BEG airport status
LYBE 1519:30 Z 110°03KT CAVOK 20/11 Q1022 NOSIG=
Montenegro erlajns u prva četiri meseca ove godine prevezao više od 130 hiljada putnika; Do kraja 2019. očekuje se preko 660 hiljada Ostvareni rezultat ukazuje na sedam i po hiljada putnika više u odnosu na prethodnu godinu / Foto: Montenegro erlajns

Montenegro erlajns u prva četiri meseca ove godine prevezao više od 130 hiljada putnika; Do kraja 2019. očekuje se preko 660 hiljada

Kompanija Montenegro erlajns prevezla je u prva četiri meseca ove godine 130.010 putnika u sve tri kategorije saobraćaja – redovnom, čarter i kod-šer uz ostvarena 1.824 leta, saopštio je taj avio-prevoznik.

Kako navodi, u odnosu na 2018. godinu, ostvareni rezultat ukazuje na sedam i po hiljada putnika više, odnosno 112 letova više:

– Porast broja putnika na povećanom obimu saobraćaja prati i porast prosječne popunjenosti putničke kabine, koja ove godine u posmatranom periodu iznosi 61%, što je za 3% više u odnosu na prošlu godinu. Destinacije koje su bilježile najveći rast prevezenih putnika u posmatranom periodu su ka/iz Beograda gdje je prevezeno 3 hiljade putnika više u odnosu na 2018. godinu, ka/iz Rima i Pariza gdje se bilježi rast od 1.441 odnosno 1.448 putnika, kao i ka/iz Ljubljane gdje je broj putnika povećan za 1.146.

Važno je napomenuti da je Montenegro erlajns ove godine mjesec dana ranije počeo saobraćati ka Sankt Peterburgu, Lajpcigu, Londonu i Minhenu, a od 5. maja je uveo u redovan saobraćaj Hanover, petu destinaciju u Njemačkoj. Proširenje perioda letjenja za navedene destinacije daje i značajan doprinos produženju ljetnje turističke sezone u Crnoj Gori.

U prilog navedenom govore i ostvareni rezultati za april kada je prevezeno 42.136 putnika uz realizovanih 569 letova. To je tri i po hiljade više putnika, odnosno 55 više letova u odnosu na prošlu godinu. –

Prema najavljenom bukingu, pozitivan trend poslovanja nastaviće se i u periodu koji sledi, pa se očekuje da će Montenegro erlajns realizovati biznis plan za 2019. godinu, ističe taj avio-prevoznik i dodaje da će kompanija u toku predstojeće sezone saobraćati ka tridesetak destinacija u redovnom i čarter saobraćaju sa ciljem da u toku godine preveze više od 660 hiljada putnika.

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Pogorsana Osecanja na: Kako funkcioniše Distance learning u teorijskoj obuci za ATPL teoriju: Škola letenja Aero Mond održavaće samo 10% časova u učionici

@ BB, Vazi, u pravu si. Ajde onda lepo da otvorimo EASA bazu pitanja i svih 15K+ podelimo lepo ljudima unapred, i svima super. Mislim, zasto bi se uopste zezali sa time ko sta moze/zeli od ucenja. Ko hoce - nek cita i edukuje se, ko nece - neka nauci pitanja i odgovore na pamet,…

15. Sep 2019.Pogledaj

Istočnik na: Kako funkcioniše Distance learning u teorijskoj obuci za ATPL teoriju: Škola letenja Aero Mond održavaće samo 10% časova u učionici

Razlozi su sledeći: - Deca nisu "radno sposobno stanovništvo", samim tim moraju u školu. DL sistem može da im bude samo način da prate nastavu ako su odsutna iz nekog opravdanog razloga (bolest, boravak u bolnici, ...), ne i zamena za školu. - Kod studenata je složenija situacija. Ako je student zaposlen, uz potvrdu o…

15. Sep 2019.Pogledaj

Istočnik na: Kako funkcioniše Distance learning u teorijskoj obuci za ATPL teoriju: Škola letenja Aero Mond održavaće samo 10% časova u učionici

@Pomesana obecanja I redovan direktan rad sa nastavnikom i DL sistem imaju svoje prednosti i mane. Ono što je Delta izostavio po mom mišljenju je to da se ova dva načina međusobno dopunjuju. a i kako je BB rekao, ključ svega je zainteresovanost.

15. Sep 2019.Pogledaj

Sascha410 na: Kako funkcioniše Distance learning u teorijskoj obuci za ATPL teoriju: Škola letenja Aero Mond održavaće samo 10% časova u učionici

Da se razumijemo ja nikako nisam pobornik ovog vida obrazovanja I ako sam zavrsio na isti nacin ovaj kurs. Mislim da je tradicionalni vid ucenja puno bolji, ali ruku na srce, sta ja o tome znam osim licnog iskustva I subjektivnog misljenja. Cinjenica je da se u zapadnom svijetu ovaj vid obrazovanja koristi dobre tri…

15. Sep 2019.Pogledaj

Nele na: Kako funkcioniše Distance learning u teorijskoj obuci za ATPL teoriju: Škola letenja Aero Mond održavaće samo 10% časova u učionici

Ja sam ucio isto daljinski. Morao sam jer sam radio a pored toga sam imao i porodicnih obaveza. Svaki dan sam detaljno prelazio gradivo u slobodno vreme. I tako mesecima. Nakon 8 meseci (6 je minumum) sam presao sve i prijavio se za ground school (tih 10 posto). Tada sam upoznao jos desetak kolega od…

15. Sep 2019.Pogledaj

Send this to a friend