BEG airport status
LYBE 2001:30 Z 100°08KT 9999 BKN040 02/00 Q1015 NOSIG=
Blic: Vlada Srbije formira državni tim za kontrolu koncesije beogradskog aerodroma, Na čelu tima u prvom periodu Saša Vlaisavljević Vlaisavljević odbio ponudu kompanije Vansi erports da bude na čelu njihovog upravljačkog tima / Foto: Dragan Trifunović, Tango Six

Blic: Vlada Srbije formira državni tim za kontrolu koncesije beogradskog aerodroma, Na čelu tima u prvom periodu Saša Vlaisavljević

Vlada Srbije uskoro treba da formira državni tim za kontrolu koncesije, koja je data francuskom Vansiju, a na čijem će čelu biti dosadašnji direktor aerodroma Saša Vlaisavljević, koji će istovremeno ostati i na čelu AD „Nikola Tesla“, saznaje Blic.

Kako navodi, zbog tog posla Vlaisavljević je odbio ponudu kompanije Vansi erports da bude na čelu njihovog upravljačkog tima:

– Razlog za formiranje Vladinog tela krije se u činjenici da država ostaje vlasnik aerodroma, pa mora da ima uvid kako se realizuje ustupljeno pravo za njegovim upravljanjem. Vlaisavljević je dobio zadatak da postavi postulate delovanja državnog tela za kontrolu koncesije. Nakon toga on će se povući i preći na novu, odgovornu funkciju. –

Prema rečima Blicovog sagovornika iz Vlade, postoji mogućnost da će na čelo upravljačkog tima Vansija doći stranac:

– Francuzi su uplatom naknade od 501 milion evra i formalno 21. preuzeli upravljanje aerodromom. Njihova je stvar koga će postaviti na čelo svog tima. Ima indicija da će na to mesto doći stranac nakon što je Vlaisavljević odbio „Vansi“.

Tog stranca, ali i sve poteze koji Francuzi budu preduzimali, kontrolisaće koncesioni tim Srbije na čelu sa Sašom Vlaisavljevićem, jer je Aerodrom i dalje u našem vlasništvu. Njegov zadatak je da postavi temelje delovanja tog tela, a nakon toga preuzeće novu, važnu javnu funkciju. U opciji ih je nekoliko i o tome je vlast razgovarala s njim, čak i predsednik Vučić. –

Kako je tom prilikom za Blic dodao, reč je o ozbiljnim funkcijama:

– Neke su vezane čak i za Vlaisavljevićevo uključivanje u organe vlasti, ali i rukovodeća mesta u važnim državnim i javnim institucijama. U igri je jedna koja ima i dodirnih tačaka sa vazdušnim saobraćajem. On do tada ostaje direktor AD „Nikola Tesla“ jer je Aerodrom akcionarsko društvo koje je davalac koncesija „Vansiju“. –

U Vladi Srbije nisu bili voljni da razgovaraju o angažmanu Saše Vlaisavljevića, a ni on nije bio raspoložen da komentariše saznanja Blica, piše taj medij.

– Ono što mogu da kažem jeste da je moja odluka od početka bila da se zahvalim na bilo kojoj ponudi Vansija, jer želim da sam kreiram sistem koji budem vodio. Nije mi profesionalni izazov da sprovodim ono što neko drugi kreira. – objasnio je Vlaisavljević za Blic.

Vlaisavljeviću Plaketa „Sveti Stefan“

Povodom obeležavanja Dana Republike Srpske generalnom direktoru beogradskog aerodroma Saši Vlaisavljeviću predsednica Republike Srpske Željka Cvijanović uručila je danas Plaketu „Sveti Stefan“ za sveukupan doprinos opštem razvoju i afirmaciji Republike Srpske, piše Mondo.ba.

Tim povodom, Cvijanovićeva uručila je odlikovanja za 16 pojedinaca, institucija, organizacija i udruženja, kao i jedno posthumno odlikovanje.

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

2

Šta će biti ako se aktivira hipoteka koju je Vansi stavio na novoosnovano preduzeće? Propade nam ovaj „genijalni“ ekonomski potez.

Odgovori
m

Влаисављевић је вероватно током разговора са председником Вучићем добио понуду коју није могао да одбије.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

nikola na: [BEZBEDNOST LETENJA] Fondacija „Dejan Pandurović“: Bili smo jedna od vazduhoplovnih sila sa visokim nivoom bezbednosne kulture

video sam tenk VIHOR 1996 na VTI tada su ga rasklapali mada su Irak Francuska i mislim Indija hteli da ga kupe jer vojska nije imala para da ga pusti u serijsku proizvodnju . Tenk malog odraza tj kupole sa motorom od 1200 KS i mislim 38000kubika isao na tenkodromu betonskom oko 100km na cas

19. Jan 2019.Pogledaj
19. Jan 2019.Pogledaj

Drazen na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

Ne slažem se Alene s tvrdnjom a će putnici apriori bježati od SSJ. Ja na primjer (radim u zrakoplovstvu) ću čim ih Adria dobije pokušati bookirati upravo njihov let. Mene taj avion privlači. Naravno ako ne bude čestih otkaza.

19. Jan 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

Opala. Sada Montreal proizvodi 33 aviona godišnje, planiraju to povećati na 120 godišnje do 2020. Znači li to da kane još više povećati prozvodnju ili je to to? Alabama će imati početni kapacitet od 22 aviona godšnje, što kane povećati na 50 do 2023. To bi značilo 170 aviona godišnje u planu za idućih 5…

19. Jan 2019.Pogledaj

JU240 na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

Alene, Tačno sve. Jedino, nije mi baš najjasniji produžetak interesovanja LH za SSJ, posle preuzimanja C serije od Airbusa. Da li, eventualno, žele da imaju otvorenu mogućnost nabavke jeftinijeg aviona za siromašnija tržišta? Ako se, prosto, ne želi totalna zavisnost od Airbusa, pa, tu su i dalje Boeing i Embraer.

19. Jan 2019.Pogledaj

Send this to a friend