BEG airport status
Er Srbija od sutra počinje sa prodajom karata za PSO linije iz Niša; Prvi letovi od 15. jula Letove će obavljati avion Erbas A319 sa oznakama Er Srbije / Foto: Er Srbija

Er Srbija od sutra počinje sa prodajom karata za PSO linije iz Niša; Prvi letovi od 15. jula

Kompanija Er Srbija će sutra, 17. maja, početi sa prodajom karata za 12 linija od javnog interesa iz Niša, saopštio je srpski nacionalni avio-prevoznik.

Kako navodi, prvi letovi na novim linijama kreću od 15. jula, a avioni Er Srbije će saobraćati do Nirnberga, Frankfurta (Han), Hanovera, Fridrihshafena, Karslruea, Salcburga, Rima, Bolonje, Budimpešte, Geteborga, Ljubljane i Tivta:

– Povratna karta može da se kupi po ceni počev od 48 evra sa svim taksama za Geteborg i Tivat. Niš će sa tih 12 evropskih gradova iz Nemačke, Austrije, Italije, Mađarske, Švedske, Slovenije i Crne Gore biti povezan sa najmanje dva leta nedeljno. Letove će obavljati avion Erbas A319 sa oznakama Er Srbije. –

Lista destinacija i nedeljnih letova / Foto: Er Srbija

Podsetimo, međunarodni tender za izbor avio-prevoznika za 12 linija od javnog interesa završen je 7. maja, pri čemu je do kraja tendera stigla samo jedna ispravna ponuda – ponuda avio-kompanije Er Srbija.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Da li ce se na tim linijama koristiti A319 za koji je pre neki dan objavljeno da su ga iznajmili?

Odgovori
BB

to je taj

M3

Hoce, oko 20 maja se ocekuje da stigne nov koji ce leteti iz Nisa

Be

Čudi me da skoro da nema komentara ispod ovog članka obzirom da je bilo toliko kritike kada se saznalo da će drzava preuzeti aerodrom KV!

Odgovori
Ma

Ne znam zasto nema komentara, ali kritika i dalje stoji. Meni je van pameti da narod koji ima prosecnu platu 400e (medijana je sigurno znacajno ispod 400) subvencionse Er Srbiju, ljude iz dijaspore ili biznismene, odnosno firme koje posluju u Srbiji.
Poslovnim ljudima je sve jedno da li ce platiti kartu 60 ili 140e. A ljudima iz dijaspore je definitivno manje potrebna pomoc nego ljudima u Srbiji.
Sve u svemu mislim da drzava to ne radi ni zbog biznismena, ni zbog dijaspore, vec radi vestackog pumpanja narodskog novca u Er Srbiju.
Ako otede u neku od srpskih npr. bolnica, znacete o cemu govorim.

Be

@Marko

Ti gastajbarteri i ti biznismeni pune drzavnu kasu. Od njih ljudi u Srbiji zaradjuju to nešto malo novca pa jedan mali deo toga ide preko poreza ili sličnog indirektno u subvencije.
Očekuje se da će biti više biznismena i da će gastarbajteri češće dolaziti i da će se subvencije dvostruko vratiti.

A uz to ljudi iz Niša i ostatka juzne Srbije imaju šansu da za „malo“ novca putuju sa avionom u evropu.

Znači drzava Srbija i njeni gradjani naj više profitiraju od otvaranja ovih linija!

PS: Još uvek je većina bolnica u lošem stanju ali se polako renoviraju i otvaraju nove. Mozda si čuo da se rade ili dogradjuju klinički centri!? Upavo onaj u Nišu je skoro završen, šta je dokaz da se posle dugo vremena konačno nešto u zdravstvu radi!

Ma

@ Beli

Nisi me razumeo. Ja nisam protiv novih linija, vec protiv subvencionisanih linija. Ja sam protiv toga da mi Er Srbija pruza usluge loukostera, a da za uzvrat dobija standardnu cenu karte, dobar deo od toga iz drzavne kase! Kako ti nije jasno da Er Srbija svoju nesposobnost da parira loukosterima nadoknadjuje upumpavanjem drzavnih para. A ovo postaje jos apsurnije kada vidimo da loukosteri otvaraju linije tamo gde je potrebno, tj. gde mogu da napune avion, tako da narod nema apsolunto nikakav benefit od toga.

