BEG airport status
LYBE 2318:30 Z 330°05KT 9999 BKN040 16/11 Q1014 NOSIG=
[POSAO] Aerodromi Srbije zapošljavaju: Raspisan konkurs za 29 radnih mesta na „Moravi“ Rok za podnošenje prijava je 17. maj / Foto: Aerodrom Morava

[POSAO] Aerodromi Srbije zapošljavaju: Raspisan konkurs za 29 radnih mesta na „Moravi“

Privredno društvo „Aerodromi Srbije“ d.o.o. objavilo je prekjuče javni konkurs za zapošljavanje radnika na neodređeno vreme na aerodromu Morava, saopšteno je na sajtu tog privrednog društva. Rok za podnošenje prijava je 17. maj.

Kako navode u konkursu, potrebni su radnici za 29 radnih mesta i to:

– Rukovodilac službe zemaljskog opsluživanja – Šef smene aerodroma; 1 izvršilac

– Kontrolor opsluživanja vazduhoplova, putnika i stvari; 1 izvršilac

– Balanser vazduhoplova; 1 izvršilac

– Rukovalac aerodromskom opremom; 5 izvršilaca

– Transportni radnik; 1 izvršilac

– Zemaljska stjuardesa/stjuard; 4 izvršioca

– Rukovodilac službe obezbeđivanja u vazduhoplovstvu i fizičkog obezbeđenja; 1 izvršilac

– Rukovodilac spasilačko-vatrogasne službe; 1 izvršilac

– Komandir spasilačko-vatrogasne službe; 1 izvršilac

– Vatrogasac-vozač; 3 izvršioca

– Vatrogasac; 3 izvršioca

– Supervizor obezbeđivanja; 1 izvršilac

– Operater kontra-divizione kontrole; 5 izvršilaca

– Radnik fizičkog obezbeđenja i zaštite od požara (objekata i instalacija); 6 izvršilaca

– Rukovodilac službe za održavanje; 1 izvršilac

– Poslovođa; 1 izvršilac

– Rukovalac termoenergetskim postrojenjem; 3 izvršioca

– Električar; 1 izvršilac

– Vodoinstalater; 1 izvršilac

– Automehaničar; 1 izvršilac

– Autoelektričar; 1 izvršilac

– Higijeničar; 1 izvršilac

– Rukovodilac kargo službe; 1 izvršilac

– Magacioner; 1 izvršilac

– Sistem inženjer informacionih tehnologija; 1 izvršilac

– Samostalni saradnik za pravne i kadrovske poslove; 1 izvršilac

– Samostalni saradnik za finansijske i komercijalne poslove; 1 izvršilac

– Agent prodaje avio-karata; 1 izvršilac

– Rukovodilac upravljanja bezbednosti; 1 izvršilac

Kako dalje navode, opšti uslovi prijave podrazumevaju da je kandidat punoletan; da je zdravstveno sposoban za rad na radnom mestu za koje konkuriše; nepostojanje bezbednosne smetnje pri bezbednosnoj proveri (zahtev za obavljanje bezbednosne provere podnosi privredno društvo „Aerodromi Srbije“ uz pisanu saglasnost lica za vršenje bezbednosne provere); da kandidat nije pravosnažno osuđen za krivično delo; kao i da kandidat u poslednje tri godine nije pravosnažno osuđivan za prekršaj iz oblasti javnog reda i mira sa elementima nasilja ili za prekršaje iz zakona kojim se uređuje oružje i municija.

Prijave se podnose na adresu Aerodromi Srbije d.o.o. Beograd, Dečanska 8a, 11000 Stari grad sa naznakom „za javni oglas“ ili na elektronsku adresu kancelarija@aerodromisrbije.rs (u polju tema upisati „za javni oglas“), a rok za podnošenje je 17. maj.

Detalji o posebnim uslovima koje podrazumeva svaka od 29 radnih pozicija, dokumentima koji se prilažu uz prijavu, kao i postupku izbora i dodatnim napomenama, mogu se naći u javnom oglasu na sajtu tog privrednog društva.

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

l

Aerodrom Brač ima 18 zaposlenih, Osijek 42, a oni zapošljavaju 29 osoba uz već dva zaposlena (dakle ukupno 31) za aerodrom koji nema ni jednog putnika?

Odgovori
B

@lega

A šta misliš, zašto onda zapošljavaju?

Da neće mozda otvoriti aerodrom?

;-)

K

Ne zapošljavaju 29, već 51 radnika na 29 radnih mesta ?!

s

Da li ste ikada bili na aerodrumu Lađevci? Niste! Da jeste znali bi ste da je to jedan od najtežih i najsloženijih aerodroma u Evropi pa i u Vaseljeni i pri lepom vremenu a posebno u složenim meteo uslovima i noću. Gde je ovde personal za odleđivanje? Svako poletanje i sletanje sa Lađevaca zahteva nadljudske napore kako zemaljskog osoblja tako i pilota.

Odgovori
V

Ja sam za svojih trideset godina letenja čuo za mnoge složene aerodrome, ali Lađevci nisu nikad bili na tom spisku.

