BEG airport status
Novi v.d. direktora „Aerodroma Republike Srpske“ Zoran Injac: Nastavljamo sa povećanjem broja destinacija i putnika na banjalučkom aerodromu Injac najavio i nastavak pregovora za uspostavljanje avio-linije Banjaluka–Moskva / Foto: Aerodrom Banjaluka

Novi v.d. direktora „Aerodroma Republike Srpske“ Zoran Injac: Nastavljamo sa povećanjem broja destinacija i putnika na banjalučkom aerodromu

Novi vršliac dužnosti direktora „Aerodroma Republike Srpske“ postao je 1. februara ove godine Zoran Injac, koji je na toj poziciji zamenio Duška Kovačevića, prenosi Srna. 

Kako navodi, Injca je dan ranije za v.d. direktora imenovao Nadzorni odbor preduzeća, a kako je istakao cilj mu je da se tokom njegovog mandata nastavi sa povećanjem broja destinacija i putnika na banjalučkom aerodromu:

– Biće nastavljeni i pregovori za uspostavljanje avio-linije Banjaluka–Moskva, što bi bilo od velikog značaja za naš aerodrom. –

Inače, Kovačević je funkciju v.d direktora „Aerodroma Republike Srpske“ obavljao od novembra 2017. godine, a kako piše Srna, on je ranije bio ambasador BiH u Poljskoj, dok će sada obavljati dužnost ambasadora BiH u Izraelu.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    ID

    Da li će „razvoj“ i ovog aerodroma biti finansiran sa grbače poreskih obveznika? Kao i mnogi drugi u bivšoj SFRJ.

    Odgovori
    F7

    Ne bih žalio poreza kad bi se stvarno razvijao. Taman nas krenulo kad dovedoše ovoga.

    Odgovori
    Gr

    ova vijest me je nevjerovatno razočala.
    dotičnog gospodina lično ne poznajem, ali dok je on bio direktor aerodroma nije bilo letova uopšte i aerodrom je propadao dok je on tvrdio da nama ne trebaju niskotarfne kompanije (otjerao WIZZ svojevremeno) i da smo mi slični aerodromu Zagreb – luđe izjave stvarno ne znam.
    takođe, dodični je bio direktor Sky Srpska i nikada nije ništa napravio niti su imali avion uopšte…
    žao mi što ćemo se sada moliti da ostane barem ovakva situacija umjesto da se radujemo novim linijama i dodatnom razvoju aerodroma.
    direktor Kovačević je po zanimanju diplomata, a uspio je oživjeti aerodrom za veoma kratko vrijeme. Žalosno što ga odmah šalju dalje…
    dobio sam sam informaciju da su skoro svi radnici na aerodromu plakali kada su čuli da Kovačević odlazi, a da se vraća Injac

    šteta za Banjaluku i razvoj našeg aerdroma…

    Odgovori
    BB

    I meni se čini da bi bilo najbolje da u fotelju sjedne opet neko bez dana vazduhoplovnog iskustva. Ljudi bez iskustva pitaju druge (više njih) a oni koji imaju iskustvo misle da sve znaju. Možda su i znali iz vremena prije 20 godina ali vremena se brzo mijenjaju i onda dolazimo do samouvjerenog čovjeka bez funkcionalnog znanja. Osim toga za upravljanje aerodromom treba više različitih znanja a ne samo vazduhoplovnih.

    Zorane, imaš zadatak da me demantuješ…

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

    Vidi, ili se ne slazemo po prakticnoj upotrebi takve klase aviona, ili ja nesto nisam ispratio bas najbolje. Vecina kargo aviona u svetu jesu prepravljeni veci putnicki avioni. U globalu govoreci tu se slazemo. Ko nije video iste na aerodromima do sada nije bio na internacionalnom aerodromu. Ali šta Srbija ima od toga (i od…

    14. Mar 2025.Pogledaj

    Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

    @Milos77 U toku pandemije, najveću ulogu su imali civilni avioni. Sve firme koje prevoze teret avionom, koriste u 90% slučajeva prepravljene putničke avione. Zašto? Zato što je tako najjbolje. Ugovori za naoružanje su komercijalnog tipa, ako neko ne može nešto da isporuči, onda ne treba ni da se kupuje, vrlo jednostavno. Da je to tako…

    14. Mar 2025.Pogledaj

    Zarkovac na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

    Herkules nacionalne garde New York-a je napravljen 1971. Redovno leti na misijama za juzni pol.

    14. Mar 2025.Pogledaj

    Vlado na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

    Što se tiče uticaja sankcija na prodaju ruskog naoružanja pogledati kome Kina prodaje oružje. Azerbejdžan i Sudan kupuju kineske avione, a Tadžikistan i Uzbekistan pvo sisteme. Dakle ne samo da su im uzeli kupce, već su ušli i u Centralnu Aziju donedavno rusko dvorište.

    14. Mar 2025.Pogledaj
    14. Mar 2025.Pogledaj