A sto se tice cena karata – Evo ja kao gastarbajter, kako si me nazvao, cu da ti kazem da je vecina nas spremna da izdvoji i 120-130e za kartu ukoliko nam linija i usluge odgovaraju. Ne treba nam pomoc srpskih poreskih obveznika. Sto se tice biznismena, njima je jos manje potrebna, veruj mi. Samo im je bitno da im linija odgovara. Uostalom, posto letim cesto za Nis, mogu da ti kazem da je udeo biznismena u avionu oko 1%.

Za bolnice nemam komentar. Uzeo si jedan centar koji se izgradio, pored 99% centara koji se bukvalno raspadaju.

Be

@Marko

U prvom komentaru pišeš da jadan narod subvencioniše biznismene a u drugom pišeš da je „kad ti letiš“ u avionu 1% biznismena!?
Nešto tu ne paše.

Spreman sam i ja da platim 150-200€ ALI ako mi neko ponudi za 75€, dobro ću razmisliti da pre letnjeg odmora dodjem i za uskrs ili djurdjevdan, i tad ću pomoći roditeljima da kupe sve za slavu, opet ću koristiti taksi i navratiti u kafanu i počastiti društvo, dati konobaru bakšiš i mozda kupiti neku stvarčicu.

Ovo oko bolnica i ne trebaš da komentarišeš jer nema ništa sa vazduhoplovstvom. Nisam rekao da je idealno nego da se radi na poboljšanju i da se grade novi klinični centri u Nišu, Kraguevcu, Novom Sadu i Beogradu.
Ovaj u Nišu je skoro završen i ide sd dalje!

St

Marko ili si malo … ili se pravis da si. Avijacija je medjunarodni biznis, bas svaka linija Er Serbije je medjunarodna. Dakle nema ignorisanja kako se stvari u avijaciji dogadjaju u regionu, osim ako si …
Posto si rekao da si protiv subvencionisanih linija, ajde malo prosetaj do SKP pa ih ubedi da to sto godinama subvencionisu jednu stranu avio kompaniju da otvara nove linije nikako ne treba da rade. Ajde lepo nemoj sad da se pravis da te ne zanima sta se dogadja odmah pored Nisa, nego lepo kreni da ih ubedjujes i pisi kako ti ide, navijamo za tebe! Ako uspes da ih ubedis u tvoje teorije, onda cu da te posaljem na sledeci zadatak u Budimpestu gde oni lepo subvencionisu svoj domaci Wizz da bi ljudi sa raznih mesta po Balkanu leteli do njih. Pa kad i njih ubedis da je to ludilo i rasipanje para, javi se, dacu ti sledeci zadatak, sve sa mestima koja u okruzenju daju pare loukosterima da bi leteli. Ajde bacam ti rukavicu u lice, ubedi ih sve da je njihovo davanje para glupo. Ako ne uspes, priznaj poraz i prihvati stvarnost da su subvencije realnost avijacije u regionu.

Mi

Interesantno je da je fiksna doplata, za sve nabrojane linije, za jedan komad predatog prtljaga težine do 23 kg 70 evra za povratno putovanje. Nekako mi to deluje skupo.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Motorista na: Daso najavio početak razvoja borbene besposadne letelice koja će dopunjavati i biti integrisana sa borbenim avionom Rafal

@Aleksa A šta će saćasti lanseri na Rafalu? Ako dođe do toga da sa Rafalima vršimo neposrednu podršku trupama na zemlji, onda smo u gadnom problemu.

10. Oct 2024.Pogledaj

Djuka na: Daso najavio početak razvoja borbene besposadne letelice koja će dopunjavati i biti integrisana sa borbenim avionom Rafal

Sta ce ima tehnologija koja ocigledno ne funkcionishe? Da si procitao tekst video bi da je recimo program nEUROn pokrenut 2003. godine. tada nekakav Ohotnik nije postojao ni u sovjetskoj naucnoj fantastici.

10. Oct 2024.Pogledaj

Dassault Rafale na: Daso najavio početak razvoja borbene besposadne letelice koja će dopunjavati i biti integrisana sa borbenim avionom Rafal

@Miloš77 Upoređivati rusku avio industriju sa francuskom avio industrijom je kao da uporedujes ruskog Moskvica sa francuskim Pezoom 407 MI16! Francuska proizvodi AESA radar dok Rusija ne niti je u stanju a to vidimo u trogodisnjoj"specijalnoj operaciji", Francuska proizvodi cipove i procesore dok ih Rusija uvozi od Kine i Irana(kolevke terorizma), Francuska ima svoj sopstveni…

10. Oct 2024.Pogledaj