BEG airport status
LYBE 2303:00 Z 140°26G40KT 9999 FEW040 13/04 Q1014 NOSIG=
Montenegro Erlajns iznajmio dva Blu Erova Boinga 737 za potrebe letnje sezone; Avioni u službi crnogorske kompanije od 15. aprila do 15. oktobra Ugovor o iznajmljivanju na bazi tzv. "wet lease" ili ACMI aranžmana, koji pored aviona uključuje posadu, tehničko održavanje i osiguranje vazduhoplova / Foto: netAirspace.com

Montenegro Erlajns iznajmio dva Blu Erova Boinga 737 za potrebe letnje sezone; Avioni u službi crnogorske kompanije od 15. aprila do 15. oktobra

Kompanija Montenegro Erlajns iznajmila je, u skladu sa svojim ovogodišnjim biznis planom, Boingove B737 Classic letelice, za period od 15. aprila do 15. oktobra, a ugovor o iznajmljivanju potpisan je sa rumunskom avio-kompanijom Blu Er (Blue Air), saopštio je crnogorski nacionalni avio-prevoznik.

Kako navodi, ugovor je na bazi tzv. „wet lease“ ili ACMI aranžmana, koji pored aviona uključuje posadu, tehničko održavanje i osiguranje vazduhoplova:

– Ovim dodatnim avionom, koji je većeg kapaciteta u odnosu na postojeće u Montenegro Erlajnsu, proširićemo našu flotu na ukupno 6 vazduhoplova. Pomenutim Ugovorom predviđeno je iznajmljivanje aviona tipa Boing 737 Classic, i to tako da u periodu od 15. aprila do 15. maja za potrebe našeg prevoznika saobraća avion tipa B737-500, registarske oznake YR-AMC sa 120 sjedišta, a u periodu od polovine maja do kraja ugovora avion tipa B737-300, registarskeoznake YR-BAP sa 148 sjedišta. Oba aviona su 1991. godište, i prethodno su se nalazila u floti Lufthanze (Lufthanza), Norvižan Er Šatla ( Norwegian Air Shuttle) i drugih. –

Izvršni direktor Montenegro Erlajnsa Živko Banjević istakao je da se kompanija prilikom pregovora o iznajmljivanju aviona za potrebe letnje sezone, rukovodila pre svega činjenicom da „partner u ovom projektu mora da ispunjava najstrože standarde sigurnosti i bezbjednosti letjenja“:

– Blue Er funkcioniše u skladu sa EASA standardima, pri čemu su nosioci i IOSA sertifikata, što je potvrda da su ispunjeni strogi sigurnosni i bezbjednosni standardi u vazdušnom saobraćaju. Dalje, dogovoreni komercijalni uslovi, pozitivna provjera i preporuke od strane predstavnika više referentnih kompanija, doveli su do potpisivanja Ugovora o iznajmljivanju aviona.

U toku ljetnje sezone pokrivaćemo oko 30 redovnih i čarter destinacija, što bez šest aviona u floti ne bi bilo moguće. Sličan aranžman ugovorili smo i prethodne godine, a rezultati ostvareni u 2018. nam govore da se to pokazalo kao dobar poslovni potez. –

    Komentari

    D

    Da li putnici Montenegro airlinesa trebaju da znaju da se OBA BLUE AIRova Boeing 737 povlače iz operativne upotrebe krajem godine? Ili treba sakriti tu informaciju?

    Odgovori
    D

    E i ti si nasao da cepidlacis …. nije kraj godine a pretpostavka je da su avioni airworthy kad jos lete!

    D

    A da polete još malo.

    B

    Kod Boeing – a trenutno važi pravilo: bolje stariji nego noviji…

    N

    I uz posade koje su jako motivisane dobrim platama u blue -airu

    Odgovori
    S

    Kolika je cijena najma?

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Милош77 na: Ruski MiG-31BM dobio rakete vazduh-vazduh velikog dometa R-37M

    Што се ваздух земља способности тиче, ту ће Миг-35 бити добар у тој класи која није баш лака категорија. Уствари биће добар колко и треба као и Ф-16V. Неће он имати проблема да гађа ни бродове ни тенкове ни радаре. Сад за покретне мете и паметне бомбе малог калибра не знам шта имају или немају…

    22. Apr 2019.Pogledaj

    Vlad na: Ruski MiG-31BM dobio rakete vazduh-vazduh velikog dometa R-37M

    Nikome ne smeta kvalitetna diskusija zasnovana na realnim činjenicama, ali pljuvanje konkurencije i izvođenje malicioznih zaključaka, dobijenih na osnovu selektivnog biranja podataka, postali su zaštitni znak pojedinih komentatora. Dosadno i ponavljajuće...

    22. Apr 2019.Pogledaj

    Banja Luka na: Uzroci i posledice otkazivanja isporuke F-35 Turskoj

    @Jordan Jasna mi je ta ideja potpuno Jordan. Ja samo kažem da je to teško ostvariv koncept za male zemlje. A tu svrstavam sve zemlje koje nemaju mogućnosti da posjeduju najmanje 70 komada tog čuda, pa da djeluju sinergijski za ostvrivanje takve prevlasti. To su države poput Belgije, Holandije, Norveške, Danske.... Gasio je NATO potpuno…

    22. Apr 2019.Pogledaj

    126LAE-Delta na: Ruski MiG-31BM dobio rakete vazduh-vazduh velikog dometa R-37M

    Falcon Za MiG-35 i v-z sredstva se jedino pominju planovi za laserski navođeno naoružanje i H-36 Grom-1 krstareću raketu. Miloš77 Ne znam da li može da se kvalifikuje kao očigledna prednost za MiG-35, ali mislim da ima nešto u činjenici da će imati otvorenu arhitekturu što se tiče konfiguracije opreme na avionu.

    22. Apr 2019.Pogledaj

    Jula na: [NAJAVA] Otvoreni dan na aerodromu Batajnica: U letačkom programu MiG-29, Super Galeb G-4, Mi-17 i Gazela

    Hoce li biti uopste otvorenog dana s obzirom na orkanske udare Kosave prognozirane za 23.?

    22. Apr 2019.Pogledaj

    Send this to a friend