BEG airport status
Montenegro Erlajns iznajmio dva Blu Erova Boinga 737 za potrebe letnje sezone; Avioni u službi crnogorske kompanije od 15. aprila do 15. oktobra Ugovor o iznajmljivanju na bazi tzv. "wet lease" ili ACMI aranžmana, koji pored aviona uključuje posadu, tehničko održavanje i osiguranje vazduhoplova / Foto: netAirspace.com

Montenegro Erlajns iznajmio dva Blu Erova Boinga 737 za potrebe letnje sezone; Avioni u službi crnogorske kompanije od 15. aprila do 15. oktobra

Kompanija Montenegro Erlajns iznajmila je, u skladu sa svojim ovogodišnjim biznis planom, Boingove B737 Classic letelice, za period od 15. aprila do 15. oktobra, a ugovor o iznajmljivanju potpisan je sa rumunskom avio-kompanijom Blu Er (Blue Air), saopštio je crnogorski nacionalni avio-prevoznik.

Kako navodi, ugovor je na bazi tzv. „wet lease“ ili ACMI aranžmana, koji pored aviona uključuje posadu, tehničko održavanje i osiguranje vazduhoplova:

– Ovim dodatnim avionom, koji je većeg kapaciteta u odnosu na postojeće u Montenegro Erlajnsu, proširićemo našu flotu na ukupno 6 vazduhoplova. Pomenutim Ugovorom predviđeno je iznajmljivanje aviona tipa Boing 737 Classic, i to tako da u periodu od 15. aprila do 15. maja za potrebe našeg prevoznika saobraća avion tipa B737-500, registarske oznake YR-AMC sa 120 sjedišta, a u periodu od polovine maja do kraja ugovora avion tipa B737-300, registarskeoznake YR-BAP sa 148 sjedišta. Oba aviona su 1991. godište, i prethodno su se nalazila u floti Lufthanze (Lufthanza), Norvižan Er Šatla ( Norwegian Air Shuttle) i drugih. –

Izvršni direktor Montenegro Erlajnsa Živko Banjević istakao je da se kompanija prilikom pregovora o iznajmljivanju aviona za potrebe letnje sezone, rukovodila pre svega činjenicom da „partner u ovom projektu mora da ispunjava najstrože standarde sigurnosti i bezbjednosti letjenja“:

– Blue Er funkcioniše u skladu sa EASA standardima, pri čemu su nosioci i IOSA sertifikata, što je potvrda da su ispunjeni strogi sigurnosni i bezbjednosni standardi u vazdušnom saobraćaju. Dalje, dogovoreni komercijalni uslovi, pozitivna provjera i preporuke od strane predstavnika više referentnih kompanija, doveli su do potpisivanja Ugovora o iznajmljivanju aviona.

U toku ljetnje sezone pokrivaćemo oko 30 redovnih i čarter destinacija, što bez šest aviona u floti ne bi bilo moguće. Sličan aranžman ugovorili smo i prethodne godine, a rezultati ostvareni u 2018. nam govore da se to pokazalo kao dobar poslovni potez. –

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Da

    Da li putnici Montenegro airlinesa trebaju da znaju da se OBA BLUE AIRova Boeing 737 povlače iz operativne upotrebe krajem godine? Ili treba sakriti tu informaciju?

    Odgovori
    De

    E i ti si nasao da cepidlacis …. nije kraj godine a pretpostavka je da su avioni airworthy kad jos lete!

    Dr

    A da polete još malo.

    BB

    Kod Boeing – a trenutno važi pravilo: bolje stariji nego noviji…

    Ne

    I uz posade koje su jako motivisane dobrim platama u blue -airu

    Odgovori
    Sl

    Kolika je cijena najma?

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

    Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

    15. Mar 2025.Pogledaj

    goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

    Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

    14. Mar 2025.Pogledaj

    Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

    Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

    14. Mar 2025.Pogledaj

    Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

    @Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

    14. Mar 2025.Pogledaj