BEG airport status
[ASCE18] Alen Šćuric o koncesiji „Nikole Tesle“: Neće biti ispunjena sva obećanja; Očekuje se daleko kvalitetnija usluga u Beogradu Šta će sve koncesionar izmeniti u načinu funkcionisanja beogradskog aerodroma? / Foto: Tango Six

[ASCE18] Alen Šćuric o koncesiji „Nikole Tesle“: Neće biti ispunjena sva obećanja; Očekuje se daleko kvalitetnija usluga u Beogradu

Na prošlodecembarskoj Konferenciji o obezbeđivanju aerodroma (ASCE) održanoj po prvi put u Beogradu, pored brojnih predstavnika avio-industrije u oblasti obezbeđivanja aerodroma, jedan od panelista bio je i naš redovni kolumnista i analitičar Alen Šćuric.

On je za naš portal govorio o značaju posvećivanja tematici Konferencije, ali i dao svoje mišljenje o ishodima koncesije u Zagrebu, kao i onome što se može očekivati od koncesionara u Beogradu:

– Sva obećanja koja su data ona se ispunit neće. Isto tako obećanja da se neće dizat takse, zaboravite, naći će se modalitet i dizaće se. I ono sve što piše u ugovoru, a koji eto nismo vidjeli, a koji je bio obećan, će biti još bitno rigoroznije sa aneksima gde se sigurno išlo u korist koncesionaru.

Velika je koncesijska naknada, još veći je iznos novaca koji koncesionar treba dat, dakle zasigurno je dobio još nekakve benefite za koje javnost ne zna i neće u dogledno vrijeme ni saznati. Na koncu, pa istu stvar smo imali i u Zagrebu i u svim ostalim koncesijama.

Ono što je za ljude bitnije je to što će se dobiti daleko više prijevoznika, da će se dobit daleko više linija, daleko više lou kosta, daleko više kvalitetnija usluga u Beogradu i garantiram vam da će odmah u prvih šest meseci koncesionar izmijenit kompletno unutarnji izgled Aerodroma Beograd. –

„Puno je pretjerano ono što nam rade na aerodromima“ / Foto: Tango Six

Šta će sve koncesionar u načinu funkcionisanja „Nikole Tesle“ izmeniti, za koji se lou kost očekuje da će u narednom periodu otvoriti Bazu u Beogradu, da li koncesionar u Zagrebu radi dobar posao, kao i da li su trenutne mere bezbednosti na aerodromima previše rigorozne pogledajte na sledećem video snimku:

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Su

Prvo veliko poštovanje g.Šćuric.Mene interesuje vaše mišljenje ili iskustvo sa drugih koncesija o dividendama koje su obećane na dan prodaje aerodroma a koja je trebala biti 1465 dinara .Tih dana je sama akcija dostigla svoj vrh i iznosila je 1965 dinara a sada je 1100 i u padu je a naše rukovodstvo iako je dobilo pare od koncesije odjednom izmislilo 3 meseca nekog perioda do isplate,a bojim se dok ne isplate da će doći na mizeriju .Pošto sam zainteresovana strana a radim na aerodromu izvinućete me što koristim pseudonim.

Odgovori
Ek

Dan dividende je 31.12 (dan kad je napravljen presek vlasnika koji će dobiti dividende) , a posle toga dana se prodaju akcije bez prava na predstojeću raspodelu dividendi, zbog čega je cena akcija i pala. Da bi se dividende raspodelile odluku mora doneti skupština akcionara, a vanredna skupština je zakazana za 5. Februar.

Pojednostavljeno dividende će dobiti svi koji su bili vlasnici akcija 31.12 bez obzira da li su ih u međuvremenu prodali ili ne. Isplata dividende će najranije biti u drugoj polovini februara.

ID

Ako će to značiti jeftinije letove iz BG, super.
Kompanije će privući manjim taksama. Veliko uvećanje broja putnika može otplatiti niže takse i veliku koncesiji(da li je velika?).
Iskreno, nisam optimista. Uvek završi preko naših leđa.

Odgovori
Ju

Dobro, ok dobicemo bolju, i kvalitetniju uslugu kao putnici sto je pozitivno. Zna li se hoce li biti tih najavljenih izgradji i prosirenja, novih terminala, i te famozne umetnute piste i zgradnja nove druge piste ,po tim nekim najavljenim fazama ili je to sve samo fikcija?

Odgovori
Do

Citam sve sto Alen napise i evo sada vidim kako covek izgleda :)

Odgovori
Vl

Postovani Alene,
Da li imate ikakve informacije u razvoju kargo sektora na Aerodromu Nikola Tesla ili Vansi to uopste ne interesuje?
Da li nam mozete reci kako je i da li je unapredjen Kargo sektor u ZAG?

Srdacan pozdrav od vernog citaoca
Vladimir

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

BSD na: Iznad Kosova i Metohije danas leteo francuski izviđački avion King Air 350 ASLR

Navalili da snime nisanac da li na FK-3 ili HQ-17, videcemo.

17. Apr 2024.Pogledaj

Amater na: Vežba PVO “Štit 24“: Hrvatska vojska prvi put lansirala raketu sistema Mistral 3

Sve i da pokriva jedan slučaj, tipa Gerana ili ovih ukrajinskih preradjeno-poljoprivrednih i dalje je korisno jer izbacuje jedan metod napada iz asortimana protivnika. Trocevac može da štiti bilo koji cilj od "poljoprivrednog drona". Da su se Rusi toga setili, ne bi im pada 2 komada na onaj kampus.

17. Apr 2024.Pogledaj

Thomas na: Iznad Kosova i Metohije danas leteo francuski izviđački avion King Air 350 ASLR

@Nenad (Sr) Mozda sa time daju Srbiji na znanje da i nisu bas prijateljski raspolozeni. Nije li to bio bas Franzuski radar koji je prikazao neki Ballon. Nestao kao sto je se pojavio.

17. Apr 2024.Pogledaj

Stojko na: Vežba PVO “Štit 24“: Hrvatska vojska prvi put lansirala raketu sistema Mistral 3

@Miloš Mislim da mogu da se nadju analize efikasnosti tog topa iz 1999. pa ce ti biti jasno da tesko sta moze da uradi modernim dronovima.

17. Apr 2024.Pogledaj

Multi Boy na: Vežba PVO “Štit 24“: Hrvatska vojska prvi put lansirala raketu sistema Mistral 3

BOV treba baciti jer se novi oružani sistem ne može uvesti dok je stari u upotrebi. To isto se odnosi na MRAP i ove Bradley-e koje Milanović forsira. To su stara vozila koje je uništila korozija. HV ima limit za oko 300 vozila, plus MUP 75 . To je jedna tranša gusjeničar, druga na kotačima.…

17. Apr 2024.Pogledaj