BEG airport status
LYBE 2603:30 Z 110°03KT CAVOK 14/10 Q1017 NOSIG=
Najpoštenije do sada: Održano Državno prvenstvo u navigaciji i preciznom sletanju ultralakih vazduhoplova na Aerodromu Ćuprija Na prvenstvu učestvovalo 22 takmičara iz 11 ekipa / Foto: Aeroklub Ćuprija

Najpoštenije do sada: Održano Državno prvenstvo u navigaciji i preciznom sletanju ultralakih vazduhoplova na Aerodromu Ćuprija

Prethodnog vikenda održano je, po prvi put u Ćupriji, Državno prvenstvo u navigaciji i preciznom sletanju ultralakih vazduhoplova na novootvorenom Aerodromu Ćuprija.

Kako za Tango Six objašnjava organizator i glavni inspirator iz Aerokluba Ćuprija Goran Stojković, povod manifestacije prvenstveno je bilo Državno prvenstvo, ali i otvaranje Aerodroma Ćuprija. Prema njegovim rečima, do tog trenutka u njihovom gradu nije postojao aerodrom.

– Posle čina otvaranja takmičenja i Aerodroma, usledio je letački program gde su pored RC modela, koji je otvorio aeromiting, bili i piloti ulatralakih vazduhoplova Miloš Stojković, Boško Todorović i Milo Todorović. Oni su održali kratak letački program gde su prezentovali brzine i karakteristike aviona koji su leteli na takmičenju. Takođe, bili su prisutni i gosti iz Vojke koji su svojim Pipistrelima pokazali nekoliko bitnih letnih karakteristika tih letelica. –

Poletanje / Foto: Aeroklub Ćuprija
Odmor za Pionira / Foto: Aeroklub Ćuprija
Među prisutnima ljubitelji vazduhoplovstva svih uzrasta/ Foto: Aeroklub Ćuprija
Pripreme i iščekivanje / Foto: Aeroklub Ćuprija

Kako ističe, posećenost je prevazišla sva očekivanja, pri čemu je u prva tri sata zabeleženo oko 700 gledalaca, a procenjuje se da je ukupno od petka, kada su došli prvi gosti, do nedelje preko 1.000 ljudi posetilo Aerodrom Ćuprija:

– Učestvovalo je 22 takmičara iz 11 ekipa i sve je proteklo u najboljem redu. Što se tiče ultralakih aviona, državni prvak je Milo Todorović iz Aerokluba Ćuprija, dok je drugo mesto pripalo Goranu Kovaćeviću iz istog Aerokluba. Kada je reč o zmajevima, odbranili smo titule od prošle godine, pa je prvo mesto osvojila kombinovana postava u sastavu Perica Sabljić i Vojislav Đukić iz Utve Pančevo, drugo mesto pripalo je Vladimiru Stojkoviću iz Aerokluba Ćuprija, a treće mesto osvojila je ekipa iz Aerokluba Smederevo. –

Nakon dvodnevnog takmičenja podeljene nagrade / Foto: Aeroklub Ćuprija
Pogled sa zemlje / Foto: Aeroklub Ćuprija
Jedan od učesnika / Foto: Aeroklub Ćuprija
Vedro nebo i za zmajeve/ Foto: Aeroklub Ćuprija

Jedan on noviteta, ne samo za Ćupriju, već i za ultralako letenje bio je novi način praćenja takmičenja, kaže Stojković i dodaje:

– Po prvi put smo koristili elektronsko praćenje letelica na ruti sa logerima, tako da nije bilo nijedne pritužbe na sam rad sudija, niti je bilo nelogičnosti. Svaki vazduhoplov je bio opremljen sa dva logera tako da nije bilo greške. Dakle, ovo je prvi put da se u ultralakom letenju letelice prate elektronski bez ljudi na terenu. –

Pored predstavnika i direktora Vazduhoplovnog saveza Srbije Labuda Bulatovića, takmičenju su prisustvovali i generalni sekretar Željko Ovuka, celokupna lokalna samouprava na čelu sa predsednikom Ninoslavom Erićem, kao i predstavnici policije i društvenih preduzeća iz grada.

 

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

B

Čestitke na otvaranju aerodroma!!!

Volim kad vidim kako obični ljudi prave male priče koje i nisu tako male. Svaka čast

Odgovori
B

Svaka čast.

Odgovori
J

Neka je sa srećom i neka uvek bude pun onih koji vole avione.

Odgovori
N

Goran je sa Aeroklubom Ćuprija napravio veliki korak i iskorak Ćuprije ….!
Srećno i u budućem periodu!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Što se događa sa Zagrebom – 1. dio

Na velikoj večini od tih aerodroma koje spominjete sam putovao autom iz Zagreba i to višekratno. Za neke od njih putujem više puta godišnje. Čak i iz najudaljenijeg Salzburga sam letio. Ja do Beča, Budimpešte, Venecije i Splita stižem sigurno za tri sata i manje, do Zadara za dva, Pule za dva i pol sata.…

25. Apr 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Što se događa sa Zagrebom – 1. dio

Sam članak o tome nije dostatan kao tema. Da se, nedaj bože, desi neki incident radi premalog broja zaposlenika, da se desi pobuna ili štrajk zaposlenika, onda bi to možda bila tema. Naime, eventualno smanjeni broj radnika može značiti racionalno poslovanje (svi znamo kako se zapošljava u društvenim poduzećima), može značiti pretjerano šparanje i eksploataciju…

25. Apr 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Što se događa sa Zagrebom – 1. dio

Statističar: Stvarno se ne bi trebali raspravljati na ovom forumu na ovaj način. Ovo je ipak zrakoplovni forum i tu bi trebao biti neki nivo rasprave. No, dobro, Eindhoven je LCC zračna luka (kao i Hahn, Charleroi, Beauvais idr.). Takve zračne luke su alternative večim zračnim lukama, bitno jeftinije od njih i zato ih masovno…

25. Apr 2019.Pogledaj

veron na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Što se događa sa Zagrebom – 1. dio

Šengen nije uspostavljen za članice EU već one koji nisu dio zajednice.

25. Apr 2019.Pogledaj

Send this to a friend