ukupno ulaganje Vansija u aerodrom biće 1,46 milijardi evra / Foto: Direktorat civilnog vazduhoplovstva

Direktorat civilnog vazduhoplovstva uručio Vansiju sertifikat aerodromskog operatera za „Nikolu Teslu“

Direktorka Direktorata civilnog vazduhoplovstva Mirjana Čizmarov uručila je direktoru preduzeća Vansi erports Srbija Nikolasu Brusu sertifikat aerodromskog operatera za beogradski aerodrom, saopšteno je iz Direktorata.

Kako navode, time se stekao najvažniji uslov da Vansi preuzme koncesiono upravljanje „Nikolom Teslom“ na 25 godina:

– Ukupno ulaganje Vansija u aerodrom biće 1,46 milijardi evra, a tu spadaju jednokratna naknada, minimalne godišnje koncesione naknade i kapitalna ulaganja.

Kompanija Vansi erports se obavezala da će u razvoj infrastrukture uložiti ukupno 732 miliona evra i da će u okviru najvažnijih investicija biti izvršena rekonstrukcija glavne poletno-sletne staze, izgradnja umetnute poletno-sletne staze, izgradnja novih rulnih staza i rekonstrukcija pomoćnih, kao i izgradnja brzih izlaza sa piste, rekonfiguracija terminala i izgradnja novih objekata. –

Prema njihovim rečima, očekuje se da će u narednih 25 godina broj putnika rasti tri puta, odnosno sa 5,3 miliona na 15 miliona a da će se broj avio-operacija biti dupliran, sa 59.000 na 120.000.

Svečanosti su prisustvovali ministar finansija Siniša Mali, ministar za rad i socijalna pitanja Zoran Đorđević, direktor Aerodroma Nikola Tesla Saša Vlasisavljević, kao i otpravnik poslova ambasade Francuske Nikola Faj koji je istakao da će veliko iskustvo Vansija u upravljanju međunarodnim aerodromima u Francuskoj i svetu doprineti i razvoju aerodroma u Beogradu.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Koko na: [FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

Sve bolji i bolji event... Za razliku od onog od prošle godine, ovo je već imalo nekog smisla. Da je još Eurofighter bio i u zraku, osim na stajanci i to u periodu između 14 i 16 h, stvar bi već bila puno ozbiljnija. I velika zamjerka na neobjavljivanju timelinea sa barem približnim vremenima polijetanja,…

16. May 2025.Pogledaj

OpFor777 na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

Indijci su mozda jos vise razočarali no Rusi u ovom dobu modernog ratovanja. Pakistanci su bili hladne glave svo vrijeme i ladno, pametno i strpljivo čekali da Indijci upadnu u odavno spremnu zasjedu. Ko je kriv Indijcima no oni sami? Kupuju od skoro svakoga osim Kineza. Kupuju najnovije iz Izraela, Rusi su vrlo flexibilni sta…

16. May 2025.Pogledaj

Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

@Miloš77 Ovde ste dobro rekli, i da su obe strane imale isti tip letelice, neki pilot bi bio bolji, neko bi imao vise srece. Rusenje jednog indijskog Su-30 ne znaci da je Su-30 los avion; nije "sistemski" srusen svaki indijski Su-30, sto bi dokazalo da taj avion ne valja.

16. May 2025.Pogledaj

Nebojsa na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

Poredjenje MKI i SM je van vremenskog konteksta s obzirom kada su ugovoreni i nabavljeni MKI Pa Rusi su tada prodajom MKI bili u situaciji da inostranom korisniku prodaju znacajne kolicine jednog tipa aviona kog jedva da su i imali u svom RV Tada su Indijci imali potentan avion a Rusi jos uvek leteli na…

16. May 2025.Pogledaj

Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

@Milos77 @Vladimir Kvalitet aviona Dassault dokazan je tokom 100 godina uspesne proizvodnje i upotrebe njihovoj letelica: pouzdanost, dugovecnost i efikasnost. Francuska je u vojnoj avijaciji od pre 1914-danas. Reputacija Dasaault je mnogo bolja od Suhoja i Kineza. A koji je poznati uspeh Suhoj aviona ikada?A Kineza?Nema ih. To ne znaci da avioni Dasaault ne mogu…

16. May 2025.Pogledaj