BEG airport status
[ASCE18] Sony: „Nikolu Teslu“ nadzire trenutno najosetljivija 4K kamera na svetu Sony predstavio nekoliko kamera za obezbeđivanje aerodromskog perimetra / Foto: Dragan Trifunović, Tango Six

[ASCE18] Sony: „Nikolu Teslu“ nadzire trenutno najosetljivija 4K kamera na svetu

Prošlogodišnja Konferencija o obezbeđivanju aerodroma (ASCE), velikom posećenošću i brojnim panel diskusijama i prezenatcijama pokazala je zainteresovanost industrije za taj sektor, potrebu i volju da se on unapredi, kao i to da za određene inovacije već postoje planovi.

Jedna od kompanija koja je predstavila svoje proizvode čije specifikacije prate trendove i tehnološke inovacije jeste kompanija Sony.

Ta kompanija je, kao izlagač i sponzor ASCE-a, prezentovala nekoliko svojih kamera za obezbeđivanje aerodromskog perimetra, a kako je za Tango Six tom prilikom objasnio njen predstavnik i menadžer prodaje za istočnu Evropu i Izrael Aleksandar Dobnikar sve kamere bazirane su na 4K tehnologiji.

Najnovija tehnologija ugrađena u Sonyjeve kamere / Foto: Dragan Trifunović, Tango Six

– Mi smo ovde zato što imamo instalirane kamere na Aerodromu Nikola Tesla. Konkretno, ideja je bila da danas predstavim kamere koje se zaista upotrebljavaju na aerodromima. Pre svega, u pitanju je najnovija 4K tehnologija. Izložio sam dve kamere – kameru model VB770 koja je trenutno najosetljivija kamera koja postoji na svetu, kao i drugu koja je takođe 4K kamera sa mogućnošću snimanja do 20 megapiksela.

Tu je i jedna specifična kamera koja je našla svoju primenu u transportu, odnosno u segmentima avio-industrije – na dostavnim vozilima, kargo vozilima, autobusima, odnosno svim onim ispomoćnim vozilima koja se koriste na aerodromu. Naravno, Sony ima kompletan portfolio opreme, ali sam se potrudio da izdvojim par kamera koje su baš specifične za aplikaciju na aerodromima, odnosno na tom perimetru oko aerodroma. – objašnjava Dobnikar.

Dobnikar o specifikacijama 4K kamera / Foto: Dragan Trifunović, Tango Six

Koje su prednosti tih kamera, kako one idu u korak sa termovizijom i na koji način funkcioniše njihov sistem za prepoznavanje lica pogledajte na sledećem video snimku:

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Željko Tucaković na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

Leopardi 2a8 su promašaj za Hrvatsku, tenk je težak preko 73 tone, skoro 90% više od m84, a košta 29 miliona evra. Dali su svoje odlične tenkove a platili nove tenkove koliko dobre borbene helikoptere. Sad me baš interesuje da li ima mostova koji mogu da ih istrpe, ili će morati i mostove da menjaju...…

10. Apr 2025.Pogledaj

Leopold na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

Svi o tenkovima, na AERO portalu.... C c c c Ja bih dao levu ruku za "maketu" tih dimenzija u dnevnoj sobi. I ne mora biti Rafale, iskreno, neki Su-27 ili derivat ili F-15X ili matori Harijer bi bili podjednako OK :D

10. Apr 2025.Pogledaj

Miloš77 na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

@Srbofil Mislim da je ogromna vecina modernih tenkova i borbenih oklopnih vozila u zadnje 1-2 godine unistenia ne zato sto je probijen oklop bilo gde, nego zato sto je FPV dron #1 nasao tenk, i #2 paralizovao ga tako sto mu je razvalio gusenjice, ili neki spoljni sistem.. Onda se okno otvara, i posada izvlaci…

10. Apr 2025.Pogledaj

NixPix na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

Miloše. FPV dronovi su prvih dana upotrebe u Ukrajini letjeli do 15km daleko, a sada jedva 1km. Danas su operateri na prvoj crti zajedno sa pješacima, prije godinu dana upravljali su 2-3 km daleko iza leđa svojih pješaka. Dominacija fpv dronova je prošlo svršeno vrijeme, uz razvoj aktivne hardkill i softkill obrane sve će imati…

10. Apr 2025.Pogledaj

Marko na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

@Miloš777 Zato postoji aktivna zaštita na Leo2 A8, i Rusi nedavno predstavili sličnu zaštitu od projektila i dronova za svoje tenkove. Dronovi su trenutno efektivni, ali isto su bili i dvokrilci u 1.s.r., pitanje vremena dok se masovno ne uvede zastita od njih.

10. Apr 2025.Pogledaj