BEG airport status
Blic: Vlada Srbije formira državni tim za kontrolu koncesije beogradskog aerodroma, Na čelu tima u prvom periodu Saša Vlaisavljević Vlaisavljević odbio ponudu kompanije Vansi erports da bude na čelu njihovog upravljačkog tima / Foto: Dragan Trifunović, Tango Six

Blic: Vlada Srbije formira državni tim za kontrolu koncesije beogradskog aerodroma, Na čelu tima u prvom periodu Saša Vlaisavljević

Vlada Srbije uskoro treba da formira državni tim za kontrolu koncesije, koja je data francuskom Vansiju, a na čijem će čelu biti dosadašnji direktor aerodroma Saša Vlaisavljević, koji će istovremeno ostati i na čelu AD „Nikola Tesla“, saznaje Blic.

Kako navodi, zbog tog posla Vlaisavljević je odbio ponudu kompanije Vansi erports da bude na čelu njihovog upravljačkog tima:

– Razlog za formiranje Vladinog tela krije se u činjenici da država ostaje vlasnik aerodroma, pa mora da ima uvid kako se realizuje ustupljeno pravo za njegovim upravljanjem. Vlaisavljević je dobio zadatak da postavi postulate delovanja državnog tela za kontrolu koncesije. Nakon toga on će se povući i preći na novu, odgovornu funkciju. –

Prema rečima Blicovog sagovornika iz Vlade, postoji mogućnost da će na čelo upravljačkog tima Vansija doći stranac:

– Francuzi su uplatom naknade od 501 milion evra i formalno 21. preuzeli upravljanje aerodromom. Njihova je stvar koga će postaviti na čelo svog tima. Ima indicija da će na to mesto doći stranac nakon što je Vlaisavljević odbio „Vansi“.

Tog stranca, ali i sve poteze koji Francuzi budu preduzimali, kontrolisaće koncesioni tim Srbije na čelu sa Sašom Vlaisavljevićem, jer je Aerodrom i dalje u našem vlasništvu. Njegov zadatak je da postavi temelje delovanja tog tela, a nakon toga preuzeće novu, važnu javnu funkciju. U opciji ih je nekoliko i o tome je vlast razgovarala s njim, čak i predsednik Vučić. –

Kako je tom prilikom za Blic dodao, reč je o ozbiljnim funkcijama:

– Neke su vezane čak i za Vlaisavljevićevo uključivanje u organe vlasti, ali i rukovodeća mesta u važnim državnim i javnim institucijama. U igri je jedna koja ima i dodirnih tačaka sa vazdušnim saobraćajem. On do tada ostaje direktor AD „Nikola Tesla“ jer je Aerodrom akcionarsko društvo koje je davalac koncesija „Vansiju“. –

U Vladi Srbije nisu bili voljni da razgovaraju o angažmanu Saše Vlaisavljevića, a ni on nije bio raspoložen da komentariše saznanja Blica, piše taj medij.

– Ono što mogu da kažem jeste da je moja odluka od početka bila da se zahvalim na bilo kojoj ponudi Vansija, jer želim da sam kreiram sistem koji budem vodio. Nije mi profesionalni izazov da sprovodim ono što neko drugi kreira. – objasnio je Vlaisavljević za Blic.

Vlaisavljeviću Plaketa „Sveti Stefan“

Povodom obeležavanja Dana Republike Srpske generalnom direktoru beogradskog aerodroma Saši Vlaisavljeviću predsednica Republike Srpske Željka Cvijanović uručila je danas Plaketu „Sveti Stefan“ za sveukupan doprinos opštem razvoju i afirmaciji Republike Srpske, piše Mondo.ba.

Tim povodom, Cvijanovićeva uručila je odlikovanja za 16 pojedinaca, institucija, organizacija i udruženja, kao i jedno posthumno odlikovanje.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

mt

Влаисављевић је вероватно током разговора са председником Вучићем добио понуду коју није могао да одбије.

Odgovori
22

Šta će biti ako se aktivira hipoteka koju je Vansi stavio na novoosnovano preduzeće? Propade nam ovaj „genijalni“ ekonomski potez.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Beduin na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

@ Vogon it's not just an aircraft that was purchased. it is entire system that was purchased, entire new philosophy. so, yes, I consider this acquisition as justified one. years in front of us will definitely see placement of order for a brand new crafts. it will be easier to digest those ones when you…

02. Dec 2024.Pogledaj

Pajo na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

@Djuka, Srbofil zašto bi se bilo koja kako kazete "mala" zemlja EU ili NATO-a odrekla.svog prava da svoje oružane snage organizira i ustroji na nacin kako to sama hoće? To što ste dio saveza ne znači da se određene komponente morate odreći. Po vašem shvaćanju Belgija i Nizozemska ne bi trebale imati nadzvucne komponente, a…

02. Dec 2024.Pogledaj

Padobranac na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Ne bih se složio kako je to šuplja priča. Ostaje fakt kako novi ne bi došli još koju godinu, pa bi time vremenska praznina bila još i veća. Ovako 7 zrakoplova je tu, svaki mjesec stiže po jedan dodatni a obuka se uveliko provodi. Ono što jeste vidljivo ovdje, kako je priča sa izraelskim Baracima…

02. Dec 2024.Pogledaj

Vogon na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

(Google prevoditelj) Kao Mađar, ne vidim problem u tome da hrvatski narod održava let. Ne tako davno Srbi su govorili da žele kupiti dvadesetak aviona, jedan polovni kako bi brzo prešli na zapadni tip i jedan u novoj proizvodnji. Ako Slovačka s 5 milijuna stanovnika može održavati desetak novoproizvedenih, najmodernijih F-16V, to nije opterećujuće ni…

02. Dec 2024.Pogledaj

MedoMed na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Zaslužena mirovina :( Jako dobro je imati Saveznike. Hrvatska ne treba žrtvovati obuku pilota na Rafalaima.

02. Dec 2024.Pogledaj