BEG airport status
[POSAO] Aerodromi Srbije zapošljavaju: Raspisan konkurs za 29 radnih mesta na „Moravi“ Rok za podnošenje prijava je 17. maj / Foto: Aerodrom Morava

[POSAO] Aerodromi Srbije zapošljavaju: Raspisan konkurs za 29 radnih mesta na „Moravi“

Privredno društvo „Aerodromi Srbije“ d.o.o. objavilo je prekjuče javni konkurs za zapošljavanje radnika na neodređeno vreme na aerodromu Morava, saopšteno je na sajtu tog privrednog društva. Rok za podnošenje prijava je 17. maj.

Kako navode u konkursu, potrebni su radnici za 29 radnih mesta i to:

– Rukovodilac službe zemaljskog opsluživanja – Šef smene aerodroma; 1 izvršilac

– Kontrolor opsluživanja vazduhoplova, putnika i stvari; 1 izvršilac

– Balanser vazduhoplova; 1 izvršilac

– Rukovalac aerodromskom opremom; 5 izvršilaca

– Transportni radnik; 1 izvršilac

– Zemaljska stjuardesa/stjuard; 4 izvršioca

– Rukovodilac službe obezbeđivanja u vazduhoplovstvu i fizičkog obezbeđenja; 1 izvršilac

– Rukovodilac spasilačko-vatrogasne službe; 1 izvršilac

– Komandir spasilačko-vatrogasne službe; 1 izvršilac

– Vatrogasac-vozač; 3 izvršioca

– Vatrogasac; 3 izvršioca

– Supervizor obezbeđivanja; 1 izvršilac

– Operater kontra-divizione kontrole; 5 izvršilaca

– Radnik fizičkog obezbeđenja i zaštite od požara (objekata i instalacija); 6 izvršilaca

– Rukovodilac službe za održavanje; 1 izvršilac

– Poslovođa; 1 izvršilac

– Rukovalac termoenergetskim postrojenjem; 3 izvršioca

– Električar; 1 izvršilac

– Vodoinstalater; 1 izvršilac

– Automehaničar; 1 izvršilac

– Autoelektričar; 1 izvršilac

– Higijeničar; 1 izvršilac

– Rukovodilac kargo službe; 1 izvršilac

– Magacioner; 1 izvršilac

– Sistem inženjer informacionih tehnologija; 1 izvršilac

– Samostalni saradnik za pravne i kadrovske poslove; 1 izvršilac

– Samostalni saradnik za finansijske i komercijalne poslove; 1 izvršilac

– Agent prodaje avio-karata; 1 izvršilac

– Rukovodilac upravljanja bezbednosti; 1 izvršilac

Kako dalje navode, opšti uslovi prijave podrazumevaju da je kandidat punoletan; da je zdravstveno sposoban za rad na radnom mestu za koje konkuriše; nepostojanje bezbednosne smetnje pri bezbednosnoj proveri (zahtev za obavljanje bezbednosne provere podnosi privredno društvo „Aerodromi Srbije“ uz pisanu saglasnost lica za vršenje bezbednosne provere); da kandidat nije pravosnažno osuđen za krivično delo; kao i da kandidat u poslednje tri godine nije pravosnažno osuđivan za prekršaj iz oblasti javnog reda i mira sa elementima nasilja ili za prekršaje iz zakona kojim se uređuje oružje i municija.

Prijave se podnose na adresu Aerodromi Srbije d.o.o. Beograd, Dečanska 8a, 11000 Stari grad sa naznakom „za javni oglas“ ili na elektronsku adresu kancelarija@aerodromisrbije.rs (u polju tema upisati „za javni oglas“), a rok za podnošenje je 17. maj.

Detalji o posebnim uslovima koje podrazumeva svaka od 29 radnih pozicija, dokumentima koji se prilažu uz prijavu, kao i postupku izbora i dodatnim napomenama, mogu se naći u javnom oglasu na sajtu tog privrednog društva.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

le

Aerodrom Brač ima 18 zaposlenih, Osijek 42, a oni zapošljavaju 29 osoba uz već dva zaposlena (dakle ukupno 31) za aerodrom koji nema ni jednog putnika?

