BEG airport status
Kompanija Viz er deo evropske kampanje „Ne na mom letu“ u cilju smanjenja broja nepristojnih putnika Kompanija pozvala putnike da učestvuju u kampanji tako što će na svojim društvenim mrežama podeliti hešteg #notonmyflight / Foto: Uroš Mitrović, Tango Six

Kompanija Viz er deo evropske kampanje „Ne na mom letu“ u cilju smanjenja broja nepristojnih putnika

Kompanija Viz er pridružila se novoj kampanji Evropske agencije za bezbednost u avio-sabraćaju (EASA) pod nazivom „Ne na mom letu, čiji je cilj smanjenje broja nepristojnih putnika na svim evropskim letovima i zaštita prava putnika na putovanje bez uznemiravanja, saopštio je taj avio-prevoznik.

Kako navodi, izvestan broj letova u Evropskoj uniji remete putnici koji se nedolično ponašaju, a najmanje 70% ovih incidenata podrazumeva i neki oblik agresivnosti:

– Mada se broj incidenata na letovima Viz era nije menjao poslednjih godina, u avio-industriji je 2018. godine došlo do porasta nepristojnog ponašanja za 34% u odnosu na prethodnu godinu. Iako je broj nepristojnih putnika veoma mali u odnosu na ukupan broj ljudi koji putuju avionom, uticaj njihovih postupaka na letove i ostale putnike može da bude neproporcionalno velik.

Bahato ponašanje, kao što je preterano konzumiranje alkohola i opijanje, pušenje u toaletu, verbalno ili fizičko nasilje nad posadom ili drugim putnicima, kao i nepoštovanje uputstava osoblja, dovodi do nepotrebnog rizika za normalno obavljanje leta zato što se posada ometa u redovnim dužnostima, a može i da izazove velika kašnjenja. –

U vezi sa novom kampanjom EASA-e, menadžer korporativnih komunikacija Viz era Andraš Rado, pozvao je sve putnike tog avio-prevoznika da se pridruže naporima kompanije u smanjenju broja nepristojnih putnika, tako što će na svojim društvenim mrežama podeliti hešteg #notonmyflight, ističu iz Viz era.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Ne

    Cinjenica je da su cene karata wizza i ryr promenile strukturu stanovnistva koje putuje. Neko ko nije mogao da priusti nekada sada moze da putuje avionom. Mnogo ljudi koji nikada nisu putovali ni vozom ni autobusom na duzu relaciju putuju sada avionom. Oni nemaju kulturu putovanja i to je ono sto je problem. Kada se na to dodaju ruralni aerodromi sa kutijama sibica od terminala koji lice vise na autobuske stanice nivo te kulture i ne moze da se podigne. Jednostavno kvantitet i kvalitet ne idu zajedno…

    Odgovori
    Vl

    Nele,
    Složio bih se sa Vama i dotičnim gospodinom iz Wizza, onda kad bude zabranjen unos i točenje alkohola u avion. Drugim recima nikad, zato što je prodaja alkohola unosan biznis i donosi veliki deo novca u profit Kompanija.

    Za preko 30 godina pilotske karijere na prste jedne ruke mogu nabrojati slucajeve kada je nepristojan putnik bio trezan. Toliko o činjenicama iz mog ugla.

    Kad imam vremena pratim letove svoje djece koji žive u Švedskoj. Današnji let je imao putanju kakvu još nisam vidio.
    Ne znam o čemu se radi.

    https://postimg.cc/WFKY6p79

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Cinik na: Višenamenski borbeni avion Rafal: Od nedostatka porudžbina do navale naručilaca

    Istorija se ponavlja, početkom 20 veka u Kraljevini Srbiji je bila velika debata oko nabavke novih topova za srpsku vojsku, u igri su bili Krupp, Škoda i Francuzi i izbor je pao na francuske Schneider topove i ispostavilo se da je to bio pun pogodak i sa tehničkog i sa vojnog i sa političkog stanovišta.…

    13. Apr 2024.Pogledaj

    Miloš77 na: Višenamenski borbeni avion Rafal: Od nedostatka porudžbina do navale naručilaca

    @Petrovic Dusan Rusija je uz sankscije razvila i zapocela serijsku proizvodnju Su-57 i Ohotnik S70 koji su letelice potpuno nove generacije koju nijedna Evropska zemlja nije do sada razvila i isti jos uvek modernizuju svoje avione iz Osamdesetih kao sto su Rafal i EF2000. Uz to lako pravi moderinizovane Suhoje 35/34/30SM isto kao sto i…

    13. Apr 2024.Pogledaj

    Miloš77 na: Višenamenski borbeni avion Rafal: Od nedostatka porudžbina do navale naručilaca

    Su-35 ima 70% zapadnih delova :-) izuzetno precizna procena jednog ovdasnjeg "eksperta", proroka, i "obozavaoca" ruske vojne opreme. Boze me sacuvaj. Sve sto valja iz Rusije je zapadno, a sto ne valja je 100% rusko. Znaci ruka vojska je bar 70% super po tebi :-) ..Eto kad se zezamo vec...:-)

    13. Apr 2024.Pogledaj

    Feline na: Renoviranje manevarskih površina i održavanje piste na aerodromu „Pukovnik-pilot Milenko Pavlović“ u toku

    @Aleksandar O kakvim to “domaćim zadacima” i “ocenjivanju” je reč? Pa još i “mi govor”. Takva frazeologija je prvo dovela na vlast AV a sve vreme ga održava u sedlu. Biće Rafali, F16 nije dovoljan dobar, niti je u ponudi.

    12. Apr 2024.Pogledaj

    Gandalf na: Vučić: Potpisivanje ugovora za Rafale u naredna dva meseca

    Srbija 70 % nabavlja od sopstvene proizvodnje. Stoga nam u dođe jeftinije. Srbija proizvodi sve osim aviona lovaca i dalekometnog i srednjeg PVO. Vi nabavljate strano i skuplje. Tako da tvoja ekonomska analiza je dostttttta netačččna.

    12. Apr 2024.Pogledaj