BEG airport status
LYBE 1910:00 Z 130°05KT 100V180 CAVOK 31/12 Q1017 NOSIG=
[NAJAVA] Manje od mesec dana do Red Bull Flugtaga na Adi Ciganliji, najluđe destruktivce domaće vazduhoplovne industrije ocenjivaće i urednik Tango Sixa Poziv na letenje, Ada - 23. jun / Foto: Bogdan Kosanović, Red Bull

[NAJAVA] Manje od mesec dana do Red Bull Flugtaga na Adi Ciganliji, najluđe destruktivce domaće vazduhoplovne industrije ocenjivaće i urednik Tango Sixa

Pre šest godina, snimci iz Beograda obišli su svet – više od 150.000 ljudi okupilo se na Adi Ciganliji i ispratilo Red Bull Flugtag, nesvakidašnji letački šou.

Drugi srpski Red Bull Flugtag održaće se 23. juna na Adi Ciganliji i može se reći da će naša prestonica biti privilegovana – biće domaćin jednom od samo osam globalnih događaja u 2019. godini iz Flugtag serije, verovatno najprepoznatljivijeg i najotkačenijeg događaja sa Red Bull pečatom.

Šta je zapravo Flugtag? Kada ovo izgovorite, mislite na nemačku reč koja znači “dan za letenje”, ali od kada se prva letelica otisnula sa platforme u Beču 1992. godine – letenje nikada nije prestalo. Red Bull Flugtag podigao je svoju čuvenu platformu u preko 150 gradova širom planete, a prethodni događaj je u Beogradu okupio 37 maštovitih ekipa koje su se ohrabrile da polete i u vodu slete pred čak 150.000 ljudi. Mnogi su im tada zapravo pozavideli, rashladili su se po rekordno vrelom junskom danu 2013. godine, a njihovi poduhvati su sada izazvali još veću konkurenciju – prijave su se utrostručile i po broju i po ludim idejama. Bilo je teško izabrati timove koji će sada sleteti u vodu, a tu će biti ekipe prilično inspirativnih imena – Kremenkov leteći automobil, džinovski opanak, sremačko meze, zaplivaće još pijani komarac, magarac, jednorog i gavran.

 
Na zvaničnom Red Bull Flugtag sajtu već sada možete izabrati tim za koji navijate – pogledajte njihove skice, članove posade i biografije na www.redbullflugtag.rs .

Šta je njihov zadatak? Moraju da sa duge piste polete u letelicama koje su napravili u garaži, bez motora, akumulatora i katapulta – oruđe su samo vetar, ljudska snaga i otkačenost. Pored kreativnosti, ocenjivaće se dužina leta i nastup na platfomi pre leta, a pored dobre zabave, cilj je i preleteti 78.64 metara, jer je to svetski rekord koji su 12. septembra 2013. godine postavili “Šaptači kokošaka” u Kaliforniji pred 110.000 ljudi.

Šta je vaš zadatak? Da se uz ovakvu pozivnicu zabavite na beogradskom moru uz adrenalinski šou najhrabrijih i najmaštovitijih Flugtag ekipa, a atmosferu će vam dodatno podgrejati voditeljski trio, u sastavu Sara Jo, Ajs Nigrutin i Nikola Đuričko. Ajs i Nikola su pre šest godina uz prepoznatljiv humor slali u vodu ćaknutu ovcu, tetreba, zidarevu ljubav, peglu, leteću ribu, Spartance i ćurane, sada će Saru i vas uvesti u avanturu najluđih letelica. Žiri će biti mnogobrojan a među njima biće i urednik Tango Six portala Petar Vojinović.

Fly By Wire nije dozvoljen, sva lepota inherentne nestabilnosti letelica / Foto: Mihai Stetcu, Red Bull

Takođe, i ti možeš da nam pokažeš kako letiš uz energetsko piće koje daje krila – ako ostaviš najjači utisak, možeš da osvojiš godišnju zalihu Red Bull limenki i let helikopterom iznad Beograda! Sve što je potrebno je da na svoj Instagram profil okačiš kreativan, maštovit i otkačen stori sa limenkom Red Bulla, taguješ @redbullrs uz hashtag #flugtagsrbija, a u pet nedelja uoči Flugtaga, pet članova žirija će odabrati po jednog dobitnika 365 limenki. Najbolji iz ove petorke će biti odabran za let helikopterom iznad Beograda. Saznaj više o tome kako možeš da osvojiš 365 limenki i let helikopterom.

Za više informacija o ovogodišnjem Red Bull Flugtagu poseti Red Bull Flugtag sajt ili Facebook Event.

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

A

Da li i ove godine mozemo da ocekujemo nekog od Red Bull air race pilota kao i te 2013.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: [POSLEDNJA VEST] Prve zvanične fotografije srpskih Mi-35M: Delegacija Ministarstva odbrane posetila fabriku helikoptera “Rosvertol“

@Goran kakav crni Ka-52, nema Sebija pare za to, niti bi nam Rusi dopustili da to kupimo jer je Srbija u bliskim odnosima sa NATO i moze da oda vojne tajne.Sa druge strane, KA-52,je ofanzivno oruzje i imali bi problema sa Evropom i USA i da nam Rusi prodaju. Taj MiG-35 za sada ne postoji…

19. Aug 2019.Pogledaj

Jale na: [ANALIZA] Kako su za sada opremljeni helikopteri Mi-35M RV i PVO Vojske Srbije

Mislim da je ovaj sistem L370 Vitebsk neophodan,zato sto danas svako ima lako prenosne protiv vazdusne sisteme.

19. Aug 2019.Pogledaj

Dekki PG na: [ANALIZA] Kako su za sada opremljeni helikopteri Mi-35M RV i PVO Vojske Srbije

Sve je ovo u skladu da mogućnostima i sasvim je ok ali za sisteme samozaštite mora se naći novac!!

19. Aug 2019.Pogledaj

Petrovic Dusan na: [POSLEDNJA VEST] Prve zvanične fotografije srpskih Mi-35M: Delegacija Ministarstva odbrane posetila fabriku helikoptera “Rosvertol“

@dfgdg to je dosta logicno,ako uporedite vojno-ekonomski potencijal SSSR (koji je imao vojni budzet isti pa i veci od Amerike i ulagao milijarde u razvoj i proizvodnju vojne tehnologije) i danasnju Rusiju sa ekonomijom izmedju Spanije i Holandije..

19. Aug 2019.Pogledaj

Petrovic Dusan na: [POSLEDNJA VEST] Prve zvanične fotografije srpskih Mi-35M: Delegacija Ministarstva odbrane posetila fabriku helikoptera “Rosvertol“

@Jovan Munitlak MI-24 je pravljen u SSSR koji je bio tehnoloska i ekonomska supersila. Danasnja Rusija je daleko od toga (jos nije dostignut nivo ekonomije 1990) a tehnicki se jako malo ulaze u razvoj.Zato nije cudno da je MI-24 pravljen slozenije.Najverovatnije je u pitanju rezanje troskova proizvodnje.

19. Aug 2019.Pogledaj

Send this to a friend