BEG airport status
LYBE 2311:00 Z 310°04KT 1200 R12/1000N R30/1700U BR BKN003 OVC006 00/00 Q1001 R12/2///95 BECMG 2000 BKN005 OVC010=
Najpoštenije do sada: Održano Državno prvenstvo u navigaciji i preciznom sletanju ultralakih vazduhoplova na Aerodromu Ćuprija Na prvenstvu učestvovalo 22 takmičara iz 11 ekipa / Foto: Aeroklub Ćuprija

Najpoštenije do sada: Održano Državno prvenstvo u navigaciji i preciznom sletanju ultralakih vazduhoplova na Aerodromu Ćuprija

Prethodnog vikenda održano je, po prvi put u Ćupriji, Državno prvenstvo u navigaciji i preciznom sletanju ultralakih vazduhoplova na novootvorenom Aerodromu Ćuprija.

Kako za Tango Six objašnjava organizator i glavni inspirator iz Aerokluba Ćuprija Goran Stojković, povod manifestacije prvenstveno je bilo Državno prvenstvo, ali i otvaranje Aerodroma Ćuprija. Prema njegovim rečima, do tog trenutka u njihovom gradu nije postojao aerodrom.

– Posle čina otvaranja takmičenja i Aerodroma, usledio je letački program gde su pored RC modela, koji je otvorio aeromiting, bili i piloti ulatralakih vazduhoplova Miloš Stojković, Boško Todorović i Milo Todorović. Oni su održali kratak letački program gde su prezentovali brzine i karakteristike aviona koji su leteli na takmičenju. Takođe, bili su prisutni i gosti iz Vojke koji su svojim Pipistrelima pokazali nekoliko bitnih letnih karakteristika tih letelica. –

Poletanje / Foto: Aeroklub Ćuprija
Odmor za Pionira / Foto: Aeroklub Ćuprija
Među prisutnima ljubitelji vazduhoplovstva svih uzrasta/ Foto: Aeroklub Ćuprija
Pripreme i iščekivanje / Foto: Aeroklub Ćuprija

Kako ističe, posećenost je prevazišla sva očekivanja, pri čemu je u prva tri sata zabeleženo oko 700 gledalaca, a procenjuje se da je ukupno od petka, kada su došli prvi gosti, do nedelje preko 1.000 ljudi posetilo Aerodrom Ćuprija:

– Učestvovalo je 22 takmičara iz 11 ekipa i sve je proteklo u najboljem redu. Što se tiče ultralakih aviona, državni prvak je Milo Todorović iz Aerokluba Ćuprija, dok je drugo mesto pripalo Goranu Kovaćeviću iz istog Aerokluba. Kada je reč o zmajevima, odbranili smo titule od prošle godine, pa je prvo mesto osvojila kombinovana postava u sastavu Perica Sabljić i Vojislav Đukić iz Utve Pančevo, drugo mesto pripalo je Vladimiru Stojkoviću iz Aerokluba Ćuprija, a treće mesto osvojila je ekipa iz Aerokluba Smederevo. –

Nakon dvodnevnog takmičenja podeljene nagrade / Foto: Aeroklub Ćuprija
Pogled sa zemlje / Foto: Aeroklub Ćuprija
Jedan od učesnika / Foto: Aeroklub Ćuprija
Vedro nebo i za zmajeve/ Foto: Aeroklub Ćuprija

Jedan on noviteta, ne samo za Ćupriju, već i za ultralako letenje bio je novi način praćenja takmičenja, kaže Stojković i dodaje:

– Po prvi put smo koristili elektronsko praćenje letelica na ruti sa logerima, tako da nije bilo nijedne pritužbe na sam rad sudija, niti je bilo nelogičnosti. Svaki vazduhoplov je bio opremljen sa dva logera tako da nije bilo greške. Dakle, ovo je prvi put da se u ultralakom letenju letelice prate elektronski bez ljudi na terenu. –

Pored predstavnika i direktora Vazduhoplovnog saveza Srbije Labuda Bulatovića, takmičenju su prisustvovali i generalni sekretar Željko Ovuka, celokupna lokalna samouprava na čelu sa predsednikom Ninoslavom Erićem, kao i predstavnici policije i društvenih preduzeća iz grada.

 

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

N

Goran je sa Aeroklubom Ćuprija napravio veliki korak i iskorak Ćuprije ….!
Srećno i u budućem periodu!

Odgovori
J

Neka je sa srećom i neka uvek bude pun onih koji vole avione.

Odgovori
B

Svaka čast.

Odgovori
B

Čestitke na otvaranju aerodroma!!!

Volim kad vidim kako obični ljudi prave male priče koje i nisu tako male. Svaka čast

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Banjalucanin letac na: Nova linija: Od aprila moguć let Banjaluka-Moskva, vode se pregovori sa jednom „privatnom kompanijom“ iz Rusije

@Beli pa Bec je donekle i blizi recimo u odnosu na Frankfurt ili Berlin gdje ima negdje oko 1400 km do BL, gdje je potrebno oko 19 sati putovanja autom. Ali putovanje sa autom iz tih destinacija je dosta skuplje nego avionom, koliko samo treba za gorivo i putarine. Ali isto tako da ne govorim…

23. Jan 2019.Pogledaj

SINGAPURCANAC na: Er Srbija uvodi direktne celogodišnje letove ka sedam novih destinacija: Prvi put za Madrid i Barselonu; U planu uspostavljanje i sezonskih linija za Nicu i Zadar

Madrid, bcn, i Krasnodar. Fala je dragom bogu da su se pameti prizvali. Još da budu povezane sa Bl, pa da ko čovek idem biciklom na odmor.

23. Jan 2019.Pogledaj

Mayer na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Kako kompanije mogu uprihoditi na dodatnim uslugama?

>> Najveci problem za regionalne kompanije je to da ako se izuzmu poslovnjaci i strani turisti, vecina nasih putnika nije navikla trositi. Nije bas ispravno generalizovati, recimo moj prvi let Wizz-om za Tuzlu iz Berlina, bikvalno je ceo avion nesto narucio, na letu koji traje sat vremena. Meni je bila fascinantna potreba da se u…

23. Jan 2019.Pogledaj

Amater na: Izrael dejstvovao po ciljevima u Siriji, mete bile i položaji PVO, uništeni i artiljerijsko-raketni sistemi Pancir

Disklejmer: nije uvredljivo, čitajte pažljivo Američka vojska ima sledeću doktrinu prilikom regrutacije: 10% najlošijih - otpada, to je ekvivalent IQ od 80 i manje. McNamara probao sa njima, desila se katastrofa od 10. do 30. percentila - samo 20% ukupnih snaga. To je ekvivalent IQ od 80-90. To su uglavnom najagresivniji, impulsivni ljudi. Ne baš…

23. Jan 2019.Pogledaj

Send this to a friend