Na mnoge sam sleteo i poleteo. Na Lađevcima služio vojni rok. Čudna tvrdnja Seljak.

G

@Vladimir
Sarcasm detector off :)

Ima nas ovde još koji su služili na Lađevcima.

O

@Vladimir, jeste li čuli za sarkazam?

V

Ja jesam. Ali nije vreme za sarkazam.

Populizam je opasan. Daje svakoj budali pravo da se pozove na tuđe znanje. Jednom nešto napisano proširi se kao šumski požar medijima.

Ako mislite da na ovakve postupke Vlasti treba odgovarati sarkazmom, upoznajte se kroz istoriju kako su se razvijali populistički pokreti i kako su završavali.

Malo li je ovde na T6 komentatora koji pišu bez imalo znanja i informacija, a puni hvalospeva? Da li im treba davati još materijala za takav nastup ili suprotno?

W

Vladimir u pravu apsolutno…neutralisati glupe populisticke komentare..u airline biznisu i airport operationsu, Srbija debelo zaostala…

b

Treba vodoinstalater,elektricar,automehanicar.Pa u pravim firmama za takav obim radova se angazuju eksterne ekipe.Ovo mi lici na pravo „partijsko“ zaposljavanje.

Odgovori
p

Upravo to… Na lokalnim aerodromima u bogatoj Norveškoj, doduše mogu da prime samo avione od tridesetak putnika, radi do 10 ljudi, uključujući kontrolu letenja. Ovde se očigledno predviđa opsluga za 100+ putnika ali svejedno previše.

V

Zivo me interesuje kako na 100+ putnika kad najvece sto moze da sleti na Ladjevce je ATR72

B

1 zaposleni po putniku? 😎

Z

Leteo sam na male aerodrome po Kanadi i Americi koji imaju veci promet nego sto je inicijalno planirano za Ladjevce. Uglavnom za njih lete RJ-ovi, Q3/400 B1900 (ATR nije toliko popularan ovde) i jako cesto se desi da imate po dva aviona na stajanci. Posmatrajuci broj zaposlenih ovo je previse.

Stjuardese i zemaljsku opslugu uglavnom obezbedjuju avio kompanije ili iznajmljuju od aerodroma. Da bi opsluzili A320 treba vam 7 ljudi + 1 gorivo. Za ATR ili Q400 cifra je 5 ili 6

Ovo je malo preterano jer se masa stvari moze unajmiti kratkorocno

3 lozaca (alo bre gde je ovde automatizacija, ste se greju na ugalj ?)
5 za odrzavanje (sef+vodoinstalater+elektricar+2 za automobile)
14 za obezbedjenje 1+1+6 zaduzenih za fizicko obezbedjenje + 1+5 za kontrolu putnika
8 za prihvat aviona
4 stjuardese + 1 agent za prodaju karata (nisu rekli kojih)

D

Pitanje, ko čisti ako na posao ne dodje ovaj jedan higijeničar?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Perimetar na: [VIDEO] Putin u poseti Kazanju i Ahtubinsku: Do 2028. najavljeno 76 lovaca Su-57 i 100 borbenih helikoptera Mi-28NM

@Petrovic Dusan "Sa NATO nema govora da ratuju, jer je onda u pitanju rizik nuklearne eskalacije." Ako si veš upućen trebao bi da znaš da sa Rusijom nema rizika od nuklearne eskalacije - postoji samo rizik od samoubistva eventualnog napadača. Ako se, nedaj bože desi biće verovatno gotovo i za sve nas.

23. May 2019.Pogledaj

Tedy na: Večernji list: Hrvatska ponovo pokrenula proces nabavke višenamenskih borbenih aviona

@Al-41F1 Yes, the standardisation is essential. Even more important than the firepower. I didn't know that you have 3 full power rifle calibers in active service and 3 medium power. By the way, the economy minister announced yesterday they had finished the negociations with Beretta. Arx 160 will be the new standard rifle in Ro…

23. May 2019.Pogledaj

VladimirM na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Air Serbia: Najveća ekspanzija u novijoj povijesti regije

Statističar i Predrag, Ne vredi Vam pisanje kad se ne želi videti šta stoji stvarno iza neke ideje. Bilo da je dobra ili da je loša. Unapred se ograđujem da ne pišem iz ugla hobija, nacionalnih osećanja ili interesa. Pišem isključivo iz ugla struke. Postoji Analiza opravdanosti Aerodroma Morava urađena od strane veoma stručnih ljudi.…

23. May 2019.Pogledaj

Al-41F1 na: Prvi probni letovi grčkih borbenih aviona iznad Severne Makedonije

Mozda zato sto mi imamo jednu eskadrilu, a Grcka samo 10 puta toliko...

23. May 2019.Pogledaj

Golub na: Prvi probni letovi grčkih borbenih aviona iznad Severne Makedonije

Jednom davno, kada sam bio klinac, pitao sam - "dokle u visinu je nasa "teritorija" i dobio odgovor - "onoliko koliko mozes da kontrolises". Tako da, osim ako ne dodju do Vranja, verovatno necemo ni primetiti...

23. May 2019.Pogledaj

Send this to a friend