Na prošlodecembarskoj Konferenciji o obezbeđivanju aerodroma (ASCE) održanoj po prvi put u Beogradu, pored brojnih predstavnika avio-industrije u oblasti obezbeđivanja aerodroma, jedan od panelista bio je i naš redovni kolumnista i analitičar Alen Šćuric.
On je za naš portal govorio o značaju posvećivanja tematici Konferencije, ali i dao svoje mišljenje o ishodima koncesije u Zagrebu, kao i onome što se može očekivati od koncesionara u Beogradu:
– Sva obećanja koja su data ona se ispunit neće. Isto tako obećanja da se neće dizat takse, zaboravite, naći će se modalitet i dizaće se. I ono sve što piše u ugovoru, a koji eto nismo vidjeli, a koji je bio obećan, će biti još bitno rigoroznije sa aneksima gde se sigurno išlo u korist koncesionaru.
Velika je koncesijska naknada, još veći je iznos novaca koji koncesionar treba dat, dakle zasigurno je dobio još nekakve benefite za koje javnost ne zna i neće u dogledno vrijeme ni saznati. Na koncu, pa istu stvar smo imali i u Zagrebu i u svim ostalim koncesijama.
Ono što je za ljude bitnije je to što će se dobiti daleko više prijevoznika, da će se dobit daleko više linija, daleko više lou kosta, daleko više kvalitetnija usluga u Beogradu i garantiram vam da će odmah u prvih šest meseci koncesionar izmijenit kompletno unutarnji izgled Aerodroma Beograd. –
Šta će sve koncesionar u načinu funkcionisanja „Nikole Tesle“ izmeniti, za koji se lou kost očekuje da će u narednom periodu otvoriti Bazu u Beogradu, da li koncesionar u Zagrebu radi dobar posao, kao i da li su trenutne mere bezbednosti na aerodromima previše rigorozne pogledajte na sledećem video snimku:
Surčinac
Prvo veliko poštovanje g.Šćuric.Mene interesuje vaše mišljenje ili iskustvo sa drugih koncesija o dividendama koje su obećane na dan prodaje aerodroma a koja je trebala biti 1465 dinara .Tih dana je sama akcija dostigla svoj vrh i iznosila je 1965 dinara a sada je 1100 i u padu je a naše rukovodstvo iako je dobilo pare od koncesije odjednom izmislilo 3 meseca nekog perioda do isplate,a bojim se dok ne isplate da će doći na mizeriju .Pošto sam zainteresovana strana a radim na aerodromu izvinućete me što koristim pseudonim.
Ekonomista
Dan dividende je 31.12 (dan kad je napravljen presek vlasnika koji će dobiti dividende) , a posle toga dana se prodaju akcije bez prava na predstojeću raspodelu dividendi, zbog čega je cena akcija i pala. Da bi se dividende raspodelile odluku mora doneti skupština akcionara, a vanredna skupština je zakazana za 5. Februar.
Pojednostavljeno dividende će dobiti svi koji su bili vlasnici akcija 31.12 bez obzira da li su ih u međuvremenu prodali ili ne. Isplata dividende će najranije biti u drugoj polovini februara.
ID
Ako će to značiti jeftinije letove iz BG, super.
Kompanije će privući manjim taksama. Veliko uvećanje broja putnika može otplatiti niže takse i veliku koncesiji(da li je velika?).
Iskreno, nisam optimista. Uvek završi preko naših leđa.
Junkers
Dobro, ok dobicemo bolju, i kvalitetniju uslugu kao putnici sto je pozitivno. Zna li se hoce li biti tih najavljenih izgradji i prosirenja, novih terminala, i te famozne umetnute piste i zgradnja nove druge piste ,po tim nekim najavljenim fazama ili je to sve samo fikcija?
Dovla
Citam sve sto Alen napise i evo sada vidim kako covek izgleda :)
Vlajko
Postovani Alene,
Da li imate ikakve informacije u razvoju kargo sektora na Aerodromu Nikola Tesla ili Vansi to uopste ne interesuje?
Da li nam mozete reci kako je i da li je unapredjen Kargo sektor u ZAG?
Srdacan pozdrav od vernog citaoca
Vladimir