Odgovori
Be

@lega

A šta misliš, zašto onda zapošljavaju?

Da neće mozda otvoriti aerodrom?

;-)

Kr

Ne zapošljavaju 29, već 51 radnika na 29 radnih mesta ?!

se

Da li ste ikada bili na aerodrumu Lađevci? Niste! Da jeste znali bi ste da je to jedan od najtežih i najsloženijih aerodroma u Evropi pa i u Vaseljeni i pri lepom vremenu a posebno u složenim meteo uslovima i noću. Gde je ovde personal za odleđivanje? Svako poletanje i sletanje sa Lađevaca zahteva nadljudske napore kako zemaljskog osoblja tako i pilota.

Odgovori
Vl

Ja sam za svojih trideset godina letenja čuo za mnoge složene aerodrome, ali Lađevci nisu nikad bili na tom spisku.

Na mnoge sam sleteo i poleteo. Na Lađevcima služio vojni rok. Čudna tvrdnja Seljak.

Go

@Vladimir
Sarcasm detector off :)

Ima nas ovde još koji su služili na Lađevcima.

Og

@Vladimir, jeste li čuli za sarkazam?

Vl

Ja jesam. Ali nije vreme za sarkazam.

Populizam je opasan. Daje svakoj budali pravo da se pozove na tuđe znanje. Jednom nešto napisano proširi se kao šumski požar medijima.

Ako mislite da na ovakve postupke Vlasti treba odgovarati sarkazmom, upoznajte se kroz istoriju kako su se razvijali populistički pokreti i kako su završavali.

Malo li je ovde na T6 komentatora koji pišu bez imalo znanja i informacija, a puni hvalospeva? Da li im treba davati još materijala za takav nastup ili suprotno?

We

Vladimir u pravu apsolutno…neutralisati glupe populisticke komentare..u airline biznisu i airport operationsu, Srbija debelo zaostala…

br

Treba vodoinstalater,elektricar,automehanicar.Pa u pravim firmama za takav obim radova se angazuju eksterne ekipe.Ovo mi lici na pravo „partijsko“ zaposljavanje.

Odgovori
pu

Upravo to… Na lokalnim aerodromima u bogatoj Norveškoj, doduše mogu da prime samo avione od tridesetak putnika, radi do 10 ljudi, uključujući kontrolu letenja. Ovde se očigledno predviđa opsluga za 100+ putnika ali svejedno previše.

Vo

Zivo me interesuje kako na 100+ putnika kad najvece sto moze da sleti na Ladjevce je ATR72

BB

1 zaposleni po putniku? 😎

ZZ

Leteo sam na male aerodrome po Kanadi i Americi koji imaju veci promet nego sto je inicijalno planirano za Ladjevce. Uglavnom za njih lete RJ-ovi, Q3/400 B1900 (ATR nije toliko popularan ovde) i jako cesto se desi da imate po dva aviona na stajanci. Posmatrajuci broj zaposlenih ovo je previse.

Stjuardese i zemaljsku opslugu uglavnom obezbedjuju avio kompanije ili iznajmljuju od aerodroma. Da bi opsluzili A320 treba vam 7 ljudi + 1 gorivo. Za ATR ili Q400 cifra je 5 ili 6

Ovo je malo preterano jer se masa stvari moze unajmiti kratkorocno

3 lozaca (alo bre gde je ovde automatizacija, ste se greju na ugalj ?)
5 za odrzavanje (sef+vodoinstalater+elektricar+2 za automobile)
14 za obezbedjenje 1+1+6 zaduzenih za fizicko obezbedjenje + 1+5 za kontrolu putnika
8 za prihvat aviona
4 stjuardese + 1 agent za prodaju karata (nisu rekli kojih)

Dj

Pitanje, ko čisti ako na posao ne dodje ovaj jedan higijeničar?

Odgovori
Tr

Pa Kraljevu treba tako nešto da se ljudi zapošljavaju i da rade ja bi zaposlio 100 mladih ljudi,bez hejta i filozofiranja napred Kraljevo.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj