BEG airport status
LYBE 2603:00 Z 090°03KT CAVOK 13/10 Q1017 NOSIG=
Novi v.d. direktora „Aerodroma Republike Srpske“ Zoran Injac: Nastavljamo sa povećanjem broja destinacija i putnika na banjalučkom aerodromu Injac najavio i nastavak pregovora za uspostavljanje avio-linije Banjaluka–Moskva / Foto: Aerodrom Banjaluka

Novi v.d. direktora „Aerodroma Republike Srpske“ Zoran Injac: Nastavljamo sa povećanjem broja destinacija i putnika na banjalučkom aerodromu

Novi vršliac dužnosti direktora „Aerodroma Republike Srpske“ postao je 1. februara ove godine Zoran Injac, koji je na toj poziciji zamenio Duška Kovačevića, prenosi Srna. 

Kako navodi, Injca je dan ranije za v.d. direktora imenovao Nadzorni odbor preduzeća, a kako je istakao cilj mu je da se tokom njegovog mandata nastavi sa povećanjem broja destinacija i putnika na banjalučkom aerodromu:

– Biće nastavljeni i pregovori za uspostavljanje avio-linije Banjaluka–Moskva, što bi bilo od velikog značaja za naš aerodrom. –

Inače, Kovačević je funkciju v.d direktora „Aerodroma Republike Srpske“ obavljao od novembra 2017. godine, a kako piše Srna, on je ranije bio ambasador BiH u Poljskoj, dok će sada obavljati dužnost ambasadora BiH u Izraelu.

    Komentari

    I

    Da li će „razvoj“ i ovog aerodroma biti finansiran sa grbače poreskih obveznika? Kao i mnogi drugi u bivšoj SFRJ.

    Odgovori
    F

    Ne bih žalio poreza kad bi se stvarno razvijao. Taman nas krenulo kad dovedoše ovoga.

    Odgovori
    G

    ova vijest me je nevjerovatno razočala.
    dotičnog gospodina lično ne poznajem, ali dok je on bio direktor aerodroma nije bilo letova uopšte i aerodrom je propadao dok je on tvrdio da nama ne trebaju niskotarfne kompanije (otjerao WIZZ svojevremeno) i da smo mi slični aerodromu Zagreb – luđe izjave stvarno ne znam.
    takođe, dodični je bio direktor Sky Srpska i nikada nije ništa napravio niti su imali avion uopšte…
    žao mi što ćemo se sada moliti da ostane barem ovakva situacija umjesto da se radujemo novim linijama i dodatnom razvoju aerodroma.
    direktor Kovačević je po zanimanju diplomata, a uspio je oživjeti aerodrom za veoma kratko vrijeme. Žalosno što ga odmah šalju dalje…
    dobio sam sam informaciju da su skoro svi radnici na aerodromu plakali kada su čuli da Kovačević odlazi, a da se vraća Injac

    šteta za Banjaluku i razvoj našeg aerdroma…

    Odgovori
    B

    I meni se čini da bi bilo najbolje da u fotelju sjedne opet neko bez dana vazduhoplovnog iskustva. Ljudi bez iskustva pitaju druge (više njih) a oni koji imaju iskustvo misle da sve znaju. Možda su i znali iz vremena prije 20 godina ali vremena se brzo mijenjaju i onda dolazimo do samouvjerenog čovjeka bez funkcionalnog znanja. Osim toga za upravljanje aerodromom treba više različitih znanja a ne samo vazduhoplovnih.

    Zorane, imaš zadatak da me demantuješ…

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Što se događa sa Zagrebom – 1. dio

    Na velikoj večini od tih aerodroma koje spominjete sam putovao autom iz Zagreba i to višekratno. Za neke od njih putujem više puta godišnje. Čak i iz najudaljenijeg Salzburga sam letio. Ja do Beča, Budimpešte, Venecije i Splita stižem sigurno za tri sata i manje, do Zadara za dva, Pule za dva i pol sata.…

    25. Apr 2019.Pogledaj

    Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Što se događa sa Zagrebom – 1. dio

    Sam članak o tome nije dostatan kao tema. Da se, nedaj bože, desi neki incident radi premalog broja zaposlenika, da se desi pobuna ili štrajk zaposlenika, onda bi to možda bila tema. Naime, eventualno smanjeni broj radnika može značiti racionalno poslovanje (svi znamo kako se zapošljava u društvenim poduzećima), može značiti pretjerano šparanje i eksploataciju…

    25. Apr 2019.Pogledaj

    Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Što se događa sa Zagrebom – 1. dio

    Statističar: Stvarno se ne bi trebali raspravljati na ovom forumu na ovaj način. Ovo je ipak zrakoplovni forum i tu bi trebao biti neki nivo rasprave. No, dobro, Eindhoven je LCC zračna luka (kao i Hahn, Charleroi, Beauvais idr.). Takve zračne luke su alternative večim zračnim lukama, bitno jeftinije od njih i zato ih masovno…

    25. Apr 2019.Pogledaj

    veron na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Što se događa sa Zagrebom – 1. dio

    Šengen nije uspostavljen za članice EU već one koji nisu dio zajednice.

    25. Apr 2019.Pogledaj

    Send this to a friend