BEG airport status
LYBE 2001:30 Z 100°08KT 9999 BKN040 02/00 Q1015 NOSIG=
[ASCE18] Tonči Peović: Vansi erports dobar izbor za „Nikolu Teslu“; U Zagrebu nakon koncesije pozitivni rezultati "Vansi bi mogao u početnom periodu da se suoči sa pojedinim izazovima na "Tesli" / Foto: Tango Six

[ASCE18] Tonči Peović: Vansi erports dobar izbor za „Nikolu Teslu“; U Zagrebu nakon koncesije pozitivni rezultati

Na Konferenciji o obezbeđivanju aerodroma (ASCE), održanoj prošle godine u decembru, više od 550 delegata okupilo se kako bi razmenili iskustva i ideje o svim značajnim bezbednosnim pitanjima u oblasti obezbeđivanja aerodroma, a tu priliku Tango Six je iskoristio da sa nekima od njih i pojedinačno razgovara.

Jedan od delegata bio je i direktor aerodroma Brač Tonči Peović koji je za naš portal govorio, između ostalog, i o trenutno aktuelnoj temi koncesije beogradskog aerodroma ističući kompetentnost i dosadašnje uspehe francuskog Vansija.
 

„Vansi se dokazao u infrastrukturi aerodroma“ / Foto: Tango Six

– Prvo bih rekao da mi je drago da je izabran Vansi. To je jedna vrlo ugledna međunarodna firma koja se dokazala u infrastrukturi aerodroma. Njihov najveći projekat je, koliko znam, u Portugalu.

U razgovoru sa kolegama u Portugalu čuo sam da su zadovoljni načinom razmišljanja Vansija, sa ulaganjima u infrastrukturu, razvojem aerodroma, razvojem ljudskih potencijala i ja se nadam da će na tim trendovima i „Nikola Tesla“ nastavit sa novim koncesionarom. – istakao je Peović.

Kakvi rezultati su zabeleženi nakon dobijanja koncesije u Zagrebu, šta je neophodno učiniti da bi koncesija imala pozitivan ishod i sa kakvim bi se izazovima mogao suočiti Vansi u početnom periodu pogledajte na sledećem video snimku:

 

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

B

Putnik bez stresa, ključno za uspijeh aerodroma. Ali meni se čini da u posljednje vrijeme da neki smatraju da će podizanjem stresa podići bezbjednost, dolazak 2 sata ranije, izuvanje cipela, skidanje kaiša, mrki pogledi policajaca, pregledača, carinika, višestruki pregledi na vezanim letovima, držanje putnika u avionima dok avion ima kvar, itd.. Pa onda nedostatak wc, „plastična“ hrana, itd.. Sve to utiče da se punik osjeća „kao stoka“. Međutim, izgleda da je auditorijum već pod utiskom te militarizacije pa dolazimo do priče gdje se razrađuje vojna tema po principu koji je Vladimir opisao.

Odgovori
V

Zaista interesantno!

Jedan od najvećih stručnjaka u vezi sa aerodromima na našim prostorima, a ovde nema jednog komentara o njegovim izjavama.

Zato na temama u čijeg Tatka je pogolema patka (F16, MiG29 i ostala gvožđurija) nema mesta igla da padne.

Kakav smo mi svet!

Odgovori
J

Između ostalog, to ima veze i sa tim što je rekao nešto što se velikoj većini tih iz grupacije ‘u moga tatka…’ ne sviđa.

B

Kratkovidni

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

nikola na: [BEZBEDNOST LETENJA] Fondacija „Dejan Pandurović“: Bili smo jedna od vazduhoplovnih sila sa visokim nivoom bezbednosne kulture

video sam tenk VIHOR 1996 na VTI tada su ga rasklapali mada su Irak Francuska i mislim Indija hteli da ga kupe jer vojska nije imala para da ga pusti u serijsku proizvodnju . Tenk malog odraza tj kupole sa motorom od 1200 KS i mislim 38000kubika isao na tenkodromu betonskom oko 100km na cas

19. Jan 2019.Pogledaj
19. Jan 2019.Pogledaj

Drazen na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

Ne slažem se Alene s tvrdnjom a će putnici apriori bježati od SSJ. Ja na primjer (radim u zrakoplovstvu) ću čim ih Adria dobije pokušati bookirati upravo njihov let. Mene taj avion privlači. Naravno ako ne bude čestih otkaza.

19. Jan 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

Opala. Sada Montreal proizvodi 33 aviona godišnje, planiraju to povećati na 120 godišnje do 2020. Znači li to da kane još više povećati prozvodnju ili je to to? Alabama će imati početni kapacitet od 22 aviona godšnje, što kane povećati na 50 do 2023. To bi značilo 170 aviona godišnje u planu za idućih 5…

19. Jan 2019.Pogledaj

JU240 na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

Alene, Tačno sve. Jedino, nije mi baš najjasniji produžetak interesovanja LH za SSJ, posle preuzimanja C serije od Airbusa. Da li, eventualno, žele da imaju otvorenu mogućnost nabavke jeftinijeg aviona za siromašnija tržišta? Ako se, prosto, ne želi totalna zavisnost od Airbusa, pa, tu su i dalje Boeing i Embraer.

19. Jan 2019.Pogledaj

Send this to a friend